MuscleMeat

Massa gericht schema

Tonijnmoot

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m90
Vetpercentage
Hallo, ik wil graag zoveel mogelijk massa opbouwen en doe alle oefeningen in piramide vormige sets (12-10-8 herhalingen met opbouwend gewicht). Ik zou het fijn vinden als iemand mijn schema kan bekijken en mij misschien handige tips zou kunnen geven wat ik beter wel en niet kan doen.

Dinsdag:
Borst: Bench Press - Incline Dumbbell Press - Decline Bench Press
Triceps: Close Grip Benchpress - Skull Crusher met losse dumbbells - Dips op machine.
Buik: Leg Raises en Crunches

Donderdag:
Rug: Lat pull down (naar mijn borst) - Barbell Rows - Deadlift
Biceps: Concentration Curl - Hammer Curl - Cable Curl
Buik: Leg raises en Crunches

Zondag:
Benen: Squat - Leg Extension - Calve Raises
Schouders: Dumbbell Press - Upright Row- Standing Lateral Raises

bij biceps niet echt massabouwers

3 oefeningen voor benen ??
je doet evenveel voor je biceps/triceps :/

het is wel de helft van je lichaam.
gooi er wat leg presses en een paar hamstring oefeningen bij

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de tips ik zal even kijken naar een oefening voor mijn kuiten, maar wat zijn dan voorbeelden van oefeningen voor biceps waar je massa mee opbouwt?

voor biceps chinnen (vrij smal) met omgekeerde greep, supersetten met barbellcurl.
voor triceps liggende tricepcoïtustension en bij falen doorgaan met dezelfde barbell met CGBP

voor biceps chinnen (vrij smal) met omgekeerde greep, supersetten met barbellcurl.
voor triceps liggende tricepcoïtustension en bij falen doorgaan met dezelfde barbell met CGBP

Skinnie je gaat me toch niet vertellen dat jij jezelf nog kunt optrekken met zo'n gewicht

het

chinnen (vrij smal) met omgekeerde greep (biceps) wat bedoel je hiermee
heb je een filmpje of zo?

Ok goede tip, maar dan ga ik dus bijvoorbeeld:

12 chins , geen rust en dan meteen barbell curl (1 set)
dan even rusten of helemaal geen rust tussen de sets in?

lijkt mij dat als je 12 x chint en dan gelijk door gaat met barbellcurls er zeker een pauze tussen moet zitten voor de volgende set.
3 setjes van dit is meer dan genoeg, nog een paar setjes concentrationcurls oid erachter is dan genoeg voor de bicepstraining.

gezien, alleen bij schouders zou ik die frontraises eruit laten

Skinnie ik besprak net de supersets met een vriend van me die al wat langer aan bodybuilding doet en hij zei dat het misschien onverstandig is omdat ik pas 4,5 maand bezig ben.
Ben ik al aan geavanceerdere technieken toe? Of kan ik daar beter nog even mee wachten?

Laatst bewerkt:
Skinnie ik besprak net de supersets met een vriend van me die al wat langer aan bodybuilding doet en hij zei dat het misschien onverstandig is omdat ik pas 4,5 maand bezig ben.
Ben ik al aan geavanceerdere technieken toe? Of kan ik daar beter nog even mee wachten?

je vriend heeft gelijk, kan je beter mee wachten

Terug
Naar boven