Fitness Seller

Massakuur

Seppe

Cool Novice
Waardering
0
Ga deze winter nog eens een massakuur doen...

Is de vierde keer dat ik kuur, doch de eerste keer dat ik boldenone ga gebruiken en ook de eerste keer test prop (sustanon niet meegerekend).

week 1 + 2 : Boldenone 800mg
Test. Enanthate 750mg
week 3 - 12 : Boldenone 400mg
week 3 - 9 : Test. Enanthate 500mg
week 9 - 12 : Winstrol depot 50mg EOD
week 10 - 12: Test. Prop. 100mg EOD

Nakuur:
week 14 : 100mg clomid + 40mg nolva
week 15 : 100mg clomid + 20mg nolva
week 16 : 50mg clomid

week 9 : 1 x 2500IU hcg, daarna elke 5dagen 1250IU hcg (= 1x2500en 4x1250)

Voedingsschema zal ik ook nog wel eens posten tegen die tijd en trainen tijdens zou ik elke spiergroep tot 2keer trainen de week behalve benen (groeien in verhouding te snel).

Graag commentaar, verbeteringen, reactie's,...

Alvast bedankt...

• Topic Starter Topic Starter
Mijn huidige stats:

23jaar
1.83m
98kg
vet: 9%

Seppe zei:
Ga deze winter nog eens een massakuur doen...

Is de vierde keer dat ik kuur, doch de eerste keer dat ik boldenone ga gebruiken en ook de eerste keer test prop (sustanon niet meegerekend).

week 1 + 2 : Boldenone 800mg
Test. Enanthate 750mg
week 3 - 12 : Boldenone 400mg
week 3 - 9 : Test. Enanthate 500mg
week 9 - 12 : Winstrol depot 50mg EOD
week 10 - 12: Test. Prop. 100mg EOD

Nakuur:
week 14 : 100mg clomid + 40mg nolva
week 15 : 100mg clomid + 20mg nolva
week 16 : 50mg clomid

week 9 : 1 x 2500IU hcg, daarna elke 5dagen 1250IU hcg (= 1x2500en 4x1250)

Voedingsschema zal ik ook nog wel eens posten tegen die tijd en trainen tijdens zou ik elke spiergroep tot 2keer trainen de week behalve benen (groeien in verhouding te snel).

Graag commentaar, verbeteringen, reactie's,...

Alvast bedankt...

Om te beginnen met 800 mg boldenone is nergen vor nodig begin en hou het maar gewoon op 400mg verder denk ik dat je met 750mg test ook iets te fanatiek bent (maar dat hangt van je kuurverleden af) Verder heeft test propionate niets te zoeken in een massakuur dan kun je net zo goed de enanthate erin houden.

zou die prop de laatste weken zeker wel doen, zo kan je direct met je nakuur beginnen. prop. is testosteron net als enth. het geeft minder vocht, maar heeft het daarom niks te zoeken in een massakuur? wat een onzin. je kan je nakuur wel beter in week 12 al beginnen, in elk geval een week na de laatste prop injectie.

een frontload met de test. en boldenone is ook niet verkeerd hoor.

soulreaver zei:
zou die prop de laatste weken zeker wel doen, zo kan je direct met je nakuur beginnen. prop. is testosteron net als enth. het geeft minder vocht, maar heeft het daarom niks te zoeken in een massakuur? wat een onzin. je kan je nakuur wel beter in week 12 al beginnen, in elk geval een week na de laatste prop injectie.

een frontload met de test. en boldenone is ook niet verkeerd hoor.

Tijdens een massakuur is het de bedoeling dat je zwaarder wordt en dus ook zwaarder traint en in deze situatie is een extra hoeveelheid aan vocht juist een pre. Op deze wijze kunnen je gewrichten namelijk een grote hoeveelheid meer stress verdragen dan met propionate. En ga nou niet zeggen dat ik onzin vertel snotneus

De boldenone op 12weken houden of reduceren naar 10weken?
Want anders is nakuur op 12weken wat te vroeg niet?

Had juist een thread geopend over frontloadan en nu wordt het weer afgeraden???

En heb al gekuurd met 750mg sustanon en 750mg test cipionaat, achteraf gekeken trokken die kuren op ni veel maar dat was de schuld van slechte begeleiding, die 750mg was telkens ongeveer 3weken in het midden van de kuur (dmv opbouwen en afbouwen)... heb dat toen nog gedaan ook... :headbang: Nu weet ik wel beter maar ja...

Neem boldenone ipv deca omdat ik vorige keren met deca heb gekuurd...

De reden van boldenone is eveneens omdat ik snel vocht vasthoud...

Ook de test prop en winstrol is om harder te komen en dus minder vocht te hebben...
Eveneens om sneller nakuur te kunnen doen...

@chemical: Het meer vocht is inderdaad een voordeel in die zin, maar de test prop is toch enkel maar de laatste twee weken en dan zou het direct voor de nakuur zijn (als ik ze op week 12 zet), dus heeft het vocht dan nog zo veel belang? Kan de laatste weken voor de nakuur toch geen test enanth zetten vermits de ester te lang is?

Chemical zei:
Tijdens een massakuur is het de bedoeling dat je zwaarder wordt en dus ook zwaarder traint en in deze situatie is een extra hoeveelheid aan vocht juist een pre. Op deze wijze kunnen je gewrichten namelijk een grote hoeveelheid meer stress verdragen dan met propionate. En ga nou niet zeggen dat ik onzin vertel snotneus

je kletst werkelijk uit je nek ja. jij beweert zeker ook dat het vocht van deca zorgt voor de smering van gewrichten? hoog tijd dat je je eens verdiept in hetgene wat je mensen aan het adviseren bent, want je praat echt onzin. nou maakt mij dat niks uit, maar er zijn helaas mensen genoeg die je onzin overnemen.

of de boldenone 10 weken laten lopen of de rest doortrekken tot week 14, anders val je na week 12 in een gat van 2 weken voor je met je nakuur begint waarin alleen de boldenone actief is, mooier is om het zo te plannen dat je eindigt met die prop en winstrol zodat je direct kan nakuur, zo krijg je ook niet van die weken waarin de steroiden langzaam je lichaam verlaten, maar nakuren nog geen zin heeft. ik zou de nakuur 4 weken doen, de clomid 1 week langer nog.

Ik ga de boldenone dan op 10weken houden en in week 13, direct na winstrol en test prop ga ik met nakuur beginnen...

Ik dacht dat het vocht kwam door te veel estrogenen... Ik dacht ook dat die estrogenen inderdaad mee zorgde voor exctra massa, die grote hoeveelheid estrogenen gaat gepaard met vocht... Dus is het niet het exctra vocht maar de grote hoeveelheid estrogenen die voor meer massa zorgt... Niet?
En als ik inderdaad nog minder vocht zou willen kan ik gedurende de hele kuur proviron nemen, maar vermits ik massa wil, wil ik ook profiteren van de extra estrogenen... Wil enkel op het laatste wat harder staan, anders duurt het bij mij te lang voor het vocht weg is...

Probleem is dat ik nogal redelijk snel vocht vasthoud, daarom ook de keuze om te eindigen met test prop en winstrol...

soulreaver zei:
je kletst werkelijk uit je nek ja. jij beweert zeker ook dat het vocht van deca zorgt voor de smering van gewrichten? hoog tijd dat je je eens verdiept in hetgene wat je mensen aan het adviseren bent, want je praat echt onzin. nou maakt mij dat niks uit, maar er zijn helaas mensen genoeg die je onzin overnemen.

Joh vervelend boekenwurmpje die je der bent waarom denk je dat een hoop mensen tijdens fysiotherapie deca voorgeschreven krijgen. En als je het nou zelf allemaal zo goed weet waarom zijn je eigen resultaten er dan niet naar ?

Chemical zei:
Joh vervelend boekenwurmpje die je der bent waarom denk je dat een hoop mensen tijdens fysiotherapie deca voorgeschreven krijgen. En als je het nou zelf allemaal zo goed weet waarom zijn je eigen resultaten er dan niet naar ?

Veel mensen hebben altijd gezegd (met inbegrip van de deskundigen) dat Deca-Durabolin de gewrichten smeert (soepel houdt), omdat het meer water in het verbindingsweefsel trekt waardoor het een persoon het gevoel geeft dat hij/zij betere gewrichten en sterkere aanhechtingen heeft. Is dat ook werkelijk zo?

Als dit het geval was, zou dan een samenstelling die tot meer intracellulair water leidt niet beter zijn? Waarom hebben Test en Dianabol dan niet hetzelfde effect?

De reden dat dit niet gebeurt is omdat dit niet de werking is van Deca-Durabolin. Deca-Durabolin wordt in de moderne geneeskunde gebruikt bij gevallen van reumatoïde artritis en andere ontstekingsproblemen.

Om nu te begrijpen waarom Deca-Durabolin gewrichtspijn verlicht moeten wij kijken naar een vereenvoudigde versie van de menselijke immuun reactie. Het is normaal een stuk ingewikkelder maar om het eenvoudig te houden heeft het lichaam twee soorten reacties en ik zal mij op slechts één van deze reacties concentreren.

Het tweede deel van de immune reactie wordt gerefereerd als Cel Bemiddelende Immuniteit. Zoals de naam impliceert, heeft het diverse verantwoordelijkheden met betrekking tot celfunctie, die intracellulaire bacteriën vernietigt, virale besmettingen elimineert, die tumorcellen vernietigd en nog veel meer reacties met inbegrip van auto-immuniteit.

Deca-Durabolin onderdrukt CMIR die beurtelings interne ontsteking controleert. Hoe het dit doet? Simpelweg omdat Deca-Durabolin een progestine is.

Progesteron heeft een zeer krachtig anti-inflammatory effect. De progesteron bevordert humorale immuniteit en onderdrukt cellulaire immuniteit. Deca-Durabolin heeft tevens minimale aromatisatie waardoor verhoging van de normale oestrogeenconcentraties geen factor zijn. Het oestrogeen gebaseerd op de niveaus van het bloedplasma, is in staat om zowel bij ontstekingsreactie te bemiddelen als te verergeren.

Dus de reden dat Deca-Durabolin "een smerende werking op de verbindingen" heeft, heeft absoluut niets met water te maken, maar alles met de interne processen. TH1 (de helpercellen van T) wordt onderdrukt waardoor het pijnverlichtend werkt op de gewrichten.

Dit is de werking van Deca-Durabolin.

Heren, een goede discussie is boeiend, maar kunnen persoonlijke vetes verder via PM's worden uitgevochten ?

Chemical zei:

omdat ik amper wat gebruik bro, ik heb 1x 8 weken 250 mg. test. enth. genomen en het jaar ervoor 30 mg. winstrol voor 6 weken. ik ben op 73 kg. tegen 22-24% begonnen en nu 5 jaar later zit ik op 97 kg. tegen 10-12%. ik ben mij alleen bewust van de bijwerkingen van steroiden en wil me lichaam niet de klote helpen. dat jij ervoor kiest je gezondheid naar de klote te helpen voor 5 min. fame per jaar is je eigen keuze, maar verwijt anderen die dit niet willen het dan niet. overigens laat je je erg kennen door het op de man te spelen bro, dat doen mensen pas wanneer ze inhoudelijk uitgeluld zijn en zich niet kunnen verdedigen. verbaast me niet, je hebt namelijk nog NOOIT iets kunnen onderbouwen, je roept maar wat.

Ericr zei:
Heren, een goede discussie is boeiend, maar kunnen persoonlijke vetes verder via PM's worden uitgevochten ?

Inderdaad, excuses hier heeft die jongen verder weinig aan. Ik blijf echter bij mijn standpunt maar helaas dat het zo verwarrend wordt voor iemand die een eenvoudige vraag stelt

Ericr zei:

mijn excuses, maar naar mijn weten doe ik niet veel verkeerd, ik word ineens voor snotneus uitgemaakt en vervolgens speelt die het op de man, wat deed ik verkeerd?? ik beledig nooit iemand?

Chemical zei:
Inderdaad, excuses hier heeft die jongen verder weinig aan. Ik blijf echter bij mijn standpunt maar helaas dat het zo verwarrend wordt voor iemand die een eenvoudige vraag stelt

als ik seppe enigzins goed inschat kan die dit alles prima volgen hoor :) en wat die niet weet zoekt die zelf uit heb ik het idee :)

chemical, kijk ook eens naar de uitleg mbt. deca, misschien dat je nu snapt waarom het voorgeschreven wordt.

Terug
Naar boven