XXL Nutrition

Massakuur

soulreaver zei:
omdat ik amper wat gebruik bro, ik heb 1x 8 weken 250 mg. test. enth. genomen en het jaar ervoor 30 mg. winstrol voor 6 weken. ik ben op 73 kg. tegen 22-24% begonnen en nu 5 jaar later zit ik op 97 kg. tegen 10-12%. ik ben mij alleen bewust van de bijwerkingen van steroiden en wil me lichaam niet de klote helpen. dat jij ervoor kiest je gezondheid naar de klote te helpen voor 5 min. fame per jaar is je eigen keuze, maar verwijt anderen die dit niet willen het dan niet. overigens laat je je erg kennen door het op de man te spelen bro, dat doen mensen pas wanneer ze inhoudelijk uitgeluld zijn en zich niet kunnen verdedigen. verbaast me niet, je hebt namelijk nog NOOIT iets kunnen onderbouwen, je roept maar wat.

Kerel ik verwijt jou helemal iets alleen dat je een heel groot gebrek aan ervaring hebt. Ik ben wel de laatste die zou zeggen dat ik de man ben verre van dat zelfs. Maar zoals velen weten verschilt de praktijk meestal erg van de theorie. En wel triest om te zeggen dat je met as je gezondheid naar de klote helpt. En dat ik het doe voor de fame dat is wel heel zielig. Ik doe het omdat ik van de sport hou en van de competitie.

Maar zo is het wel genoeg geweest hier hebben de mensen die iets willen leren verder weinig aan.

Chemical zei:
Kerel ik verwijt jou helemal iets alleen dat je een heel groot gebrek aan ervaring hebt. Ik ben wel de laatste die zou zeggen dat ik de man ben verre van dat zelfs. Maar zoals velen weten verschilt de praktijk meestal erg van de theorie. En wel triest om te zeggen dat je met as je gezondheid naar de klote helpt. En dat ik het doe voor de fame dat is wel heel zielig. Ik doe het omdat ik van de sport hou en van de competitie.

Maar zo is het wel genoeg geweest hier hebben de mensen die iets willen leren verder weinig aan.

praktijk verschilt van theorie, maar daar gaat het hier niet om. het gaat om vaststaande fysiologische feiten, feiten die in leerboeken staan, dingen die bekend zijn. een theorie is een veronderstelling hoe iets werkt, wanneer dat in praktijk gebracht wordt en diverse malen bewezen wordt dat iets zo werkt wordt het een feit, een vaststaand gegeven. theorie en praktijk kunnen dus verschillen, maar een feit is een feit. een pubmed studie die ik plaats is geen theorie, het is in de praktijk gebrachtte theorie. men verondersteld wat en onderzoekt het en geeft de uitslagen en hun conclusie. het is een onderzoek met een uitslag, dat daar af en toe dingen uitkomen die beinvloed worden door factoren die niet meegenomen zijn in het geheel is waar, maar als er tientallen onderzoeken zijn op verschillende patienten, onder verschillende omstandigheden en de uitkomst is gelijk dan kan je het toch voor waar aannemen. als ik kijk naar een aantal beweringen in het algemeen van jou welke ik dmv. deze onderzoeken heb kunnen weerleggen en waarbij jij keer op keer roept theorie is anders dan praktijk, dan denk ik echt heb je een plaat voor je kop, een onderzoek waarbij iemand clenbuterol krijgt en ze cortisol meten, dat is praktijk. toch is het onmogelijk om jou te overtuigen van dingen. je hebt zelf nog nooit enige onderbouwing kunnen geven voor je standpunten, alleen maar kunnen roepen zo is de praktijk.

mbt. het persoonlijke vlak, jij bent degene geweest die het op de man ging spelen, opmerkingen als snotneus e.d. dit is namelijk al de 2e keer dat je een uithaal maakt richting mijn fysiek, de vorige keer heb ik al gezegd dat jou fysiek beter is dan het mijne, en dat zal nog steeds zo zijn. als jij het op de man speelt kan ik ook zo antwoorden. en met as help je je gezondheid naar de klote, zo simpel is het, waarom dit ontkennen? cholestrol, lever, nieren, de hartspier, prostaat.. op geen van deze dingen hebben as een gunstige invloed. het injecteren van 10x de hoeveelheid test. dan een man normaal per week aanmaakt, diuretica om je uit te drogen, schildklierhormonen, enz. ga jij mij vertellen dat dit geen schade aan je gezondheid berokkent? dat zou erg naief zijn bro. je kan steroiden verantwoord gebruiken door de frequentie en dosering niet te hoog te leggen, bepaalde middelen te vermijden, maar goed voor je gezondheid zijn ze nooit.

overigens geef je mail adres eens, dan mail ik een foto van 2-3 maanden geleden, benieuwd naar je mening :)

jongen hoe je fysiek er bij staat is niet het punt. En nogmaals ik zal de laatste zijn die zou zeggen joh ik ben beter dus ik weet het beter dat is gewoon gelul. Maar een feit is wel dat ik mijn prestaties wel deels te danken heb aan de kennis die ik in de loop der jaren heb opgebouwd omtrent het grbuik van as. En verder komt het gewoon heel vaak voor dat de ene studie weer iets anders beweert dan de andere en dat ineens de hele theorie weer omgegooid wordt. Ik vind het best knap dat je zoveel tijd overhebt voor het lezen van studies omtrent as maar nogmaals dingen die je leest in de boeken en die jezelf mee gemaakt hebt kunnen erg verschillen.

pubmed studies zijn geen theorie geleuter, het zijn uitgevoerde onderzoeken op patienten, nauwlettend gemonitord met echte uitkomsten.... als je een keer een pubmed search gedaan hebt dan kan je het zelf zien. het is dus praktijk as simple as it is.

en zolang jij dingen blijft roepen waarbij je geen enkele onderbouwing, uitleg of wat dan ook kan geven blijf ik er tegenin gaan indien onjuist bevonden aan de handen praktijkstudies en de theorie.

soulreaver zei:
en zolang jij dingen blijft roepen waarbij je geen enkele onderbouwing, uitleg of wat dan ook kan geven blijf ik er tegenin gaan indien onjuist bevonden aan de handen praktijkstudies en de theorie.

tja zoals jij zelf al aangeeft als een reactie herhaaldelijk blijft voorkomen is het een feit. Dus als ik bij 100 man zie hoe ze ergens wel of niet op reageren heb ik dus ook een feit. Of moet ik dan eerst DR snuggles heten en die mensen een jaar in een hokje bewaren ?

Chemical zei:
tja zoals jij zelf al aangeeft als een reactie herhaaldelijk blijft voorkomen is het een feit. Dus als ik bij 100 man zie hoe ze ergens wel of niet op reageren heb ik dus ook een feit. Of moet ik dan eerst DR snuggles heten en die mensen een jaar in een hokje bewaren ?

en hoe kan jij bij 100 man zien of cortisol daalt of stijgt? of clomid de test. productie verhoogt? of alleen HCG voor een volledig herstel zorgt? of het feit dat deca gewrichtspijnen weghaalt door het vocht komt? dan kan jij allemaal ZIEN? jemig, wat knap zeg.

Chemical zei:
Verder heeft test propionate niets te zoeken in een massakuur dan kun je net zo goed de enanthate erin houden.

om terug te gaan naar de oorspronkelijke thread, prop. heeft niks in een massakuur te zoeken?? omdat enthate meer vocht geeft? vind het echt een vreemde redenering. prop is testosteron, de massa bouwer bij uitstek, mg. voor mg. sterker als ent. of cyp. door het mindere gewicht van de ester. je direct erna nakuren, het geeft wel vocht, maar niet overdreven veel zoals bv. cyp, wat resulteert in hogere bloeddruk. het enige nadeel is de frequentie van de injecties. ik vind prop. juist een hele verstandige keus, zeker aan het einde van de cycle, geen 3 weken waarin je test. keldert naar 0 voordat je kan nakuren, je direct nakuren en beginnen aan je herstel, ideaal als je het mij vraagt

soulreaver zei:
en hoe kan jij bij 100 man zien of cortisol daalt of stijgt? of clomid de test. productie verhoogt? of alleen HCG voor een volledig herstel zorgt? of het feit dat deca gewrichtspijnen weghaalt door het vocht komt? dan kan jij allemaal ZIEN? jemig, wat knap zeg.

goed he hej, nee pietje dat beweer ik ook niet maar ik kan wel zien en horen of iemand herstelt is aan de bloeduitslagen en voor de smering van deca kan ik ook wel wat studies voor je gaan zoekn hoor professor aangezien dat ook het enige is waar jij in gelooft

jongens....zijn jullie werkloos?? of hebben jullie gewoon veel vrije tijd?? ;)

Chemical zei:
goed he hej, nee pietje dat beweer ik ook niet maar ik kan wel zien en horen of iemand herstelt is aan de bloeduitslagen en voor de smering van deca kan ik ook wel wat studies voor je gaan zoekn hoor professor aangezien dat ook het enige is waar jij in gelooft

dan zal ik je op weg helpen, zoek eens op:

reumatoïde artritis, nandrolone, CMIR, progesteron..

begin anders eens hier:

[Link niet meer beschikbaar]

zie hier:

if that "lubing the joints" stuff were true, then other steroids that cause more bloating
than deca would work better, and they don't seem to. There is just no evidence to support it, as you point out. The TH1 suppression caused by androgens/progestins makes perfect sense, agrees with the research, and is consistent with the clinical trials of deca in inflammatory disorders.

• Topic Starter Topic Starter
Hmmm...

Heb een kwartier zitten lezen... In het begin werd er nog over feiten en praktijkervaringen gesproken maar daarna... Miljaar...

Dus zal kuur aanpassen...
Dus kuur zal als volgt zijn:
week 1 + 2 : Boldenone 800mg en test enanthate 750mg
week 3 - 10 : boldenone 400mg
week 3 - 9 : test enanthate 500mg
week 10 - 12 : test prop 100mg EOD
week 9 - 12 : winstrol depot 50mg EOD

Nakuur:
week 13: 100mg clomid + 40mg nolva
week 14 : 100mg clomid + 20mg nolva
week 15 : 50mg clomid
week 16 : 50mg clomid

Hcg: Week 8 : 1 x 2500 en om de vijf dagen 1250 (4x)
of
Week 8 : 1 x2500 en week 13 en 14 ook 1 x 2500

Ps: Toch bedankt, liever te veel reactie dan geen (alhoewel dit wel kan tellen)

Hee.. Ik weet niet wat voor spullen je heb, maar als ze van Generic Supplements zijn kan je beter een beetje voorzichtig zijn met de doseringen, want er zit bijv. bij test. enanthaat 50% meer in dan dat er op het etiket staat. dus als je 750mg denk te spuiten, heb je eigenlijk bijna 1200mg te pakken. Had ik dus ook met mijn testalone kuur en het voelde nogal een beetje te heftig. Ik werd er werkelijk helemaal gek van, want het gierde door mijn barst leek wel. Ik ben nu 1,92m/132kg/19%, dus ik kan sowieso al wat meer medicatie hebben dan iemand van 90kg.
Ik weet niet hoe het is met boldenon, maar voor de zekerheid, als je denk dat je 800mg neem (wat ik trouwens heel erg dom vind voor een eerste keer) en je krijgt in werkelijkheid 1200mg naar binnen, kan ik begrijpen dat je lichaam net ff wat meer in protest gaat.

@lunatic: proficiat met je stats maar om nu te zeggen dat ik dom weeg mag je van mijn part nog twee keer zo groot zijn... Ik... Laat maar...

Vroeg om reactie, ik krijg reactie, maar je kan het iets anders brengen... Toch bedankt voor de waarschuwing.

Ben 1.83m, weeg 98kg en vet% 9

En ik vroeg info en raad over de kuur... Dus heb de AS nog NIET... Is een kuur voor de winter en heb nog tijd om alles te veranderen...
Denk wel de boldenone van GS te gaan nemen vermits ik anders een speldenkussen ga worden...

En die 750mg test enanthate en 800mg boldenone zijn als frontload de eerste twee weken, niet voor de hele kuur... Als ik wist dat er teveel inzat dan ga ik inderdaad niet deze hoeveelheden nemen, maar moet het wel eerst weten...

En over frontloaden heb ik ook een thread geopend en tracht er ook zoveel over te weten te komen...

En ben van plan zoveel mogelijk massa te winnen vandaar boldenone in dergelijke hoeveelheid (en heb het dan niet over de frontload want die heb ik al besproken)... Heb vorige keren deca als basis gebruikt maar hou daar redelijk veel vocht van vast dus daarom boldenone...

Toch bedankt...

Meer reacties altijd welkom...

doe ff een search staan hier ergens in het as gedeelte een labtest van gs produckten. of het klopt weet ik niet!? maar als het klopt wat er staat zijn hun produckten behoorlijk overgedoseerd. maar zijn ze dat altijd? of soms over soms onder?

ik heb een labtest gezien en er waren een paar producten die overgedoseerd waren. Ik weet niet meer welke. Ik gellof de test enanthaat.Maar 50% overgedoseerd was het iig niet. Het was minder.

Terug
Naar boven