Hey jongens, heb een paar vraagjes voor jullie. Ik begin 3 januarie met een kuur ( masteron 1000mg +anavar 2000mg), beiden injecties, verspreid over 7 weken. Daarnaast doe ik ook nog een nakuurtje. Dit is mijn eerste kuur. Nu train ik 5x KT en doe daarnaast 5x per week spinning. Mijn doel is om zoveel mogelijk vetmassa te verliezen, dus hoe droger hoe beter
. Als ik 2 of 3 kilo droge spiermassa bijkom is het natuurlijk geen ramp maar wil zo veel mogelijk vet verliezen ( heb een BF van rond de 16%). nu heb ik een paar vraagjes voor jullie :
a) kan het veel kwaad als ik na mijn KT aan spinning doe en dit aan 4x per week. Ik kan enkel op de dagen dat ik KT doe , de cardio doen. ALs ik dit doe , moet ik dan extra eiwitten vlak voor de spinning les inpakken?
b) in de spinningles is de hartslag frequent hoog ( interval). is dit gevaarlijk als ik aan het kuren ben.
c) is het aan te bevelen om 2x per dag cardio te doen ( droger), smorgens lopen en in de avond spinnen
d) om zo droog mogelijk uit de kuur te komen moet ik dan juist zwaar trainen of juist licht en snelle herhalingen?
alvast hartelijk bedankt voor jullie reacties
grtz Wekedi
. Als ik 2 of 3 kilo droge spiermassa bijkom is het natuurlijk geen ramp maar wil zo veel mogelijk vet verliezen ( heb een BF van rond de 16%). nu heb ik een paar vraagjes voor jullie :a) kan het veel kwaad als ik na mijn KT aan spinning doe en dit aan 4x per week. Ik kan enkel op de dagen dat ik KT doe , de cardio doen. ALs ik dit doe , moet ik dan extra eiwitten vlak voor de spinning les inpakken?
b) in de spinningles is de hartslag frequent hoog ( interval). is dit gevaarlijk als ik aan het kuren ben.
c) is het aan te bevelen om 2x per dag cardio te doen ( droger), smorgens lopen en in de avond spinnen
d) om zo droog mogelijk uit de kuur te komen moet ik dan juist zwaar trainen of juist licht en snelle herhalingen?
alvast hartelijk bedankt voor jullie reacties
grtz Wekedi