Chemical zei:
Kerel ik verwijt jou helemal iets alleen dat je een heel groot gebrek aan ervaring hebt. Ik ben wel de laatste die zou zeggen dat ik de man ben verre van dat zelfs. Maar zoals velen weten verschilt de praktijk meestal erg van de theorie. En wel triest om te zeggen dat je met as je gezondheid naar de klote helpt. En dat ik het doe voor de fame dat is wel heel zielig. Ik doe het omdat ik van de sport hou en van de competitie.
Maar zo is het wel genoeg geweest hier hebben de mensen die iets willen leren verder weinig aan.
praktijk verschilt van theorie, maar daar gaat het hier niet om. het gaat om vaststaande fysiologische feiten, feiten die in leerboeken staan, dingen die bekend zijn. een theorie is een veronderstelling hoe iets werkt, wanneer dat in praktijk gebracht wordt en diverse malen bewezen wordt dat iets zo werkt wordt het een feit, een vaststaand gegeven. theorie en praktijk kunnen dus verschillen, maar een feit is een feit. een pubmed studie die ik plaats is geen theorie, het is in de praktijk gebrachtte theorie. men verondersteld wat en onderzoekt het en geeft de uitslagen en hun conclusie. het is een onderzoek met een uitslag, dat daar af en toe dingen uitkomen die beinvloed worden door factoren die niet meegenomen zijn in het geheel is waar, maar als er tientallen onderzoeken zijn op verschillende patienten, onder verschillende omstandigheden en de uitkomst is gelijk dan kan je het toch voor waar aannemen. als ik kijk naar een aantal beweringen in het algemeen van jou welke ik dmv. deze onderzoeken heb kunnen weerleggen en waarbij jij keer op keer roept theorie is anders dan praktijk, dan denk ik echt heb je een plaat voor je kop, een onderzoek waarbij iemand clenbuterol krijgt en ze cortisol meten, dat is praktijk. toch is het onmogelijk om jou te overtuigen van dingen. je hebt zelf nog nooit enige onderbouwing kunnen geven voor je standpunten, alleen maar kunnen roepen zo is de praktijk.
mbt. het persoonlijke vlak, jij bent degene geweest die het op de man ging spelen, opmerkingen als snotneus e.d. dit is namelijk al de 2e keer dat je een uithaal maakt richting mijn fysiek, de vorige keer heb ik al gezegd dat jou fysiek beter is dan het mijne, en dat zal nog steeds zo zijn. als jij het op de man speelt kan ik ook zo antwoorden. en met as help je je gezondheid naar de klote, zo simpel is het, waarom dit ontkennen? cholestrol, lever, nieren, de hartspier, prostaat.. op geen van deze dingen hebben as een gunstige invloed. het injecteren van 10x de hoeveelheid test. dan een man normaal per week aanmaakt, diuretica om je uit te drogen, schildklierhormonen, enz. ga jij mij vertellen dat dit geen schade aan je gezondheid berokkent? dat zou erg naief zijn bro. je kan steroiden verantwoord gebruiken door de frequentie en dosering niet te hoog te leggen, bepaalde middelen te vermijden, maar goed voor je gezondheid zijn ze nooit.
overigens geef je mail adres eens, dan mail ik een foto van 2-3 maanden geleden, benieuwd naar je mening