XXL Nutrition

Massa Beest

Bezoekers in dit topic

Die foto van in de beginpost is echt lelijk. Zijn huid lijkt zo raar? Hij is wel huge, en geld zal hij wel hebben anders kan hij het nooit betalen natuurlijk.
 
bodybuiling gaat om massa, definitie, proportie, detail en deze moet allemaal in samenspraak zijn met elkaar, dat is echte bodybuilding!
stel deze lul op een olypmia podium en proficiat, de laatste plaats is al verzekerd!
ik noem dit bodydestroying, geen building meer

Dus enkel de top van de olympia mag bodybuilder genoemd worden ???
Dat je hem lelijk noemt vind ik normaal, maar nu is hij ook ineens een lul?.
 
Laatst bewerkt:
bodybuiling gaat om massa, definitie, proportie, detail en deze moet allemaal in samenspraak zijn met elkaar, dat is echte bodybuilding!
stel deze lul op een olypmia podium en proficiat, de laatste plaats is al verzekerd!
ik noem dit bodydestroying, geen building meer

Waarom bodydestroying? En waarom is hij een lul?

Je kent deze gozer niet eens EN je weet niet wat hij allemaal wel of niet gebruikt:rolleyes:. Weleens van genetische freaks gehoord?

Voldoe jij wel aan het bovenstaande lijstje? Want anders ben je geen bodybuilder hoor:rolleyes:.

Zou je zo een opmerking ook bij een pic van een DBB member posten als die te groot wordt? Deze jongen doet namelijk niet eens wedstrijden, misschien wil hij wel gewoon zo groot mogelijk worden, hetgeen zijn goed recht is. Niet?

Kleingeestige kneus! Wat doe je hier eigenlijk?
 
Laatst bewerkt:
nou hij naturel zijn???
 
Wees daar maar niet zo zeker van, aan de bolling van z'n spieren te zien denk ik dat ie toch een keer een wheyshake heeft genomen.

Geloof er geen donder van, gewoon goede genen!
 
pff altijd de zelfde grapjes weer..
 
Waarom bodydestroying? En waarom is hij een lul?

Je kent deze gozer niet eens EN je weet niet wat hij allemaal wel of niet gebruikt:rolleyes:. Weleens van genetische freaks gehoord?

Voldoe jij wel aan het bovenstaande lijstje? Want anders ben je geen bodybuilder hoor:rolleyes:.

Zou je zo een opmerking ook bij een pic van een DBB member posten als die te groot wordt? Deze jongen doet namelijk niet eens wedstrijden, misschien wil hij wel gewoon zo groot mogelijk worden, hetgeen zijn goed recht is. Niet?

Kleingeestige kneus! Wat doe je hier eigenlijk?


deze kerel is een voorbeeld van iemand die het bodybuilding bij het publiek weer in een slecht licht plaatst.
Als mensen dit zien denken ze weer allemaal dat we sociaal gestoorde mensen zijn...
 
Classic bodybuilding bestaat ook nog. Dat zijn niet zulke grote fysieken maar valt nog steeds onder bodybuilding hoor.

Huh zeg ik dan van niet?:rolleyes:

Leg mij maar eens uit wat bodybuilding werkelijk is.

Ok, komt ie dan. body - building. body = lichaam, building = bouwen. Moet ik nog verder gaan of snap je nog steeds niet wat het inhoudt? Zodra je met lichaam bezig bent met in het achterhoofd je lichaam naar je droom te vormen. Ben je bezig met bodybuilding, en dan maakt het niets uit of je lang, kort, dik of dun bent.

Echt te epic jongens. Opmerkingen als dit is geen bodybuilding meer hahahahaha:roflol: Alsjeblieft ga toch met lego blokken spelen ofzo voor degene die zich nu aangesproken voelen goddamnit.

---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------

deze kerel is een voorbeeld van iemand die het bodybuilding bij het publiek weer in een slecht licht plaatst.
Als mensen dit zien denken ze weer allemaal dat we sociaal gestoorde mensen zijn...

Hahaha jij bent het type die zich aantrekt wat mensen van je denken. Je bent een ****ing nobody, net als mij en andere op dit forum.
 
deze kerel is een voorbeeld van iemand die het bodybuilding bij het publiek weer in een slecht licht plaatst.
Als mensen dit zien denken ze weer allemaal dat we sociaal gestoorde mensen zijn...


Hij doet helemaal niks, want hij is geen wedstrijdbodybuilder... Hij mag doen wat hij zelf wilt, dat is zijn goed recht. Niet?

Ik denk dat je vergeten bent dat we pics van zijn eigen Facebook (of hoe het ook heet) aan het bespreken zijn.

Als één of andere dikzak op zijn Facebook een foto plaatst van hoe zijn dikke reet het zadel van een racefiets doet verdwijnen, ga je hem toch ook niet verbieden om te wielrennen onder het mom van dat hij wielrennen in een slecht daglicht plaatst; het is niet alsof hij meedoet met de tour de france, of wel?

---------- Toegevoegd om 19:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------

Veel spiermassa = sociaal gestoord? ???

Ik denk dat hij de grote jongens een minderwaardigheidscomplex probeert aan te praten...

Ik denk dat hij het zo bedoelt: jij hebt iets bereikt wat ik nooit zal bereiken en daarom ben jij sociaal gestoort en ik niet. Logische redenering toch:rolleyes:.
 
bodybuiling gaat om massa, definitie, proportie, detail en deze moet allemaal in samenspraak zijn met elkaar, dat is echte bodybuilding!
stel deze lul op een olypmia podium en proficiat, de laatste plaats is al verzekerd!
ik noem dit bodydestroying, geen building meer

Wat een haat.

Godsgruwelijk veel massa + villa met dikke patser wagens + geile wijven. Tikkie jaloers?
 
Huh zeg ik dan van niet?:rolleyes:



Ok, komt ie dan. body - building. body = lichaam, building = bouwen. Moet ik nog verder gaan of snap je nog steeds niet wat het inhoudt? Zodra je met lichaam bezig bent met in het achterhoofd je lichaam naar je droom te vormen. Ben je bezig met bodybuilding, en dan maakt het niets uit of je lang, kort, dik of dun bent.

Echt te epic jongens. Opmerkingen als dit is geen bodybuilding meer hahahahaha:roflol: Alsjeblieft ga toch met lego blokken spelen ofzo voor degene die zich nu aangesproken voelen goddamnit.

---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------



Hahaha jij bent het type die zich aantrekt wat mensen van je denken. Je bent een ****ing nobody, net als mij en andere op dit forum.

zoals jij het definieert zou anorexia ook bodybuilding zijn maar goed, doet niet ter zake.
Deze kerel is uber buff, en dit is op en top bodybuilding, of je het nu mooi vindt of niet.Aan al wie vindt dat dit niets meer met BB te maken heeft, ga nog maar wat crunches doen voor je sixpack in de zomer :rolleyes:
 
Ok, komt ie dan. body - building. body = lichaam, building = bouwen. Moet ik nog verder gaan of snap je nog steeds niet wat het inhoudt? Zodra je met lichaam bezig bent met in het achterhoofd je lichaam naar je droom te vormen. Ben je bezig met bodybuilding, en dan maakt het niets uit of je lang, kort, dik of dun bent.

Echt te epic jongens. Opmerkingen als dit is geen bodybuilding meer hahahahaha:roflol: Alsjeblieft ga toch met lego blokken spelen ofzo voor degene die zich nu aangesproken voelen goddamnit.


Dankjewel, dat wilde ik dus horen. :D

Ik dacht dat jij bedoelde dat wat deze gast doet enkel bodybuilding is. Maar ik ben het helemaal met je eens, dus ik ben verder stil!
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]

en

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
JEUUUUZZUUUUUSSSS!!! :eek:
 
Waarom bodydestroying? En waarom is hij een lul?

Je kent deze gozer niet eens EN je weet niet wat hij allemaal wel of niet gebruikt:rolleyes:. Weleens van genetische freaks gehoord?

Voldoe jij wel aan het bovenstaande lijstje? Want anders ben je geen bodybuilder hoor:rolleyes:.

Zou je zo een opmerking ook bij een pic van een DBB member posten als die te groot wordt? Deze jongen doet namelijk niet eens wedstrijden, misschien wil hij wel gewoon zo groot mogelijk worden, hetgeen zijn goed recht is. Niet?

Kleingeestige kneus! Wat doe je hier eigenlijk?

Seeker doe geen moeite dit forum is bezaait met mongolen die zeggen bbers te zijn maar nog nooit een dag echt getraint te hebben en helemaal al niet weten wat ervoor nodig is een deftig fysiek te creeren.En dan vervolgens pro,s of enorme gasten uitmaken voor weet ik veel wat.
 
die heeft iets teveel creatine genomen
 
Back
Naar boven