XXL Nutrition

matrixx

cwM

Advanced Bodybuilder
Waardering
34
Lengte
1m84
Massa
89kg
Vetpercentage
16%
gister voor het eerst naar de matrix geweest in nijmegen, echt een vette tent en wat een vrouwen daar echt niet normaal zeg...

iemand die er ooit heen gaat hier?

Af en toe naar xxlerator... Niet helemaal mijn muziek maar altijd wel vet gezellig.

Matrixx is echt een goede tent, laatste exxcellent was echt top! En ja de vrouwen zijn altijd goed daar... Nijmegen is daar toch ook een beetje bekend om?

ben zaterdag weer is naar xxlerator geweest, super feesie alleen wel rete druk. over de vrouwen idd niets te klagen :D

Exxelent en Technotrixx prima feesten met mooie vrouwen.

ongeveer 1 keer per 2 maand kom ik er dus.

ik kom er ook weleens.... ben vorige week zat. nog geweest was heel druk ook gezellig... exxelent gold volgens mij.....en vrouwen daar let ik niet zo op:p

eind van de maand naar technotrixx, werd wel weer eens tijd voor een technofeesje daaro

maar toch, de Doornroosje is leuker!!! :cool:

komende zaterdag weer...

gister voor het eerst naar de matrix geweest in nijmegen, echt een vette tent en wat een vrouwen daar echt niet normaal zeg...

iemand die er ooit heen gaat hier?

Aanstaande zaterdag mogen ze zich voorbereiden op een kleine invasie van DBB ghehe :D

Idd.

Excellent staat bekend om de dames. Tijdens Exxelerator vind ik het net iets te druk, te veel agressie.
Niet mijn avond, alhoewel wel mijn muziek.

Ben er al een jaar niet meer geweest, dus ben benieuwd.

vrijdag Doornroosje.. Addicted 2 Hardcore :cool:

ow ik dacht dat ze alleen goede muziek draaiden in de doornroosje :p

Idd.

Excellent staat bekend om de dames. Tijdens Exxelerator vind ik het net iets te druk, te veel agressie.
Niet mijn avond, alhoewel wel mijn muziek.

Ben er al een jaar niet meer geweest, dus ben benieuwd.

agressie heb ik nooit iets van meegekregen, van de drukte wel! en van het drugsgebruik ook, misschien bedoel je dat. tijdens exxelerator lijkt iedereen strak te staan!
en over de hitte, die paupers weigeren ook om ff de airco aan te zwengelen he, als het zo t*ring druk is!

Door de drukte en drugs vaak irri mensen.
Als mensen maar tegen iedereen op lopen te douwen en vallen heb ik weinig lol.
Kan 1x gebeuren maar als er 3x op dezelfde avond dezelfde persoon tegen me aanvalt, gaat mij dat wat ver.

Roosje vind ik persoonlijk bagger.

• Topic Starter Topic Starter
drukte viel vorige keer wel mee met het 5 jarig bestaan en warmte?? ook niks van gemerkt. Wel dat er veel drugs word gebruikt :p stond een vrouwtje te dansen op de bar met een rokje aan, je zag alles zitten haha die was flink van het padje volgensmij

never been there.... dus moeite waard? :D

bij mij is de grootste lol er van af. te vaak geweest. maar 1 keer in de 2 maanden is wel ok. mooie vrouwen? jep :thumb:

Ik heb gehoort dat er binnenkort van die Huge Mofo's met zen allen heen gaan, ik en johny zullen klaar staan om ze op te wachten en lek te prikken, dan lopen zo al die analbolûuh eruit! en daarna gaan we kont schoppen :mad:

Haha kont schoppen.

En bij een vrouw alles zien zitten? Was het wel een vrouw ;)

Door de drukte en drugs vaak irri mensen.
Als mensen maar tegen iedereen op lopen te douwen en vallen heb ik weinig lol.
Kan 1x gebeuren maar als er 3x op dezelfde avond dezelfde persoon tegen me aanvalt, gaat mij dat wat ver.

Roosje vind ik persoonlijk bagger.

sinds ik zelf bijna niks meer gebruik bij het uitgaan kan ik me ook behoorlijk irriteren aan al dat overmatige drugsgebruik.. daarom ook vind ik de roosje relaxter, mensen zijn meer laidback en in mijn ervaring komen echt voor de muziek en om te dansen, en niet om maar zoveel mogelijk drugs naar binnen te proppen en als een dolle rond te springen.. van de andere kant je moet wel tegen de lokatie kunnen, en het wat alternatievere volk dat er komt...

ik vind het trouwens ook wel fijn dat ik financieel gezien 4x naar de roosje kan van 1 matrixx ;)

sinds ik zelf bijna niks meer gebruik bij het uitgaan kan ik me ook behoorlijk irriteren aan al dat overmatige drugsgebruik.. daarom ook vind ik de roosje relaxter, mensen zijn meer laidback en in mijn ervaring komen echt voor de muziek en om te dansen, en niet om maar zoveel mogelijk drugs naar binnen te proppen en als een dolle rond te springen.. van de andere kant je moet wel tegen de lokatie kunnen, en het wat alternatievere volk dat er komt...

ik vind het trouwens ook wel fijn dat ik financieel gezien 4x naar de roosje kan van 1 matrixx ;)[/QUOTE]

Mag je mij uitleggen:D
En vroeger was roosje juist meer van het extreme gebruiken.
Zelf nooit niks gedaan (alleen liters wodka;)).

Terug
Naar boven