Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Gewoon overleven. Hij laadt zijn schild elke keer op met stroom uit de vloer. Maar dat kan maximaal vier keer, omdat er maar vier punten zijn. Daarna kan hij niet meer opladen en moet je knallen als een gek.
Ik weet niet wat voor class je bent? Ik was Soldier en ik heb EDI en Liara meegenomen. EDI vanwege Overload en Liara, omdat ze gewoon veruit het beste personage in het spel is (Warp, Stasis en Singularity). Erg handig voor de back-up.
Vergeet niet je Disruptor Ammo te gebruiken trouwens. Als je die hebt dan.
Ik heb 'm al verslagen ik was veel te vroeg aan die missie begonnen inmiddels heb ik hem al natuurlijk wapens geupdate armor en level.
Heb hem bijna uitgespeeld.
---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 21:59 ----------
Een laser vernietigde alles? Snapte niets van die conversatie met dat kind, pas na wat googlen werd het me iets duidelijker. Erg raar en niet epic einde. Weet niet eens of shepard het heeft overleefd... Na de credits werd er automatisch een save game geladen met voor ik de cerberus basis binnenviel
Nou heb hem net uitgespeeld.
Ben er aanzienlijk minder positief over als in eerdere post.
Zaten een aantal vette missies tussen wbt. cutscenes en verhaal
(tuchanka, geth, verraad op citadel)
Veel variatie met wapens en armor en leek gebalanceerd. Ook al vond ik de wapen opties in me2 ook erg leuk, hier waren er meer opties en vond ik het best wel tof.
Upgrade opties lijken ok, alleen is de charge+nova combo op vanguard die ik speelde, die lijkt wat overpowered en zorgt voor wat saaie gameplay.
Jammer is dat het leveldesign helemaal niet zo goed was als in me2. Daar had je ECHT vette plaatsen zoals omega en ilium. Vond de grunt recruit mission ook mooi en de collector missies. Ook gewoon heel veel leuke gevarieerde planeten. In me3 waren er geen levels die ik echt mooi vond. En geen unieke werelden en leuke variaties. Als je een keer naar een sidemissie op een andere planeet moet
is het weer een generieke cerberus base, bijv. zoals op noveria+horizon+veel vaker
In me2 vond ik het leuk dat je een beetje exploreerde en toffe dingen tegenkwam, een voorbeeld is mordins recruitment missie.
Uitgezonderd met dus die paar vette missies geen epic momenten.
En deze doen zeker onder voor de vette missies van me2, zoals archangel.
Keuzes van vorige games worden op zich ok verwerkt in me3, maar toch onder de maat.
Overlevende crewmembers komen weer terug en dragen hun steentje bij, maar behalve dat eigenlijk niks. Bijzonder flauw is dat de council altijd hetzelfde is en verdorie, udina is een councilor. Had gehoopt op wat aardigere dialoog wanneer je dus toch de gesavede council+anderson gewoon had. Ook heel apart dat de 'grote' keuze van me2, de collector base behouden geen invloed had.
Vind de power upgrades wel ok, maar ze hadden imo wel wat beters mogen bedenken.
Samenstellen van squad om zwaktes te ondervangen was hier een beetje weggevallen. Is haast geen strategie, zo voelde het. In me2 moest je echt goed kiezen, en voor elk level weer opnieuw. En dan speciaal warp tegen barriers en overload tegen shields. Barrier en shield leken hier niet erg uit te maken. Ook omdat combat in me3 dus typisch ook veel meer vijanden kent en ze snel bewegen en omcirkelen. Daar merk ik dat brute force belangrijker is als strategie.
Hier zijn ook de vijanden altijd hetzelfde
alleen maar cerberus of reaper troops (heel af en toe wat geth dan), helemaal niks anders. VIjanden in me2 waren veel leuker en gevarieerder. Ik vond het zo echt saai, telkens precies hetzelfde.
In me2 leukere variatie en ook af en toe vette bazen (bijvoorbeeld die grote eindbaas op horizon).
Op me3 heb je alleen kai leng, wat ik een heel oninteressant karakter vindt.
Einde was dus niet bepaald sterk.
Vind het hele concept van de crucible eigenlijk erg flauw, bovendien vielen er veel gaten/waren veel zaken onlogisch. En army strength bleek uiteindelijk dus geen hol toe doen??
Ook helemaal geen epic gevoel wanneer je het einde van de main quest naderde...
Heb wel even van de game genoten, een paar toffe missies gehad. Ook wel leuk was wel een beetje ronddolen op de citadel
met side conversaties (oa. aria, ook al was aria in me2 zelf natuurlijk leuker)
Verder heb ik het zuur uitgespeeld en ik heb absoluut geen zin in een 2de playthrough, wat bij me2 juist wel gretig het geval was.
Ben nu volgens mij bij het laatste stuk, dat ik die shuttle moet evacueren, op aarde ofzo, met die Banshee, hoe the **** speel ik dat uit, heb het denk ik al 30x geprobeerd.