AndroidHealthClinic

Max. gain ooit?

toxicusium

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m74
Massa
80kg
Vetpercentage
13%
Beste BB’rs,

Ik heb een vraag... Van mensen die jullie kennen of uit jullie eigen ervaringen, wat is de max wat iemand bruto in een kuur is aangekomen. Ik ben zeer benieuwd waar het menselijk lichaam toe in staat is.

Je hoort vaak 10 kilo in 10 weken. 1 kilo in de week dus gemiddeld.

Moeilijk te zeggen. Maar ik ben ook wel benieuwd. Als je nou iemand van 1.80 65kg op 20iu hgh en 10g aas zet?

Moeilijk te zeggen. Maar ik ben ook wel benieuwd. Als je nou iemand van 1.80 65kg op 20iu hgh en 10g aas zet?

Zo werkt het niet, kans is groot dat hij na 4 weken in het ziekenhuis ligt hahaha :D

Laag beginnen en elke 4 weken uppen of van compound veranderen. hgh komt er pas later in.

De maximum grens ligt vrij hoog... Hangt volledig van hoeveel tijd en geld je hebt.

• Topic Starter Topic Starter

Ik durf het bijna niet te zeggen maar met de juiste voeding, eiwitten, rust, en trainingsschema’s denk ik dat 20 kilo misschien bruto wel haalbaar kan zijn ? :0

Ik durf het bijna niet te zeggen maar met de juiste voeding, eiwitten, rust, en trainingsschema’s denk ik dat 20 kilo misschien bruto wel haalbaar kan zijn ? :0

Ligt eraan hoeveel er dan weer afgetrokken wordt door de belasting natuurlijk

Zo werkt het niet, kans is groot dat hij na 4 weken in het ziekenhuis ligt hahaha :D

Laag beginnen en elke 4 weken uppen of van compound veranderen. hgh komt er pas later in.

De maximum grens ligt vrij hoog... Hangt volledig van hoeveel tijd en geld je hebt.

Er van uitgaand dat je genoeg geld hebt, de juiste begeleiding etc. Gewoon alles beste van het beste.

Toen mijn oom lang geleden nog fanatiek trainde en hij zn eerste kuur deed kwam hij ruim 35kg aan. Hij pakte dan ook wel meteen primo+parabolan+oxy+sust+hgh etc etc.
Nu is niet iedereen geboren met de genetics om 120kg+ te kunnen wegen. Als je pech hebt houdt het op bij 100kg droog.

Iedereen is anders, dus er valt geen sluitend antwoord te geven.
Wel mag duidelijk zijn dat je je eerste kuur het meeste resultaat boekt, daarna zal elke kg je steeds meer moeite gaan kosten.

Toen mijn oom lang geleden nog fanatiek trainde en hij zn eerste kuur deed kwam hij ruim 35kg aan. Hij pakte dan ook wel meteen primo+parabolan+oxy+sust+hgh etc etc.
Nu is niet iedereen geboren met de genetics om 120kg+ te kunnen wegen. Als je pech hebt houdt het op bij 100kg droog.

Iedereen is anders, dus er valt geen sluitend antwoord te geven.
Wel mag duidelijk zijn dat je je eerste kuur het meeste resultaat boekt, daarna zal elke kg je steeds meer moeite gaan kosten.

35 kilo? in hoeveel weken?? wow heftig dat een lichaam dit kan boeken in zo'n korte tijd!!

kan overigens ook niet gezond zijn. Wat is jouw ooms gezondheid op dit moment als ik vragen mag?

35 kilo? in hoeveel weken?? wow heftig dat een lichaam dit kan boeken in zo'n korte tijd!!
In 3 maanden tijd. Abnormaal, wel striae overal maar dat boeide hem geen moer. Hij wilde gewoon de grootste en de sterkste zijn. Dat liet zn begeleider hem geen twee keer roepen haha.

365 dagen per jaar blasten :cool:

In 3 maanden tijd. Abnormaal, wel striae overal maar dat boeide hem geen moer. Hij wilde gewoon de grootste en de sterkste zijn. Dat liet zn begeleider hem geen twee keer roepen haha.

12 weken ongv. Damn son! Toevallig foto van hem toen die in die tijd zo was?

Er van uitgaand dat je genoeg geld hebt, de juiste begeleiding etc. Gewoon alles beste van het beste.

Je vergeet het belangrijkste, TIJD hebben.

Als je je full time kan concentreren op enkel en alleen maar eten, trainen, slapen, rust en shitload AS dan zijn er weinig grenzen.

ik kwam 15kg aan met test 500 9 weken:eyebrow:

30nd9o8.jpg

332xxj8.jpg

12 weken ongv. Damn son! Toevallig foto van hem toen die in die tijd zo was?
Geen fotos digitaal of iets. Maar zijn postuur kwam overeen met een offseason bb-er van 126kg. Blokken op zn buik waren net aan zichtbaar, dus niet als lee priest offseason haha :P

Laatst bewerkt:
a

jullie maken mijn geest zwak (forever natty) met al die mooie verhalen hier

ik was al stiekem aan het rekenen 117 + 15 = 132kg = is king of the beach :roflol:

in dit topic kom ik niet meer terug :engel:

Je moet natuurlijk ook kijken WAT voor kilo's é. 15 kg op zich zegt weinig

Beste BB’rs,

Ik heb een vraag... Van mensen die jullie kennen of uit jullie eigen ervaringen, wat is de max wat iemand bruto in een kuur is aangekomen. Ik ben zeer benieuwd waar het menselijk lichaam toe in staat is.

Je hoort vaak 10 kilo in 10 weken. 1 kilo in de week dus gemiddeld.

Wat bedoel je met bruto? Bedoel je dan gewoon wat de weegschaal zegt (=spieren, vet, vocht)?

Ik pak gewoon een kg per week, zeker niet meer omdat ik weet dat er dan veel teveel vet/vocht gewonnen wordt).

Op 10 weken is dat dan 10kg waarvan ik er 6 overhoud ongeveer.

Ben zelf +-85 kg op 1m74 dus als ik naar de toekomst toe nog ga kuren zullen die gains wel steeds minder worden natuurlijk.

Ligt er aan, ik heb in de eerste 2,5 week al 6.3kg gepakt en het begint nu wat trager te gaan. Ik ben van cut gelijk begonnen met AAS+bulk op 79kg. Als ik van cut naar bulk overstap kom ik altijd al +-2kg aan van het extra eten alleen(vocht/glycogeen). Doe daar wat test en deca bovenop en je pakt snel een flink aantal kilo.

Verder nog je stats, iemand van 1.80 op 60kg zal er veel meer uit kunnen halen dan iemand van 1.80 op 100kg. En ofc je compounds, zoals test+deca pak je flink wat kilo's maar je verliest ook weer veel. Als je nou wat high tren/mast er in gooit pak je bruto minder kilo's terwijl het netto meer kan zijn.

Terug
Naar boven