Fitness Seller

Maximale Hartslag van een Roker

boll

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m71
Dag allemaal

Ik wil graag HIIT cardio toevoegen aan mijn trainingsschema.

HIIT is gebasseerd op je maximale hartslag (bijvoorbeeld 30 sec rustig lope en dan 60 sec hard lopen (80% max hartslag)).

Op internet zijn makkelijk formules te vinden om je max hartslag te berekenen. Ik rook echter.... :mad:
(ja ga er binnenkort mee stoppen maar daarna zit ik nog steeds met rokerslongen).

Hoe kan ik mijn maximale hartslag dan bepalen aangezien roken een belangrijke factor is?

tips tricks????

alvast bedankt.

Dag allemaal

Ik wil graag HIIT cardio toevoegen aan mijn trainingsschema.

HIIT is gebasseerd op je maximale hartslag (bijvoorbeeld 30 sec rustig lope en dan 60 sec hard lopen (80% max hartslag)).

Op internet zijn makkelijk formules te vinden om je max hartslag te berekenen. Ik rook echter.... :mad:
(ja ga er binnenkort mee stoppen maar daarna zit ik nog steeds met rokerslongen).

Hoe kan ik mijn maximale hartslag dan bepalen aangezien roken een belangrijke factor is?

tips tricks????

alvast bedankt.

niet binnenkort stoppen maar nu stoppen met roken ;)

• Topic Starter Topic Starter
niet binnenkort stoppen maar nu stoppen met roken ;)

Natuurlijk heel attent en legitiem dat je die opmerking maakt alleen mijn vraag blijft natuurlijk staan wanneer ik stop met roken. Mijn longen zullen niet dan in 1x brandschoon zijn:cool:

Bovendien moet ik stoppen met roken wanneer dit mij het beste uit komt... stoppen voor een ander of stoppen op een moment dat het mij niet uitkomt vergroot alleen maar de kans op verval

alstu:

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven