Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien dat als Marokkanen wat gieriger zouden leven, ze hardwerkende mensen niet zouden overvallen. Verder noem je allemaal 'nadelen' die ik niet als nadeel zie, of zeer onderhevig vind aan de nadelen die we nu ondervinden van de criminaliteit door allochtonen.Nederlanders zijn een raar volk.
Minder Marokkanen betekent ook:
- Minder werk voor justitie, politie, cipiers en rechters
- Hasj wordt duurder
- Rotterdam zonder burgemeester
- Geert zonder stemmen
- geen goede voetbalclub
- banen te kort in bepaalde sectoren
- minder gastvrijheid (eerlijk is eerlijk, Nederlanders zijn zo gierig als de pest. Daar kunnen jullie nog wat van leren)
- Nederlanders gaan elkaar haten/de schuld geven (iemand moet de schuld krijgen)
- en zo kan ik nog een poosje doorgaan.
In plaats dat we van elkaars positieve punten leren, zoeken we juist de negatieve(verschillen). Terwijl we toch in één land leven.
Dus Nederlanders, deel nou ook een keertje je lunch met een collega en die euro die je aan hem leende, hoef je niet terug te vragen.
En natuurlijk voor de mocro's: kom nou een keertje op tijd bij het sollicitatiegesprek en laat die portemonnee liggen, ondanks dat je weet dat hij je toch niet voor die baan aanneemt...
die tijdelijk in Nederland verbleef --> illegaalhttp://www.omroepbrabant.nl/?news/2...lier+Deurne+is+29-jarige+man+uit+Marokko.aspx
DEURNE - De tweede dader die vrijdag om het leven kwam bij de overval op juwelier Goldies in Deurne is een 29-jarige man uit Marokko, 'die tijdelijk in Nederland verbleef'. Eerder was al bekend dat de andere overvaller die stierf, de 20-jarige Marokkaanse-Nederlandse Abdel H. uit Eindhoven was.
Ik meet maar met 1 maat. En volgens die maat ben jij een mong**l.

Ik meet maar met 1 maat. En volgens die maat ben jij een mong**l.

De enige plaats waar er te weinig Marokkanen zijn is het kerkhof.
![]()

A: ik heb het over hasjbaronnen. De hasj komt vanuit vrachtwagens vol met hasj.Lol Marokkanen nodig voor hasj transport..
Die 10 kilo die je onder in je Ford transit verstopt. Nee vriend voor transport hebben we jullie echt niet nodig.
A: ik heb het over hasjbaronnen. De hasj komt vanuit vrachtwagens vol met hasj.
B: hasj die we uit de koffieshop halen komt uit Marokko.
Dus hou maar op om Marokkanen of Marokko te kleineren dmv BS
wie zeikt er nou?Hou jij gewoon op met leven oké, zijn we van het gezeik af.
A: ik heb het over hasjbaronnen. De hasj komt vanuit vrachtwagens vol met hasj.
B: hasj die we uit de koffieshop halen komt uit Marokko.
hahha, fl**ker op als je het over zaken hebt, waar je geen reet over weetJa en wie zijn de eigenaren meestal van deze transporten... juist ja, geen Marokkanen.