MuscleMeat

Masteron enthaat only

Status
Niet open voor verdere reacties.
waarom niet? vind het zelf beste roid als je de voordelen en nadelen tegen elkaar afweegt

vind het een super middel! ben er goed op vooruit gegaan. terwijl mijn dieet wat wisselend was..

ene week cutten, dan weer bulken enz :o

begon met de mast aan het einde van een cut @ 2200kcal! (heb ook lager gezeten in kcal tijdens die cut)

week 3 van de mast herkende ik een enorme vasculairiteit! vooral op onderbenen. iets wat ik alleen met anaver al eerder had mogen ervaren!

maar mischien kwam het door de carbs na een tijd cutten... het antwoord zal ik nooit weten:p

van de zomer neem ik het weer met winny en provi

• Topic Starter Topic Starter
Wist wel dat het een lekker spulletje was:D

Mischien ook een goed idee om mee te laten lopen in de zwaar aromatiserende kuurtjes ?

Hoe reageert je libido op een masteron only?

Wist wel dat het een lekker spulletje was:D

Mischien ook een goed idee om mee te laten lopen in de zwaar aromatiserende kuurtjes ?

Ik vroeg me dit ook af, stel je neemt 500mg test e en je moet daar normaal gesproken een piletje arimidex per dag bij nemen, kan 500mg mast e er dan voor zorgen dat dat niet nodig is ?

Ik vroeg me dit ook af, stel je neemt 500mg test e en je moet daar normaal gesproken een piletje arimidex per dag bij nemen, kan 500mg mast e er dan voor zorgen dat dat niet nodig is ?

afhankelijk van je gyno gevoeligheid zeg maar.
voor velen doet proviron ook weinig bij gyno, arimidex is een stuk effectiever.

Heb zomer 2007 kuurtje met mast e en mast prop gedaan vond beide goed werken
vond niet dat de enanthaat versie moest onder doen.

Men maat vond mast niets zal dus ook wel beetje van persoon tot persoon afhangen.

ik vind bv bold niets.

Zette naast mast wel kleine dosis deca en test e, ja lekker.

Mischien deze zomer weer hangt er vanaf. hehe

hoeveel kg's winst kan je krijgen van masteron enanthate bij een doorsnee man van 1M70 van 70 kg ongeveer?

0,0 als je nog 70 kilo weegt zuigt je voeding en/of training. AAS is geen compensatie voor slechte discipline.

Tis geen wondermiddel kerel

masteron only pak je nix op,allen leuk als bijvulling op een combi met andere deftige middelen

pfff masteron is op zich wel lekker ;maar niets meer voor mij pfff puisten dat ik daar van kreeg ik leek wel weer 14 jaar oud en dan nog erger....
een geluk had ik niet in mijn gezicht maar op mijn borst en rug...

pfff masteron is op zich wel lekker ;maar niets meer voor mij pfff puisten dat ik daar van kreeg ik leek wel weer 14 jaar oud en dan nog erger....
een geluk had ik niet in mijn gezicht maar op mijn borst en rug...

same here lekker spul , maar mijn rug was een sterrehemel met geele koppen

als ik het ook nog pak ru ik het same met roa:D

zonder test vind ik het niets toevoegen dan idd acne

nee heb kort geschoren kop,valt bij mij dus niet echt op

zonder test vind ik het niets toevoegen dan idd acne

ik begon ergens in Augustus nadat ik meer dan een jaar OFF was aan 800mg mastE only.

had ook gecut richting de 7%..

sloeg in als een bom.. aders enz. alleen niet zulke freaky aders als anaver me geeft! had het andersom verwacht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven