Fitness Seller

Masteron: ervaringen?

ik wil binnenkort test 500mg 400mg primo 400mg mast zetten om te cutten ben benieuwd nooit eerder primo/mast gezet

.

Laatst bewerkt:
Ik gebruik vaak masteron maar steeds lage doseringen, om negatieve sides van andere aas tegen te gaan :)

Ik verlies wel meer haar dan toen ik natty was maar heb de indruk dat dat met mast niet meer is dan test. Met 3 gram pompoenpitolie (3 caps) per dag lijkt de haaruitval ook wel al wat minder.

Hoezo zo veel pompoenpit? Dacht dat 500mg-1000mg genoeg was?

Hoezo zo veel pompoenpit? Dacht dat 500mg-1000mg genoeg was?

500mg - 1000mg is een vaak voorkomende dosis maar deed bij mij niets (haar dunde snel uit op pakweg 8 weken), ik ben dan steeds beginnen verhogen en op 3 gram is de haaruitval minder/normaal.

Achteraf gezien had ik sneller moeten verhogen maar ik was ook overtuigd dat 500mg-1000 mg voldoende was, niet dus bij mij.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties bro's!

10 keer per dag zo'n harde pik dat ie pijn doet. Ik dacht gewoon constant aan seks en kon me op niks anders concentreren.

Acne!

Een hogere androgeen-oestrogeen verhouding; wat me droger maakte. Voor de rest acné (al is de conversie van test naar DHT daar vaak de grootste oorzaak van, maar ieder androgeen verhoogt de kans op acné). Voor de rest veel geilheid en een soort "Feel Good" gevoel wat ik bij andere AAS niet had of heb mogen ervaren. Verder is het nog minder anabool dan primo, dus ik zou het, als je kijkt naar prijs-kwaliteit (gains)-verhouding, zou ik het niet meer gebruiken.

Ik vind test-e op een gram met een AI betere gains opleveren, met minder haaruitval. Uiteraard met pompoenpitolie om haaruitval tegen te gaan, of red mace. Zowel om te cutten als om te bulken.

Terug
Naar boven