Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 4/10 -- Afrader
Mijn review:
Training ging wel lekkerder, maar Mass FX The Destroyer was in combi met Pre-Workout Power Body&FitSportsnutrition.
overigens is dat wel goed spul die Pre-Workout Power Body&FitSportsnutrition daardoor zeker meer pump (ik was daarmee 2 weken eerder begonnen dus ken het verschil).
De Mass FX The Destroyer is minimaal en geeft van alle genoemde werking alleen spierkracht vermeerdering van maar 5%.
ook al had ik de voorgeschreven 4 caps genomen, dan het zelfde resultaat maar misschien 7% meer spierkracht.
kortom:
⇒Werkt binnen enkele dagen; nu nog sneller!
(niet noemenswaardig gemerkt)
⇒Meer trainingsagressie en intensiteit
( niet waar)
⇒Direct meer kracht
(na 3 weken knallen met flinke motivatie kwam de 5% krachttoename, en wel die krachttoename vastgehouden)
⇒Meer testosteron
(niet kunnen meten, maar voelde zeker niet zo)
⇒Meer spiermassa
(na de 3e week eindelijk wat zichtbare spiertoename, rug en biceps, triceps. die trainde namelijk ook lekkerder)
⇒Keiharde pomp
(zeker niet)
⇒Minder vet
(globaal het zelfde)
na 2 maanden testo booster pauze, zojuist begonnen met MAN Sports testobooster en na een week 3 caps per dag, diepere stem, krachttoename is echt flink nl, 15% maar ook niet die strakke pumps.
review van dit product volgt over 4 weken.
- Soort supplement: Testosteron-booster
- Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? ⇒Werkt binnen enkele dagen; nu nog sneller!
⇒Direct meer kracht
⇒Meer testosteron
⇒Meer spiermassa
⇒Keiharde pomp
⇒Minder vet - Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
- Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand en een week
- Hoe is de smaak van dit supplement? geen smaak, is capsules met water
- Welke dosis heb je gebruikt? 1e week 2 caps, daarna 3 caps per dag
- Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop
- Welke extra voordelen gaf deze winkel? snelle levering en gratis whey proef shachet
- Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,50
- Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? nee.
dit supplement is minimaal merkbaar in spierkrachttoename en spierherstel.
bankdrukken 5% meer en niet merkbaar sneller spierherstel en niet pumpverhogend.
Mijn review:
Training ging wel lekkerder, maar Mass FX The Destroyer was in combi met Pre-Workout Power Body&FitSportsnutrition.
overigens is dat wel goed spul die Pre-Workout Power Body&FitSportsnutrition daardoor zeker meer pump (ik was daarmee 2 weken eerder begonnen dus ken het verschil).
De Mass FX The Destroyer is minimaal en geeft van alle genoemde werking alleen spierkracht vermeerdering van maar 5%.
ook al had ik de voorgeschreven 4 caps genomen, dan het zelfde resultaat maar misschien 7% meer spierkracht.
kortom:
⇒Werkt binnen enkele dagen; nu nog sneller!
(niet noemenswaardig gemerkt)
( niet waar)
⇒Direct meer kracht
(na 3 weken knallen met flinke motivatie kwam de 5% krachttoename, en wel die krachttoename vastgehouden)
⇒Meer testosteron
(niet kunnen meten, maar voelde zeker niet zo)
⇒Meer spiermassa
(na de 3e week eindelijk wat zichtbare spiertoename, rug en biceps, triceps. die trainde namelijk ook lekkerder)
⇒Keiharde pomp
(zeker niet)
⇒Minder vet
(globaal het zelfde)
na 2 maanden testo booster pauze, zojuist begonnen met MAN Sports testobooster en na een week 3 caps per dag, diepere stem, krachttoename is echt flink nl, 15% maar ook niet die strakke pumps.
review van dit product volgt over 4 weken.