XXL Nutrition

Maskeermiddel voor AAS

TeeCee

Advanced Bodybuilder
10 media-items
Waardering
29
Beste DBB'ers

Stel dat je zou moeten gaan plassen .. Bestaat er een "middel" waardoor je negatief op AAS zou testen ?

Heb het al vaak gehoord, nooit verder op ingegaan

Ik dacht dat er zo'n soort middel bestond om het gebruik van EPO te maskeren..

Denk dat dit met AAS een ander verhaal is, extreme testosteron waarden etc lijken mij niet maskeerbaar helaas ;)

Dus altijd zorgen dat je 2 bidons bij je hebt in de gym, 1 met water, 1 met zeik van een niet gebruiker voor het geval je getest word :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Dus vluchten is geen optie meer :D Proberen waart ..

Zag op de US boards dat diuretica wel mogelijk zo zijn .. Je water zal zo verdunt zijn dat ze er weinig mee kunnen doen

Ik denk dat de verhouding vocht/stoffen anders zal zijn, maar de hoeveelheid werkzame stof blijft toch hetzelfde? Sowieso lijkt me preventief aan de diuretica niet echt een goed plan :D

Ik dacht dat die testen ook positief uitslaan bij constatering van bijvoorbeeld nandrolone en andere bekende AAS?

:roflol:

Ook een optie ja :D

Ik ga toch passen :D

Die sportscholen ken ik waar ze willen dat je plast ten eerste kan dat alleen op verdenking van ten tweede ben je niet verplicht mee te werken tenzijn het jusitie is.

Het gaat hier over België bro, daar is het een ander verhaal ;)

Hahahahhahaha dat filmpje!

Die markeermiddelen kunnen ze toch ook terugvinden in je urine?

Maskeer middelen gaat TS niet helpen die laten alleen zien dat TS wat te verbergen heeft en dat lijkt me voor TS gezien zijn situatie niet bepaald handig. Zwijgen en nog een zwijgen, noch ontkennen noch bekennen en verder mee werken aan wat men van je vraagt.

Volgens mij zijn maskeermiddelen ook traceerbaar en is dat op zich al een indicatie dat je wat te verbergen hebt. Schiet je niet zoveel mee op dus, volgens mij.

Ok, bedankt voor je reacties allemaal

En het clipje .. Made my day ! :D

aas wordt getest op metabolieten waar het naar opmgezet wordt. Je vetreserves nemen deze op en zo blijft het in je lichaam lange tijd detecteerbaar. Elke keer als je lichaam je vetreserve aanspreekt al is het voor 2mg vet, komen deze metabolieten vrij en scheid je dat via je urine uit waar het op microgram niveau al aantoonbaar is.

Er is hier echter weinig aan te doen. Je enige kans is of de urine van iemand anders gebruiken of keihard te gaan cutten naar 2% vet en hopen dat daarmee alle metabolieten verdwijnen en ondertussen clean blijven natuurlijk. Lever trouwens nooit je ochtendurine in, daar zit vanzelfsprekend veel hoger gehalte in omdat je in de nacht je vetreserves makkelijker aanspreekt. Ik ben benieuwd of er iets van tabletten zijn die je in je had kan houden en stiekem in je potje kan dumpen waar je in plast die de meting verstoort op deze metabolieten. Daar zou je ook eens naar kunnen zoeken. Anders gewoon zo'n nep lul met zo'n zakje kopen die je bij jezelf om doet waar de plas van iemand anders in zit.

Laatst bewerkt:
aas wordt getest op metabolieten waar het naar opmgezet wordt. Je vetreserves nemen deze op en zo blijft het in je lichaam lange tijd detecteerbaar. Elke keer als je lichaam je vetreserve aanspreekt al is het voor 2mg vet, komen deze metabolieten vrij en scheid je dat via je urine uit waar het op microgram niveau al aantoonbaar is.

Er is hier echter weinig aan te doen. Je enige kans is of de urine van iemand anders gebruiken of keihard te gaan cutten naar 2% vet en hopen dat daarmee alle metabolieten verdwijnen en ondertussen clean blijven natuurlijk. Lever trouwens nooit je ochtendurine in, daar zit vanzelfsprekend veel hoger gehalte in omdat je in de nacht je vetreserves makkelijker aanspreekt. Ik ben benieuwd of er iets van tabletten zijn die je in je had kan houden en stiekem in je potje kan dumpen waar je in plast die de meting verstoort op deze metabolieten. Daar zou je ook eens naar kunnen zoeken. Anders gewoon zo'n nep lul met zo'n zakje kopen die je bij jezelf om doet waar de plas van iemand anders in zit.

kon ff niet meer :roflol:

Dat kan echt hoor.. alleen moet je misschien wel je pielemans laten zien tijdens het plassen.

Moet toch niet antwoorden op vragen .. het is een uitnodiging tot ..

Als ik moet .. Jah dan moet het maar hé

Terug
Naar boven