Fitness Seller

Max Contraction door John Little

HIT

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m82
Massa
82kg
Vetpercentage
10%
Max contraction is een zeer goed training systeem.
Het is een vorm van HIT dat ook wel static contraction wordt genoemd.
Je kan op deze manier enorm snel je maximale kracht en massa laten toenemen.
Voor degene die wat verder willen kijken als volume training met lage intensiteit. Zeer interessant!

http://www.youtube.com/watch?v=ViMeLXZslys

Heb je voor- en na pics van jezelf na deze routine ts? Ben wel benieuwd naar je enorm snelle gains.

Je er maar aanbeien van krijgen

Ah, John Little die evenzeer zijn Power Factor Training als "ultiem programma voor maximale kracht- en spiertoename" promootte... :D

Ik heb een stukje van de vid gezien tot hij rond minuut 7 ergens de vergelijking maakt tussen spiertraining en zonnebaden... Maximale stress op je huid door de zon zorgt voor maximale tanning zoals maximale stress op een spier zorgt voor maximale spiergroei... Kan wel tellen als wetenschappelijke uitleg...

HIT-training moet misschien niet volledig afgeschreven worden als methode, maar ikzelf zie zelf enkel sommige elementen nuttig als tijdelijke afwisseling of kleine variatie binnen je vaste schema. Het probleem met HIT-adepten is dat ze hun stijl vaak als enige ware zien en nogal een paardenbril krijgen. Niet, HIT? :D Heb trouwens nog niemand, maar dan ook nog niemand irl gekend die volledig HIT-style traint. Niemand. Niet dat het veel uitmaakt als iemand op een forum dat zegt, maar voor mij is het wel duidelijk.

Als ik een goeroe zoek, wordt het wel Scooby, die heeft tenminste leuke hoedjes :)

Bartmen zei:
Je er maar aanbeien van krijgen
aambeien of aandelen?

Terug
Naar boven