Fitness Seller

Max. gain ooit?

Ik ben ooit op 6 weken 13 kilo aangekomen BRUTO. Kilootje of 3 van overgehouden:bang: Test & erg goede dbol op 50 mg. Maar dit ook nooit meer..:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Wat bedoel je met bruto? Bedoel je dan gewoon wat de weegschaal zegt (=spieren, vet, vocht)?

Ik pak gewoon een kg per week, zeker niet meer omdat ik weet dat er dan veel teveel vet/vocht gewonnen wordt).

Op 10 weken is dat dan 10kg waarvan ik er 6 overhoud ongeveer.

Ben zelf +-85 kg op 1m74 dus als ik naar de toekomst toe nog ga kuren zullen die gains wel steeds minder worden natuurlijk.

Bruto is vet, vocht en spier ja!

35 kilo in 20 weken volgens mij in de eerste 5 weken al 20 kilo

bigger by the day 3 month program 30pounds in 3 months

Whatever it takes!

• Like
Waarderingen: vntl
Ben in totaal van 4x kuuren van 72 kg naar 107.8kg in 1.5 jaar tijd VP. Rond de 14%. Nu na 1.5 jaar niet getrained te hebben zit ik rond de 90kg. VP 15%
[emoji24]

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Ben in totaal van 4x kuuren van 72 kg naar 107.8kg in 1.5 jaar tijd VP. Rond de 14%. Nu na 1.5 jaar niet getrained te hebben zit ik rond de 90kg. VP 15%
[emoji24]

Waarom train je niet meer?

35kg gainen op 4 kuren is sterk! Ook al is een deel vet.

Ja op anderhalfjaar is dat zeker sterk 35 kilo gainen, maar dat is na 4 kuren, ik heb 1 keer een test anavar primo kuurtje gedaan , eerste weken waren goed daarna kut , was gewoon zware ondergedoseerde troep , maar ben alsnog in 4,5 jaar 30 kilo aangekomen , ligt toch echt aan je genen denk ik, was na de eerste 3 jaar naturel al 20 kilo zwaarder bijna

Ik ken jongens die na een kuurtje 15 kilo aangekomen zijn en jongens na dezelfde kuur "maar" 6 bij wijze van dus de een heeft meer mazzel dan de ander denk ik haha

Waarom train je niet meer?

35kg gainen op 4 kuren is sterk! Ook al is een deel vet.
Umh veel dingen gebeurt in me privé leven. Maar ben weer begonnen hoor en gemotiveerder dan ooit [emoji109]

34 kg dat was niet alleen spier he [emoji24] [emoji12] ik was flink aan het bulken[emoji16]

Van zaadcel naar een klomp vlees van meer dan drie kilo in negen maanden. Doe dat maar eens na.

Terug
Naar boven