MuscleMeat

Sustanon en test E samen

Bezoekers in dit topic

Even uit de wirwar. Wat nu doen, mixen of 20ml sust opmaken en daarna test e?
 
Even uit de wirwar. Wat nu doen, mixen of 20ml sust opmaken en daarna test e?
ik heb geen advies voor je zoals eerder gezegd. Sorry je bent een grote jongen :thumbs: dus zelf het besluit nemen.
 
Even uit de wirwar. Wat nu doen, mixen of 20ml sust opmaken en daarna test e?
maakt niks uit, ik neem zelf alleen nog maar Cyp. Met Sust heb je verschillende esters,
kort en lang, maar de 30 mg prop uit volle ml doet weinig qua kick. Net wat jij wilt, mixen en 2xpw zetten kan prima.
 
Ik mix ze gewoon, hou jullie hier op de hoogte weekelijks..Oh moet ik hier weer een nieuw topic voor maken, nee toch...?
 
Ik mix ze gewoon, hou jullie hier op de hoogte weekelijks..Oh moet ik hier weer een nieuw topic voor maken, nee toch...?
Voor mij niet, of je moet een LOG willen maken
 
Kan gewoon in het verleden vaak ent met sustanon gecombineerd
 
Alles kan gewoon samen, en daarbij is het sowieso maar de vraag wat er nou in zo'n vial zit. De enkele labbepalingen van Nederlandse bodem die ik heb gezien van "Sustanon" bevatten ook grotendeels testosteronenanthaat (en dan nog wat testosteronpropionaat en sporen van andere esters). Hetzelfde zie je ook andersom: testosteronenanthaatpreparaten die, inderdaad, grotendeels testosteronenanthaat bevatten maar dan ook een aanzienlijk deel testosteronpropionaat en sporen van andere esters.
 
Alles kan gewoon samen, en daarbij is het sowieso maar de vraag wat er nou in zo'n vial zit. De enkele labbepalingen van Nederlandse bodem die ik heb gezien van "Sustanon" bevatten ook grotendeels testosteronenanthaat (en dan nog wat testosteronpropionaat en sporen van andere esters). Hetzelfde zie je ook andersom: testosteronenanthaatpreparaten die, inderdaad, grotendeels testosteronenanthaat bevatten maar dan ook een aanzienlijk deel testosteronpropionaat en sporen van andere esters.
Tnx groot meester. Ga gwn van ieder halve ml optrekken
 
Alles kan gewoon samen, en daarbij is het sowieso maar de vraag wat er nou in zo'n vial zit. De enkele labbepalingen van Nederlandse bodem die ik heb gezien van "Sustanon" bevatten ook grotendeels testosteronenanthaat (en dan nog wat testosteronpropionaat en sporen van andere esters). Hetzelfde zie je ook andersom: testosteronenanthaatpreparaten die, inderdaad, grotendeels testosteronenanthaat bevatten maar dan ook een aanzienlijk deel testosteronpropionaat en sporen van andere esters.
Ugl sustanon is dus geen sustanon .
Niet echt schokkend nieuws .
Bijgevoegde afbeelding benoemt de samenstelling van pharma sust ( voor wie dat interessant vind ) .
Screenshot_2023-04-18-18-53-42-40_cbf47468f7ecfbd8ebcc46bf9cc626da.jpg
 
azerate sommige niet nee, dat schreef ik al eerder in dit topic.
 
Dus eigenlijk test e en sustanon in een fles samen mixen Haha
 
Ik zal wel zien wat het geeft, zal tussendoor een update geven. Mss ook wat foto's
 
Back
Naar boven