AndroidHealthClinic

mass effect 3

ik speel hem momenteel heb hem via nieuwsgroepen wel een leuk spel verslavend weer.

Ik koop hem wel als ie goedkoper is. Imho is bij de release niks meer waard om te kopen. De Mass Effect series is geweldig, dat geef ik toe. Maar het is gewoon een epic single player game(nu dan in ME3 met multiplayer), dus daarom koop ik hem gewoon later. Bespaar je veel centjes door.

• Topic Starter Topic Starter
James is een baas, hij zit altijd in mijn team :D

Uitgespeeld. Addicted as phuck :D
Ga nu weer overnieuw beginnen met mass effect 1 op moeilijkste niveau.
Had m'n oude savegames niet meer.

Ik nog wel :)

Speel de eerste even zonder savegames, gewoon hoe de game bedoeld is.

Daarna met mijn me2 insanity playthrough met alle toeters en bellen gehaald, kijken wat de extraatjes zijn :D

Vind hem niet zo addicting, ik speel even een uurtje en dan doe ik weer andere dingen. Maar vind hem wel erg leuk, betere game als skyrim imo.

spoiler voor mensen die tuchanka nog niet hebben gedaan

wow, die missie was wel heel erg vet.
ik heb ervoor gekozen om mordin neer te schieten, voel me er wel slecht over
al met al een erg vette missie

spoiler voor mensen die tuchanka nog niet hebben gedaan

wow, die missie was wel heel erg vet.
ik heb ervoor gekozen om mordin neer te schieten, voel me er wel slecht over
al met al een erg vette missie

Dit was zeker een van de vetste missies uit het spel vond ik zelf. Ik heb er voor gekozen om de genophage te genezen :D Volgende playthrough ga ik andere keuzes maken.

heb em net uit.

Dit was zeker een van de vetste missies uit het spel vond ik zelf. Ik heb er voor gekozen om de genophage te genezen :D Volgende playthrough ga ik andere keuzes maken.

Ik vond het maar sneakie ras dus ik heb dezelfde keuze gemaakt. In een andere missie heb ik die b*ch wel neergeschoten.

Snapt iemand wat van die war chart en military effectiveness lol? Ik let er niet zo op, doe gewoon wat missies.

Ook erg jammer vind ik dat je niet terug naar omega kan. Dit vond ik de leukste lokatie in me2 (ook al was ilium ook erg tof).

Is het wat? Issie beter dan 2?

Ik nog wel :)

Speel de eerste even zonder savegames, gewoon hoe de game bedoeld is.

Daarna met mijn me2 insanity playthrough met alle toeters en bellen gehaald, kijken wat de extraatjes zijn :D

Vind hem niet zo addicting, ik speel even een uurtje en dan doe ik weer andere dingen. Maar vind hem wel erg leuk, betere game als skyrim imo.

Super vergelijking :thumbs:

Het spel is te veel aktie geworden, tis gewoon een gears of war met gesprekken geworden.

Niks meer te exploren, je klikt op een missie op de galaxy map, je wordt daar gewoon meteen gedropt in de aktie, alles afschieten en je wordt meteen weer opgepikt door de dropship. Na 20 uur spelen denk je ook van, dit gaat nergens meer over. Alle problemen kun je oplossen door simpelweg kogels op te schieten.

Einde is ook een grote wtf, wel een leuk eindgesprek met die gozer (zonder al te veel te spoilen), maar het gesprek is veel te kort, heb hierdoor nog meer vragen dan dat ik antwoorden kreeg.

8,5/10

Het spel is te veel aktie geworden, tis gewoon een gears of war met gesprekken geworden.

Niks meer te exploren, je klikt op een missie op de galaxy map, je wordt daar gewoon meteen gedropt in de aktie, alles afschieten en je wordt meteen weer opgepikt door de dropship. Na 20 uur spelen denk je ook van, dit gaat nergens meer over. Alle problemen kun je oplossen door simpelweg kogels op te schieten.

Einde is ook een grote wtf, wel een leuk eindgesprek met die gozer (zonder al te veel te spoilen), maar het gesprek is veel te kort, heb hierdoor nog meer vragen dan dat ik antwoorden kreeg.

8,5/10

Toch nog een 8,5 geven ;)

Hmm ik vind die actie eigenlijk wel leuk. En ik vind het zeker wel meevallen... wanneer je daarna weer terug op je schip bent vragen ze links en rechts weer dingen van je...
en op de citadel kun je ook lang blijven ronddolen met een hoop noncombat sidequests

En als je geen zin hebt in combat vlieg je gewoon een ver sterrenstelsel in en
ga je met de scanner op zoek naar artifacts enzo

Althans, vind dit wel beter dan al die planeten scannen voor mineralen, wat gewoon saaie tijdverspilling is. Enige wat ik mis is dat je in me2 af en toe vette sidemissies op planeten zomaar tegenkwam. (ook al waren die eig. echt mini missies waar je ook niet zoveel aan hebt)

Verhaal vind ik wel erg sterk hoe het zich tot nu toe ontwikkelt althans.
En hoe die karakters uit me2 weer terugkeren.
Valt me op dat ze in deze game de voordelen van me1 en me2 bij elkaar probeerden te combineren en dit is aardig gelukt, met nog wel verbeteringen imo. Bovendien ziet alles er heel mooi uit en runt hij heel soepel op mijn nou niet bepaald high end laptop.

Cijfer van mij is denk ik een 9,5, maar ik heb het einde dan nog niet meegemaakt. Heb net de missie van
de dood van de salarian councilor
gedaan en er zijn nog heel veel te doen, zit nog voor de helft denk ik.

---------- Post toegevoegd Mon 12 Mar 2012 om 10:48 ----------

Is het wat? Issie beter dan 2?

Super vergelijking :thumbs:

Haha skyrim was toch best goed :o

Alleen was het zoveel van hetzelfde, het kon me totaal niet meer boeien het spel. Wat me ook heel erg tegenstond is de manier hoe ze armor en smithing hebben gedaan, vond dat helemaal niet leuk zo, vind liever mijn gear. Heb het niet volgehouden om een faction af te maken (al kwam ik best ver in de thieves guild) en met de main quest kwam ik nog maar net tot high hrothgar :p

---------- Post toegevoegd Mon 12 Mar 2012 om 10:52 ----------

Einde is ook een grote wtf, wel een leuk eindgesprek met die gozer

Hmm wie zou dat zijn,
ik hoop harbinger :)
--- NIET ZEGGEN AUB ;)

Ben ook nog wel benieuwd of ik
the illusive man door zijn kop mag schieten
--- ook niet zeggen ;)

Hmm ik vind die actie eigenlijk wel leuk. En ik vind het zeker wel meevallen... wanneer je daarna weer terug op je schip bent vragen ze links en rechts weer dingen van je...
en op de citadel kun je ook lang blijven ronddolen met een hoop noncombat sidequests

En als je geen zin hebt in combat vlieg je gewoon een ver sterrenstelsel in en
ga je met de scanner op zoek naar artifacts enzo

Althans, vind dit wel beter dan al die planeten scannen voor mineralen, wat gewoon saaie tijdverspilling is. Enige wat ik mis is dat je in me2 af en toe vette sidemissies op planeten zomaar tegenkwam. (ook al waren die eig. echt mini missies waar je ook niet zoveel aan hebt)

Verhaal vind ik wel erg sterk hoe het zich tot nu toe ontwikkelt althans.
En hoe die karakters uit me2 weer terugkeren.
Valt me op dat ze in deze game de voordelen van me1 en me2 bij elkaar probeerden te combineren en dit is aardig gelukt, met nog wel verbeteringen imo. Bovendien ziet alles er heel mooi uit en runt hij heel soepel op mijn nou niet bepaald high end laptop.

Cijfer van mij is denk ik een 9,5, maar ik heb het einde dan nog niet meegemaakt. Heb net de missie van
de dood van de salarian councilor
gedaan en er zijn nog heel veel te doen, zit nog voor de helft denk ik.

---------- Post toegevoegd Mon 12 Mar 2012 om 10:48 ----------

Haha skyrim was toch best goed :o

Alleen was het zoveel van hetzelfde, het kon me totaal niet meer boeien het spel. Wat me ook heel erg tegenstond is de manier hoe ze armor en smithing hebben gedaan, vond dat helemaal niet leuk zo, vind liever mijn gear. Heb het niet volgehouden om een faction af te maken (al kwam ik best ver in de thieves guild) en met de main quest kwam ik nog maar net tot high hrothgar :p

---------- Post toegevoegd Mon 12 Mar 2012 om 10:52 ----------

Hmm wie zou dat zijn,
ik hoop harbinger :)
--- NIET ZEGGEN AUB ;)

Ben ook nog wel benieuwd of ik
the illusive man door zijn kop mag schieten
--- ook niet zeggen ;)

Leuk dat als je quote doet dat dan je spoilers gespoiled worden, maargoed.

Skyrim en ME3 zijn totaal andere spellen, vergelijk het liever met Mafia 2 of Uncharted, hide en shoot spellen met verhaal.

Ik vind jammer dat het nog veeeel minder rpg is geworden dan me2, maar de elementen die het spel nog wel heeft is wel goed uitgevoerd door de makers. Een soort cinematic shooter met lichte rpg aspecten.

Vandaar die 8,5/10 van mij.

Dus, issie nou leuker of minder leuk dan ME2?

Veel minder leuk imo. ME2 geef ik een 9,5/10. De character stories waren echt bruut en de personages waren nieuw en mysterieus, de mainstory was wel minder grootst maar veel interessanter imo.

Maarja, je moet zelf maar kijken, misschien vind jij het wel leuker, sowieso is het waard om het te spelen als je de vorige 2 delen gedaan hebt.

veel minder leuk imo. Me2 geef ik een 9,5/10. De character stories waren echt bruut en de personages waren nieuw en mysterieus, de mainstory was wel minder grootst maar veel interessanter imo.

Maarja, je moet zelf maar kijken, misschien vind jij het wel leuker, sowieso is het waard om het te spelen als je de vorige 2 delen gedaan hebt.

+1

Veel minder leuk imo. ME2 geef ik een 9,5/10. De character stories waren echt bruut en de personages waren nieuw en mysterieus, de mainstory was wel minder grootst maar veel interessanter imo.

Heb alleen 2 gespeeld, nog niet zo lang geleden.

Klopt het nou dat je je ME2 character kan overgooien naar 3?

Terug
Naar boven