AndroidHealthClinic

massa schema?

wimmer

Novice
Waardering
0
Ben sinds kort van FB overgestapt naar onderstaand schema (3 keer per week trainen), werkt voor mijn gevoel erg goed.
Graag jullie commentaar/kritiek

Maandag:

Borst:
Benchpress
Flys
Chestpress

Schouders:
Dumbbell shoulder press
Dumbbell side raises
Dumbbell front raises

Triceps:
Dips
rope pull down

Woensdag:

Rug:

Barbell rows
lat Pulldown
Chins

Biceps:

Barbell Curls
Dumbbell hammer curls

Vrijdag:
hetzelfde als maandag, en maandag daarop weer hetzelfde als woensdag daarvoor etc.

Alle oefeningen bestaan uit 3 sets van 8-12 reps, alleen biceps en triceps 4 sets van 8-12 reps.

oh ja, benen train in op de mountainbike en racefiets

Ga je benen direct trainen, anders gebeurt er niks. Mountainbike en racefiets is geen massa training voor benen. Verder, gooi die lat pulldown erin en voeg een extra compound oefening in bij rug, deadlift bijvoorbeeld. Ook mis ik een oefening voor de traps. Kijk je schema nog een keer goed na, dit zet niet veel zoden aan de dijk.

Ik zou zelf de chestpress vervangen door een incline press. En ik zou zelf de front raises eruit halen; je doet met de pressoefeningen al veel voor je voorste schouderkop.
Ik zou bij rug een deadlift toevoegen.
oh ja, benen train in op de mountainbike en racefiets
Echte massabouwers.

Tijd om te gaan squatten dacht ik zo. ;)

Ga je benen direct trainen, anders gebeurt er niks. Mountainbike en racefiets is geen massa training voor benen. Verder, gooi die lat pulldown erin en voeg een extra compound oefening in bij rug, deadlift bijvoorbeeld. Ook mis ik een oefening voor de traps. Kijk je schema nog een keer goed na, dit zet niet veel zoden aan de dijk.

+1

Terug
Naar boven