XXL Nutrition

Massa kuurtje!

0,6x30mm.. blauwe..

gaat perfect,. uit ervaring

Opzich geen probleem als je ze bij elkaar in wil mengen alleen 0.6 is persoonlijk een vrij dunne naald waardoor ik met een olieproduct toch zeker 0.7 zou nemen :)

0.8x38 (groen) is thans een perfecte naald voor in het been!

in ziekenhuizen gebruikt men vaak zelfs 0.8x50 voor zowel been als bil (IM)

ik zou het toch houden op je eerste keuze.

mss een tip:
eerste keer dat je injects gebruikt? dan raad ik je aan de test en tren apart te zetten, neem dat je dan 2 x 2ml in je lijf duwt. Dit gaat je zeker als eerste keer beter bevallen dan ineens 4ml.
+ dan oefen je ook wat extra met injecteren.
vb eentje links en eentje rechts, traag injecteren, en na 1ml nog eens aspireren om er zeker van te zijn dat je nog steeds goed zit.

je hebt veel op en aanmerken gehad op je kuur voorstel maar je bent er wel over uit wat et precies word neem ik aan?

• Topic Starter Topic Starter
je hebt veel op en aanmerken gehad op je kuur voorstel maar je bent er wel over uit wat et precies word neem ik aan?

Ja ik ben er over uit, ben alleen aant het twijfelen welke naald ik neem.
Omdat ik het in me benen ga doen.In mijn vorige kuur werd het in mijn bil gedaan.
Voor de rest is alles al uit gepland, tis alleen nog ff de juiste naald en klaar is kees!.

In je been zou ik 0.7*40 pakken.. dunner is vaak net iets te dun voor bepaalde olien en dikker.. Ja hoe dikker hoe pijnlijker :)

Terug
Naar boven