Fitness Seller

masteron + super tren?

The Gift

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m76
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
heeft iemand enige ervaring met masteron en super tren gecombineerd?

( nee ben zelf niet van plan om het te gebruiken, ik vraag dit gewoon uit interesse)

grtz

Ik zou hyper tren gebruiken, daar wordt je pas een echt super Saiyan van

Ik wou net zeggen, vind het maar niks al die designer meuk.

UG Labs die zich populair willen maken.

zeker weer zo'n mix van esters?

vind dat maar drie keer niks.. zeker met iets als tren

Mss altijd best even erbij te zetten wat super tren hoort te zijn :p

ik zou het persoonlijk niet gebruiken ik hou het liever bij test tren MASTERON.

Als je nooit heb gebruikt waarom dan die haat.

ik heb die van gs paar x gedaan beviel me prima. geen kickstart, maar 2x injecteren in de week. ging ik harder op dan enth. en dan blijf ik erbij als je nooit heb geprobeerd kan je er niet veel over zeggen. ik vind m een aanrader PUNT

Wil iemand mij nu eens uitleggen wat supertren hoort te zijn ? :p Kan anders echt niet mee praten.

Zover ik weet iets in de zin van:

60mg tren a
60mg tren e
30mg para

Ach zo ja, ik ken iets gelijkaardigs in 1:1:1 verhouding. Beetje voor tren wat sust voor test is. Ja is inderdaad geen uitstekend product, net zoals sust overigens. En zoals al aangegeven, mixes zijn doorgaans niet zo nuttig (tenzij je ze zelf samenstelt of laat samenstellen vanuit persoonlijke voorkeur). De producten apart laten je de dosis aanpassen naarmate alles vordert.

't K*tte van iets als dit ( evenals Sust ) lijkt me de frequentie van het prikken kiezen. Als je ED zet kun je beter Ace pakken. EOD kan maar waarom dan de lange tren erin, plus dat je dan meer sides van de Ace kunt krijgen.

die Super tren is toch niet van dat bagger merk MUTANT GEAR ????

je kan van anabolen namelijk geen Super serie maken ,

tren kan niet meer dan 50 mg hoger worden gemaakt anders gaat het kristalliseren,
en als het gaat kristalliseren in je lichaam heb je een probleem.

ik spreek uit ervaring , dus kijk ermee uit.
avondje in het ziekenhuis was niet bepaald fijne ervaring

Iemand ervaring mee?Super ten..... Wel benieuwd of iemand iets nuttigs heeft te melden op basis van ervaring.
En niet gelijk bij voorhand iets de grond intrapt.

super tren, geloof er niets van dat ze tren op 300ml per ml doseren.. Lijkt me zeer sterk. Gewoon voor normale tren gaan en als je mast erbij voegt zou ik zware compounds uit je hoofd zetten, ik had zelf moeite met lopen en al. Gewrichten in mijn voeten en benen waren stroef als de t*fus.

al begonne?

tegenwoordig heb je ook verschillende mixen van aas in een flesje

voor te cutten of te bulken...

Terug
Naar boven