Fitness Seller

Masterone /Sustanon bij elkaar ?

Bezoekers in dit topic

muchomacho

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
19 feb 2005
Berichten
202
Waardering
0
Even een kort vraagje .Een vriend van mij neemt sustanon en masterone Nou vroegen we ons af of dat samen in een spuit kan . Kan er weinig over vinden op het internet . Hoop dat iemand het weet ,Alvast bedankt
 
Masteron is ook oilbased zoals sustanon. Dus het kan samen idd.
 
Ik vraag me alleen af waarom je Sust zou willen combineren met Mast.
Als ie in de cut gaat zou ik toch de voorkeur geven aan Test Pro.
Mast werkt heel netjes als je vet lager is,maar daartegen neem ie Sust wat voor veel waterretentie/vet kan zorgen.
Greetz.
 
Pure_tech zei:
Ik vraag me alleen af waarom je Sust zou willen combineren met Mast.
Als ie in de cut gaat zou ik toch de voorkeur geven aan Test Pro.
Mast werkt heel netjes als je vet lager is,maar daartegen neem ie Sust wat voor veel waterretentie/vet kan zorgen.
Greetz.

Vet heeft die jongen geen zorgen om en water houd hij ook niet veel vast . Sommige mensen hebben die mazzel :) ik heb het omgekeerden . Als wij hetzelfde doen dan reageert het anders bij hem dan bij mij ook omdat hij veel medicijn voor onder ander zijn schildklier slikt waardoor hij erg droog is en ik erg jalours ben :) (niet op zijn probleem natuurlijk maar die defenitie )
Hij wilde gewoon is een andere combi proberen nadat hij al velen combi heeft gedaan . Het is ook niet het enigste wat hij neemt .Er is een heel menu voor hem samen gesteld .
We zullen zien wat het doet met hem . Ik neem ook heel iets anders dit keer dan hij . onderandere test pro. :)
 
Back
Naar boven