MuscleMeat

Materiaal om thuis te trainen

• Topic Starter Topic Starter
Oke duidelijk deze kan wel dicht dacht ik zo ;)

lijkt mij een k*tmachine, bijna een pulley ofzo :D

nee, gewoon gaan voor een bench,dumbbells en een barbell. met dumbbells zal je 70% bereiken, maar zonder deadlift, squat en bench press zal je nooit super effect hebben...en zoveel plaats neemt het niet in beslag, ik train in een kleine garage van 2 meter breed, 4 meter lang....en mij lukt het mits wat schuiven met de bench.

Ja ja het is me duidelijk :D
Wat voor trainingsprogramma gebruik jij precies?

Ja ja het is me duidelijk :D
Wat voor trainingsprogramma gebruik jij precies?

ik heb al wel wat gedaan...

als beginner raad is je aan om rippetoe te volgen, een kort trainingsschema dat je zich vooral bezeert op krachttraining. het is de bedoeling elke training je gewicht te verhogen. google er zeker eens naar, of gebruik de zoekfunctie van dit forum.

voor rippetoe heb je wel een barbell nodig, zowat alles is met de barbell.

daarna zou ik voor bill starr gaan, ook een krachtschema, of stronglift 5x5...

als je eerder massa wil, probeer eens een split schema...

ik zou wel met rippetoe beginnen, voor de eerste maanden is het prachtig.

@ ts:

Ik heb precies het zelfde ding thuis staan, echt een k*t apparaat!!

ik heb al wel wat gedaan...

als beginner raad is je aan om rippetoe te volgen, een kort trainingsschema dat je zich vooral bezeert op krachttraining. het is de bedoeling elke training je gewicht te verhogen. google er zeker eens naar, of gebruik de zoekfunctie van dit forum.

voor rippetoe heb je wel een barbell nodig, zowat alles is met de barbell.

daarna zou ik voor bill starr gaan, ook een krachtschema, of stronglift 5x5...

als je eerder massa wil, probeer eens een split schema...

ik zou wel met rippetoe beginnen, voor de eerste maanden is het prachtig.

Dus als ik het goed begrijp kan ik het beste met een rippetoe beginnen?,Dit is in het begin dus nog niet intensief en je bouwt op tot je max gewicht.
Kan ik ook meteen beginnen met een split schema? Ik had mezelf al voorgesteld om te kiezen voor een 3 split schema, want dit past perfect met mijn tijd.

Of hoe ben jij begonnen dan? en had je hiermee goed resultaat?

Dus als ik het goed begrijp kan ik het beste met een rippetoe beginnen?,Dit is in het begin dus nog niet intensief en je bouwt op tot je max gewicht.
Kan ik ook meteen beginnen met een split schema? Ik had mezelf al voorgesteld om te kiezen voor een 3 split schema, want dit past perfect met mijn tijd.

Of hoe ben jij begonnen dan? en had je hiermee goed resultaat?

Bij een rippetoe achtige routine (een routine waarbij je per periode verhoogt) bouw je op in aantal kg. In de eerste paar weken heb je er niet veel moeite mee, maar later wordt het uiteraard alsnog zwaar, is het niet volgende week, dan wel een aantal weken verder.

Oke klopt dat begrijp ik :)
Maar kan ik ook gewoon meteen met een 3 split programma beginnen of begin ik beter met een rippetoe?
Zou zelf namelijk het liefste met een 3 split beginnen.

zie het nu pas...anyway,check pm

ripptoe is zowat het beste om mee te beginnen, maken de meeste mensen prachtige vorderingen mee...mijn bench,deadlift,squat en bent over row gingen met 6 kg omhoog per 2 weken...en dat 2 maanden lang.military press ging wat moeilijker xd

3 split of Rippetoe maakt geen verschil uit aangezien je met Rippetoe toch 3x per week traint. En met Rippetoe maak je veel meer progressie, dus waarom niet?

benche latpuldown
dumbbells(schijven) en olimpische bar

Oke dan gaan we dus maar beginnen met een 3split rippetoe.
Ik zal binnenkort mijn trainingsschema plaatsen in het trainingsprogramma topic :)

hallo

ik ben al een tijdje bezig in de sportschool maar wil nu serieus beginnen
als ik het zo lees is het beste om thuis een barbell en dumbbells aan te schaffen daar kun je al veel oefeningen mee doen? heb niet echt veel geld te besteden, heeft iemand advies?

groeten

Terug
Naar boven