AndroidHealthClinic

massa of cutten

Haldur

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
98kg
Vetpercentage
25%
hallo iedereen,

ik ben nu al een dikke week overdreven bezig met een deftig cutschema samen te stellen en hier op deze site veel vragen te stellen. Maar ik zie meer en meer post waarin leden mijn stats hebben (vooral lengte en gewicht) maar meestal wel een lager BF % (28%). Nu ik vraag mij af of ik wel zou cutten omdat BF% naar omlaag te krijgen of gewoon beter een voedingsschema en trainingsschema samen te stellen om spiermassa bij te krijgen.

Ik geraak helemaal in de war nu.

mijn doelen zijn voornamelijk de volgende: (als dat jullie kan helpen)
- lager BF% (zodat een deel van de buikspieren erdoor komen :p)
- meer spiermassa
- nadruk op borst, armen, rug, schouders en buikspieren
- beenspieren heb ik al redelijk (59 cm) en kuiten ook redelijk (41 cm)

groeten

De mensen die jou stats hebben, maar dan met een lager bf trainen waarschijnlijk al heel lang. Hun gewicht is dan misschien wel hetzelfde als het jouwe, maar het bestaat wel vooral uit vetvrije massa. Met jouw vetpercentage zou is dus toch eerst gaan cutten.

Succes!

op 28% ... cutten !!!

Cutten!! En volhouden tot minimaal onder 15%!
Succes..

hallo iedereen,

ik ben nu al een dikke week overdreven bezig met een deftig cutschema samen te stellen en hier op deze site veel vragen te stellen. Maar ik zie meer en meer post waarin leden mijn stats hebben (vooral lengte en gewicht) maar meestal wel een lager BF % (28%). Nu ik vraag mij af of ik wel zou cutten omdat BF% naar omlaag te krijgen of gewoon beter een voedingsschema en trainingsschema samen te stellen om spiermassa bij te krijgen.

Ik geraak helemaal in de war nu.

mijn doelen zijn voornamelijk de volgende: (als dat jullie kan helpen)
- lager BF% (zodat een deel van de buikspieren erdoor komen :p)
- meer spiermassa
- nadruk op borst, armen, rug, schouders en buikspieren
- beenspieren heb ik al redelijk (59 cm) en kuiten ook redelijk (41 cm)

groeten

dat zijn kippenpoten maat dus gewoon squatten mietje.

Je hebt mooie doelstellingen....
Maar je weet dat er enige tijd overheen gaat. Richt je in jouw geval eerst lekker op de cut. als je lager in bf zit, geeft je dat ook een lekkerder gevoel.
Over een tijdje je richten op massa.
En geniet van de door jou behaalde vooruitgang.

Succes!

Als je beslist om flink te gaan cutten, en wil volhouden. Maak dan nu even een foto(s) van jezelf. Ga drie maanden flink cutten en flink cardio doen, en maak dan opnieuw dezelfde foto(s). De beste inspiratie die je kan hebben is om de veranderingen aan je lichaam zelf te erkennen en te zien.

Succes met de trainingen en gewoon volhouden ;)

• Topic Starter Topic Starter
Enorm bedankt allemaal, ik zie het volledig zitten en toch maar zoals men eerste gedacht, bij de cut blijven. Dannyvdn goeie tip zal dat zeker doen (zal me zeker een boost geven om verder te doen).

Terug
Naar boven