XXL Nutrition

massa verlies

tommieb

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m69
Massa
79kg
Vetpercentage
9%
heb nu al iets meer dan een week niet getraind ben ziek geweest slecht gegeten.

en durf niet eens op de weeg schaal te gaan staan hahaha. nu is mijn vraag iemand anders de zelfde ervaring gehad ? en duurt het dan lang voor je weer op terug bent bij waar je was. mijn ouders zeggen dat ik niks ben af gevalle maar ik kan het duidelijk zien egt klote :p

Denk dat het wel wat meevalt. In een week zul je vast niet veel verliezen. Gewoon zsm weer knallen:)

kampen we allemaal wel eens mee, gewoon weer goed gaan eten en trainen.
voor je het weet ben je weer terug ;)

---------- Toegevoegd om 19:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

Denk dat het wel wat meevalt. In een week zul je vast niet veel verliezen. Gewoon zsm weer knallen:)

dat zou ik niet onderschatten..

Nee maar je moet er niet een al te groot punt van maken. Je kunt het toch niet tegenhouden

Je zal waarschijnlijk 2-4kg verloren zijn, dit omdat je lichaam meer calorieën nodig heeft als je ziek bent, zoon 30pr boven je benodigdheid op dat moment. Je zal sws veel vocht verloren zijn, wat je aan massa verloren bent ben je wss ook verloren in vet. Maar maak je geen zorgen, zit er met hooguit 4weken weer aan.

gewoon even langs de mac rijden.

Nee maar je moet er niet een al te groot punt van maken. Je kunt het toch niet tegenhouden

dat is een heel ander verhaal:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------

Je zal waarschijnlijk 2-4kg verloren zijn, dit omdat je lichaam meer calorieën nodig heeft als je ziek bent, zoon 30pr boven je benodigdheid op dat moment. Je zal sws veel vocht verloren zijn, wat je aan massa verloren bent ben je wss ook verloren in vet. Maar maak je geen zorgen, zit er met hooguit 4weken weer aan.

Dit is nieuwe info voor me, waar heb je dit vandaan gehaald?

• Topic Starter Topic Starter
Net tog maar gewogen 76.7kilo valt nog mee. Ga der weer hard tegen aan.

Heb dit pas ook bij een paar maten gezien, weekje vakantie, slecht eten en ook 3-4 kilo eraf. Bleek dat het vooral vocht was, en glycogeen. Glycogeen zijn omgezette koolhydraten die opgeslagen worden in je lever en je spieren als makkelijk aanspreekbare energie voorraad, dit zorgt ook voor meer water in je spieren als het er wel zit. (osmose en verhouding enz) Beetje meer carbs en goed eten dan is t er zo weer aan!

dat is een heel ander verhaal:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------

Dit is nieuwe info voor me, waar heb je dit vandaan gehaald?

Haha, van mijn schoolboeken. Ik studeer voeding en diëtetiek. Hierdoor heb ik heel wat extra kennis opgedaan die me helpt bij bodybuilding.

heb vorig jaar 3 weken pfeiffer gehad, was ik ook ~10kg afgevallen... zat er binnen no-time weer aan (:fuu:) dus maak je geen zorgen

• Topic Starter Topic Starter
Ik gaa mu best doen. Weer lekker eten en traine

Oke bedankt voor de moeite, daar zitten we hier immers ook voor :)

---------- Toegevoegd om 14:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:23 ----------

meer kan je ook niet doen, komt goed ;)

Ik ga niet citeren maar ik leg het wel uit. Als je lichaam in staat van ziekte verkeerd, of het nu om een lichamelijk trauma gaat bij een ongeval of een chronische ziekte. Of gwn een griepje heeft je lichaam meer energie nodig om die extra aandacht van herstel uit te kunnen voeren buiten de dagelijkse behoefte. Bij griep werkt dat doormiddel van temperatuur verhoging waardoor het indringers wilt opruimen. Zoals bij gebruik van clenbuterol tijdens de cut om te temperatuur te doen verhogen en dus je metabolisme op te schroeven. Oftewel je hebt meer energie nodig om op gewicht te blijven door de vraag naar meer energie voor herstel tijdens het ziek zijn.

Thanks :) Had al op google gekeken maar kon geen nuttige info vinden bij het intoetsen van : meer eten tijdens ziekte.

Eigenlijk wel logisch idd, maar vaak doe je bij ziekte helemaal niets waardoor je ook minder verbruikt. Ik denk dat het een beetje op hetzelfde neer gaat komen. Dus gewoon eten zoals je normaal ook doet moet voldoende zijn.

Thanks :) Had al op google gekeken maar kon geen nuttige info vinden bij het intoetsen van : meer eten tijdens ziekte.

Eigenlijk wel logisch idd, maar vaak doe je bij ziekte helemaal niets waardoor je ook minder verbruikt. Ik denk dat het een beetje op hetzelfde neer gaat komen. Dus gewoon eten zoals je normaal ook doet moet voldoende zijn.

Haha als je het eten naar binnen krijgt.... Als ik goed Ziek ben eet ik weinig tot niets... K ging vorig jaar van 78naar 73. Had ook een boel vocht verloren dat wel.. Geen smaak meer, helemAal niks. Leeg wel een mongol, kon njet eens normaal lopen of Zitten want alles ging langzaam en vaag....... Toen mr hele dagen op de bank doorgebracht.

paracetemol er in, en tijdens de werking zoveel mogelijk naar binnen stampen

Haha als je het eten naar binnen krijgt.... Als ik goed Ziek ben eet ik weinig tot niets... K ging vorig jaar van 78naar 73. Had ook een boel vocht verloren dat wel.. Geen smaak meer, helemAal niks. Leeg wel een mongol, kon njet eens normaal lopen of Zitten want alles ging langzaam en vaag....... Toen mr hele dagen op de bank doorgebracht.

herkenbaar, als ik ziek ben eet ik ook amper iets..

Terug
Naar boven