- Waardering
- 42
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

spoiler voor mensen die tuchanka nog niet hebben gedaan
wow, die missie was wel heel erg vet.
ik heb ervoor gekozen om mordin neer te schieten, voel me er wel slecht over
al met al een erg vette missie
Volgende playthrough ga ik andere keuzes maken.Dit was zeker een van de vetste missies uit het spel vond ik zelf. Ik heb er voor gekozen om de genophage te genezenVolgende playthrough ga ik andere keuzes maken.
Ik nog wel
Speel de eerste even zonder savegames, gewoon hoe de game bedoeld is.
Daarna met mijn me2 insanity playthrough met alle toeters en bellen gehaald, kijken wat de extraatjes zijn
Vind hem niet zo addicting, ik speel even een uurtje en dan doe ik weer andere dingen. Maar vind hem wel erg leuk, betere game als skyrim imo.
Het spel is te veel aktie geworden, tis gewoon een gears of war met gesprekken geworden.
Niks meer te exploren, je klikt op een missie op de galaxy map, je wordt daar gewoon meteen gedropt in de aktie, alles afschieten en je wordt meteen weer opgepikt door de dropship. Na 20 uur spelen denk je ook van, dit gaat nergens meer over. Alle problemen kun je oplossen door simpelweg kogels op te schieten.
Einde is ook een grote wtf, wel een leuk eindgesprek met die gozer (zonder al te veel te spoilen), maar het gesprek is veel te kort, heb hierdoor nog meer vragen dan dat ik antwoorden kreeg.
8,5/10

Einde is ook een grote wtf, wel een leuk eindgesprek met die gozer

Hmm ik vind die actie eigenlijk wel leuk. En ik vind het zeker wel meevallen... wanneer je daarna weer terug op je schip bent vragen ze links en rechts weer dingen van je...en op de citadel kun je ook lang blijven ronddolen met een hoop noncombat sidequests
En als je geen zin hebt in combat vlieg je gewoon een ver sterrenstelsel in enga je met de scanner op zoek naar artifacts enzo
Althans, vind dit wel beter dan al die planeten scannen voor mineralen, wat gewoon saaie tijdverspilling is. Enige wat ik mis is dat je in me2 af en toe vette sidemissies op planeten zomaar tegenkwam. (ook al waren die eig. echt mini missies waar je ook niet zoveel aan hebt)
Verhaal vind ik wel erg sterk hoe het zich tot nu toe ontwikkelt althans.Valt me op dat ze in deze game de voordelen van me1 en me2 bij elkaar probeerden te combineren en dit is aardig gelukt, met nog wel verbeteringen imo. Bovendien ziet alles er heel mooi uit en runt hij heel soepel op mijn nou niet bepaald high end laptop.En hoe die karakters uit me2 weer terugkeren.
Cijfer van mij is denk ik een 9,5, maar ik heb het einde dan nog niet meegemaakt. Heb net de missie vangedaan en er zijn nog heel veel te doen, zit nog voor de helft denk ik.de dood van de salarian councilor
---------- Post toegevoegd Mon 12 Mar 2012 om 10:48 ----------
Haha skyrim was toch best goed
Alleen was het zoveel van hetzelfde, het kon me totaal niet meer boeien het spel. Wat me ook heel erg tegenstond is de manier hoe ze armor en smithing hebben gedaan, vond dat helemaal niet leuk zo, vind liever mijn gear. Heb het niet volgehouden om een faction af te maken (al kwam ik best ver in de thieves guild) en met de main quest kwam ik nog maar net tot high hrothgar
---------- Post toegevoegd Mon 12 Mar 2012 om 10:52 ----------
Hmm wie zou dat zijn,--- NIET ZEGGEN AUBik hoop harbinger
Ben ook nog wel benieuwd of ik--- ook niet zeggenthe illusive man door zijn kop mag schieten![]()
veel minder leuk imo. Me2 geef ik een 9,5/10. De character stories waren echt bruut en de personages waren nieuw en mysterieus, de mainstory was wel minder grootst maar veel interessanter imo.
Maarja, je moet zelf maar kijken, misschien vind jij het wel leuker, sowieso is het waard om het te spelen als je de vorige 2 delen gedaan hebt.
Veel minder leuk imo. ME2 geef ik een 9,5/10. De character stories waren echt bruut en de personages waren nieuw en mysterieus, de mainstory was wel minder grootst maar veel interessanter imo.
Maarja, je moet zelf maar kijken, misschien vind jij het wel leuker, sowieso is het waard om het te spelen als je de vorige 2 delen gedaan hebt.