Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Uhm.. ok. Apart sanca (K). Ik kijk daar serieus echt regelmatig op om te kijken wanneer de buien over alkmaar trekken. Vorig jaar met klussen in dit huis ook, wanneer je dingen buiten kon gaan schilderen etc... echt handig

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.822
Uhm.. ok. Apart sanca (K). Ik kijk daar serieus echt regelmatig op om te kijken wanneer de buien over alkmaar trekken. Vorig jaar met klussen in dit huis ook, wanneer je dingen buiten kon gaan schilderen etc... echt handig

Apart... er is toch nog een groot verschil tussen onze culturen ook al zijn we buurlanden :D

Maar ff serieus.. Wat is er mis mee?

• #4.824
Maar ff serieus.. Wat is er mis mee?

Niets, maar ik geloof er gewoon niet in, weerberichten kloppen ook maar zelden imo, dat ondervind ik elke dag, dan zeggen ze op de radio het is zonnig buiten maar dan sta ik toch mooi in de regen, jwt :D

Komt gewoon omdat belgie een raar land is! Daar gelden geen weersvoorspellingen voor :D

• #4.826
1) Gewoon ff kijken hoe de wind zit en waar de buien vandaan komen.
2) Als het 's morgens niet geregend heeft, dikke kans dat het 's middags prijs is - en omgekeerd, zijn niet zoveel volledig droge dagen op een jaar (zeker nu niet) en ook niet echt veel dat het de hele dag regent.
3) Het weerbericht geeft een indicatie, maar opletten daarmee. Oostenwind betekent normaal wel droog weer.
4) Voor de rest weet je wel zo een beetje wat je in welke maand kan verwachten.

Als je alles bij mekaar optelt kan je toch wel redelijk voorspellen of het nu droog blijft of niet.

Sorry voor de gedeeltelijke offtopic, maar het is mss handig voor je looptrainingen :D

• #4.829
Thanks for the input Ali :D

:fu: Klus :roflol: :roflol: :roflol:

Pinbench

full rom paused

30-5
50-5
70-5
90-2

4 pins

90-5
110-1

7 pins

110-5
120-5
130-1
140-1

8 pins

140-5
160-2

9 pins

180-5
190-5
210-1

Netjes beest, polsen niet gaar na zon benchsessie?

• #4.831
  • #4.833

Thanks klus, ik denk dat ik het volgende keer eens andersom ga doen, van lockout tot fullrom... Goed of niet? :dunno:

Straks moet die auto er toch aan gaan geloven :fire:

Ik heb wel geen harnas, zal met een koord moeten werken, kijken hoe het loopt op die manier...

• #4.834
Heeft er nog iemand handige tips ivm dat auto trekken?! (nOOb)

Dik touw om de trekhaak?
Of duwen

• #4.837
Touw aan sleepoog he.
Ik zou als je kan iemand meepakken en er in zetten, als de weg lichtjes afloopt ofzo, eens een auto in beweging is, stopt dat niet rap meer. Stel dat hij zou naar de kant van de weg bolt en er daar toevallig een gracht ligt ga je wel snel mogen zijn om touw los te maken en in de auto te springen.

• #4.839
Touw aan sleepoog he.
Ik zou als je kan iemand meepakken en er in zetten, als de weg lichtjes afloopt ofzo, eens een auto in beweging is, stopt dat niet rap meer. Stel dat hij zou naar de kant van de weg bolt en er daar toevallig een gracht ligt ga je wel snel mogen zijn om touw los te maken en in de auto te springen.

Yep, dat was de bedoeling, er gaat een niet ervaren chauffeurre met me mee dus aan de trekhaak zie ik sowieso al niet zitten :D

Gewoon zeggen dat ze op de middenste pedaal moet stampen of aan de handrem trekken (als die ten minste beetje pakt) als het fout gaat. Maar ja zoals het spreekwoord zegt: 'vrouw aan het stuur, bloed aan de muur'? :D Dus toch maar opletten.
Ook niet in versnelling zetten :rolleyes: en contact aanleggen dat u stuurslot niet opstaat.

Terug
Naar boven