MuscleMeat

Massale vechtpartij in AZC

Ano_1986

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
43
Bij een vechtpartij in een asielzoekerscentrum in het Limburgse Baexem zijn in de nacht van woensdag op donderdag diverse mensen lichtgewond geraakt. Onder de gewonden zijn een aantal politieagenten. Vijf jongeren zijn gearresteerd.

Aanleiding voor de vechtpartij was de arrestatie van een bewoner van het asielzoekerscentrum. Dit gebeurde na een melding van geluidsoverlast en bedreiging van een beveiliger. Diverse bewoners gingen vervolgens met elkaar en met de politie op de vuist. De gemoederen liepen daarbij zo hoog op dat de inzet van ruim dertig agenten van diverse politiekorpsen noodzakelijk was.

Bron: Fok!p

Zet een groepje laagbegaafden, psychopaten, getraumatiseerden en analfabeten van diverse afkomst bij elkaar en het is natuurlijk vragen om problemen. Een aanwinst voor dit land..en bedankt!

Laatst bewerkt:
Ben blij dat autochtonen nooit vechten dan, Carlo Picornie kom er maar in.

Lol elk weekend zijn er overal vechtpartijen omdat onze jeugd zich weer eens vol geladen heeft met drank, maar wanneer het allochtonen zijn.. oei oei..

Goede reden om ze meteen weer naar land van herkomst te sturen. Deze ''mensen'' voegen niets toe.

• Topic Starter Topic Starter
Ben blij dat autochtonen nooit vechten dan, Carlo Picornie kom er maar in.

Carlo Picornie? 1997! Over oude koeien uit de sloot halen gesproken.. :D

Het gaat erom dat dit tuig geimporteerd wordt naar Nederland en weinig tot niets zal toevoegen aan ons land. Dus de problemen maken we nog groter dan ze al zijn. We weten allemaal dat deze lieden uiteindelijk alleen maar geld kosten en problemen opleveren. En zolang deze 'asielzoekersbranche' op de oude voet verder gaat en niet doet filteren ben ik er helemaal op tegen dat dit soort lieden naar ons land komen.

Carlo Picornie? 1997! Over oude koeien uit de sloot halen gesproken.. :D

Het gaat erom dat dit tuig geimporteerd wordt naar Nederland en weinig tot niets zal toevoegen aan ons land. Dus de problemen maken we nog groter dan ze al zijn. We weten allemaal dat deze lieden uiteindelijk alleen maar geld kosten en problemen opleveren. En zolang deze 'asielzoekersbranche' niet gaat filteren ben ik er helemaal op tegen dat dit soort lieden naar ons land komen.

Yep ze zijn allemaal hetzelfde en laten we vooral alle verdragen op dat gebied opzeggen. Nederland maakt toch al een goede beurt nu ze Iraakse vluchtelingen terugsturen terwijl andere landen dat niet doen.

In jouw wereld draagt geen enkele allochtoon wat bij aan onze samenleving, is het niet Fonkmeistah?

Met (hoog)opgeleide immigranten die naar dit land komen om te werken en daar ook zelf wat beter van willen worden is niets mis. Zolang het niet om getallen van miljoenen maar tienduizenden gaat. Wél heb ik problemen met de tienduizenden economische profiteurs en messentrekkers waar ons land helaas teveel van telt. In de praktijk blijkt dus dat de overheid gewoon geen tot slecht toezicht heeft op wat er ons land binnenkomt. Zolang dat niet verandert ben ik voor een totale immigratie-stop. En dat daarbij wat gegeneraliseerd wordt is helaas onontkomelijk maar niet persoonlijk bedoelt.

Het probleem is juist dat ze uit een omgeving komen waar een (hoge) opleiding niet van toepassing is. Deze mensen komen uit gebieden waar oorlog/armoede/honger is, anders zouden ze toch wel daar blijven?

En er is niks mis met het verlenen van asiel voor een bepaalde tijd aan diegenen die het daadwerkelijk nodig hebben. Probleem is weer dat in de praktijk blijkt dat veel van hun (waaronder talloze criminelen en psychopaten) een Nederlandse verblijfsvergunning krijgen en helemaal niet meer terug gaan naar hun eigen habitat. En dat is inderdaad wat mij stoort en daar zal ik me blijven tegen verzetten.

En er is niks mis met het verlenen van asiel voor een bepaalde tijd aan diegenen die het daadwerkelijk nodig hebben. Probleem is weer dat in de praktijk blijkt dat veel van hun (waaronder talloze criminelen) een Nederlandse verblijfsvergunning krijgen en helemaal niet meer terug gaan naar hun eigen habitat. En dat is inderdaad wat mij stoort en daar zal ik me blijven tegen verzetten.

Nederland kent zo'n beetje het hoogste percentage afwijzingen per jaar als je kijkt naar de Westerse landen. Het is nou ook weer niet dat je een A-status bij een pakje boter kan krijgen. Ook al rammelt er zeker hier en daar wat aan het verlenen van die status.

Het indienen van een verzoek heb je als land verder weinig invloed op, het verlenen van een status wel.

Rotterdam Hooligans!!!

Tja.. wat moet ik hier nu weer van zeggen

De een zijn dood is de ander zijn brood!

Als iedereen in eens braaf wordt heb ik geen werk meer...

Zo te lezen alleen licht gewonden, kortom, niks aan de hand. Goed voor mijn werk noem ik zo iets.

En dat is inderdaad wat mij stoort en daar zal ik me blijven tegen verzetten.

:roflol:

Epic verzet. Huilie doen op DBB.

Nu zal je natúúrlijk een kaalkoppie met een uitzonderlijke staat van dienst zijn, maar dan zeg ik: woorden, woorden.

---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:37 ----------

Goede reden om ze meteen weer naar land van herkomst te sturen. Deze ''mensen'' voegen niets toe.

Wel goed lezen bascross. Al is dergelijk mensapengedrag je handelsmerk...

Zet een groepje laagbegaafden, psychopaten, getraumatiseerden en analfabeten van diverse afkomst bij elkaar en het is natuurlijk vragen om problemen. Een aanwinst voor dit land..en bedankt!

Als Fonkmeistah gelijk heeft in zn opsomming van eigenschappen (en daar zit zeker wat in), zal dat ernstige gevolgen hebben voor hun toerekeningsvatbaarheid. En dan vervalt de 'goede reden' waar je het over hebt om ze naar het land van herkomst terug te sturen. Waarom zet je het woord mensen trouwens tussen aanhalingstekens?

Laatst bewerkt:

onzin. Ik heb zelf 8 jaar in een van de grootste azielzoekercentra van nederland geleefd en kan me op paar kleine incidenten eigenlijk niets serieus herinneren. Vind het zelfs knap dat dit soort dingen niet elke dag gebeuren. Vergeet niet dat die mensen soms met gezinnen van 5 in een kamer zitten gepropt. In gebouwen waar 20-30 van zulke kamers zitten. Alles moeten delen en daarnaast alles goed schoon en fatsoenlijk is. Iedereen een ander cultuur heeft, niemand met elkaar goed kan communiceren allemaal in grote angst en stress leven. Totaal geen zekerheid hebben, onder minimum omstandigheden leven en wel jaren daar zitten. Moet ik nog door gaan? Niets dan respect voor die mensen.

Lekker boeiend weer, moet je eens kijken bij een voetbalwedstrijd met ADO.

onzin. Ik heb zelf 8 jaar in een van de grootste azielzoekercentra van nederland geleefd en kan me op paar kleine incidenten eigenlijk niets serieus herinneren. Vind het zelfs knap dat dit soort dingen niet elke dag gebeuren. Vergeet niet dat die mensen soms met gezinnen van 5 in een kamer zitten gepropt. In gebouwen waar 20-30 van zulke kamers zitten. Alles moeten delen en daarnaast alles goed schoon en fatsoenlijk is. Iedereen een ander cultuur heeft, niemand met elkaar goed kan communiceren allemaal in grote angst en stress leven. Totaal geen zekerheid hebben, onder minimum omstandigheden leven en wel jaren daar zitten. Moet ik nog door gaan? Niets dan respect voor die mensen.

+1, als men de multiculturele samenleving al moeilijk vindt, waarbij iedereen toch wel zijn eigen niche heeft, hoe moet het daar dan zijn?

Het nieuws verder doet me niks, vechtpartijen zijn er wel vaker maar als het dan opeens bij zo'n centrum is komt het in de media, oneerlijk eigenlijk.

Terug
Naar boven