- Waardering
- 8
waarom niet? vind het zelf beste roid als je de voordelen en nadelen tegen elkaar afweegt
me 2! ik hou ervan...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom niet? vind het zelf beste roid als je de voordelen en nadelen tegen elkaar afweegt

Wist wel dat het een lekker spulletje was
Mischien ook een goed idee om mee te laten lopen in de zwaar aromatiserende kuurtjes ?
Ik vroeg me dit ook af, stel je neemt 500mg test e en je moet daar normaal gesproken een piletje arimidex per dag bij nemen, kan 500mg mast e er dan voor zorgen dat dat niet nodig is ?
Mischien ook een goed idee om mee te laten lopen in de zwaar aromatiserende kuurtjes ?
Ik vroeg me dit ook af, stel je neemt 500mg test e en je moet daar normaal gesproken een piletje arimidex per dag bij nemen, kan 500mg mast e er dan voor zorgen dat dat niet nodig is ?
afhankelijk van je gyno gevoeligheid zeg maar.
voor velen doet proviron ook weinig bij gyno, arimidex is een stuk effectiever.

pfff masteron is op zich wel lekker ;maar niets meer voor mij pfff puisten dat ik daar van kreeg ik leek wel weer 14 jaar oud en dan nog erger....
een geluk had ik niet in mijn gezicht maar op mijn borst en rug...

heb zowat de indruk dat de acne niet persoonsgebonden is maar in feite bij iedereen voorkomt bij masteron, al iemand haaruitval van ondervonden?zonder test vind ik het niets toevoegen dan idd acne
zonder test vind ik het niets toevoegen dan idd acne