AndroidHealthClinic

massakuur, ik twijfel

Reda

Advanced Bodybuilder
Waardering
25
Lengte
1m78
Massa
104kg
Vetpercentage
11%
Hoi,

Ik wil straks een massakuur nemen, eigenlijk cleanmassa,,ik dacht aan volgende

week 1-8 test e 750 mg per week
week 1-6 deca 400 mg per week
week 1-4 dianabol (opbouwend 40 mg per dag)
nakuur met nolvadex en hcg
of

week 3-12 test e 750 mg per week
week 1-8 tren e 400 mg per week
week 1-3 test p 100 mg eod en daarna nakuur met nolva en hcg

Ik wil mijn bf houden op 10% tijdens de bulk,maar denk niet dat bulken samen gaat met behoud van zelfde bf toch?
welke is een beter optie volgens jullie of misschien andere suggesties..

alvast bedankt..

Als je echt zo met je BF zit zou ik voor optie 2 gaan. De HCG tijdens je kuur nemen en niet in je nakuur.

• Topic Starter Topic Starter
Als je echt zo met je BF zit zou ik voor optie 2 gaan. De HCG tijdens je kuur nemen en niet in je nakuur.

ja weet je ik nam hcg ook altijd in mijn kuur en werd weer een keer geadviseerd om hem einde te nemen dus ja meningen verschillen hierover..
Maar ik ga voor de zekerheid tijdens de kuur nemen dit keer..

ja me bf heb ik goed kunnen laten zakken en wil eigenlijk niet meer boven de 12% komen,,,ze zeggen dat eigenlijk de voeding bepalend is voor je bf etc,maar ik denk toch dat je op deca anders reageert dan op tren en dianabol ook anders dan test p..
Dus optie 2 zou volgens jou beter zijn?
is het uberhaupt wel mogelijk om op zelfde bf massa te pakken???ik hoop van wel maar ben bang dat het nooit kan..

Ja is goed mogelijk om je BF niet te laten stijgen. Imo kan je zelfs zakken in BF. Zeker met tren.

Heb je ook een onderbouwde mening waarom je HCG in je nakuur zou nemen? Heb net in een ander topic proberen uit te leggen waarom dit juist niet in je nakuur zou moeten zitten.

Ja is goed mogelijk om je BF niet te laten stijgen. Imo kan je zelfs zakken in BF. Zeker met tren.

Heb je ook een onderbouwde mening waarom je HCG in je nakuur zou nemen? Heb net in een ander topic proberen uit te leggen waarom dit juist niet in je nakuur zou moeten zitten.

Hoe kan je dan in bf zakken als je voor massa ver boven je onderhoud moet zitten??
Hoeveel cal zou jij boven de onderhoud zitten als je massa wilt pakken zonder dat je bf stijgt?ik dacht aan beginnen met 500 cal en dan tot 1000 cal als je dan nog niet vetter word steeds meer erbij..

ik kan het niet onderbouwen, dat hoorde ik van iemand weer die lang traint..
ik ga dan ff je andere topic lezen over hcg..

hcg werkt onderdrukkend dit moet je dus voor je nakuur doen

Hoe kan je dan in bf zakken als je voor massa ver boven je onderhoud moet zitten??
Hoeveel cal zou jij boven de onderhoud zitten als je massa wilt pakken zonder dat je bf stijgt?ik dacht aan beginnen met 500 cal en dan tot 1000 cal als je dan nog niet vetter word steeds meer erbij..

ik kan het niet onderbouwen, dat hoorde ik van iemand weer die lang traint..
ik ga dan ff je andere topic lezen over hcg..

Als je vetpercentage gelijk blijft betekend het niet dat je geen vet gained.

10% op 100kg = 10kg vet
10% op 110kg = 11kg vet

ik zou voor optie 2 gaan als je je bf niet wil laten stijgen,het hangt allemaal van je dieet af of je bf stijgt of zakt,met een goede voedingsschemakan je bf zelfs een paar procent dalen tijdens je bulkcycle.

Optie 2 ook, mss wat Bold erbij?

ik zou voor optie 2 gaan als je je bf niet wil laten stijgen,het hangt allemaal van je dieet af of je bf stijgt of zakt,met een goede voedingsschemakan je bf zelfs een paar procent dalen tijdens je bulkcycle.

met hoeveel calorieen boven je onderhoud zou je dan beginnen om je bf niet te laten stijgen of zelfs verminderen..
of heb je misschien andere tips betrfet een goede voedingschema??

Optie 2 maar je trenE zeker verhogen

750 Test E gaat prima met 600 Tren E

zou er wel 14 en 12 weken van maken

Dat mag, ik ben niet de enige die niet tevreden is met TrenE.

maar een bekende van me zweert er ook bij in een leanmassa kuur. met de hoeveelheid,duur die ik zei.

Terug
Naar boven