XXL Nutrition

maximale vochtretentie

Sergeant

Advanced Bodybuilder
Waardering
60
Lengte
1m76
Massa
86kg
Vetpercentage
14%
Hallo

Ik zit even met een vraag met vocht vasthouden Op dit moment heb ik net mijn 4e injectie gezet van mijn test e only kuur 500mg 10-12 wk(afhankelijk van sides )

Ik ben sinds het begin zon 3-3,5 kg aangekomen en ga er vanuit dat het vocht is. Zit vooral rond mn middel en klein beetje in gezicht maar geen plofkop.
Ik merk al wel.een flinke.krachttoename en trainingen gaan super alleen wil ik weten of er een maximale hoeveelheid vocht is , die je lichaam kan vasthouden ?
Ik heb mijn water consumptie al naar 4l gebracht.

En tot hoever is het verstandig om je ballen te laten krimpen? Omdat het eerste echte kuur is en ik alleen test e doe, dacht ik het wel zou meevallen en het vanzelf goedkomt tijdens nakuur met nolva. Alleen merk ik dat ze wel krimpen dus wanneer beslissen jullie om hcg mee te laten lopen?

3,5kg in de 4e week is niet bijzonder veel hoor, vrij normaal voor een eerste kuur.
let even op je zoutinname en zorg dat je schoon en veel eet. en 3 liter water is meer dan zat imo

alsof je hier een specifiek antwoordt op kan geven. Opgegeven moment zie je er uit als een hamster dan houdt het wel een keer op.

ook je tweede vraag is raar geformuleerd. Hoe bedoel je tot hoever, wil je maten en grootheden hebben? Als je kuurt worden je ballen altijd kleiner al neem je 100mg test per week. HCG als preventie meteen mee laten lopen als je dat niet wilt hebben. Al snap ik daar de nut niet van om hcg te gaan prikken gedurende 10 weken omdat je ballen een maatje kleiner zijn. Voor sneller herstel kan je het in de laatste weken ook pakken en dan je nakuur beginnen. Ieder zijn ding. Let wel op dat je geen kinderen gaat maken in die periode of maanden erna...

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet niet hoever een testikel kan krimpen haha. Niet dat ik straks met 2 gedroogde rozijnen zit.
Over dat vocht wil ik gwn weten of er een max aan zit of dat je body bijna oneindig vocht gaat vasthouden, of denk hij van nu is het genoeg.

Ik weet niet hoever een testikel kan krimpen haha. Niet dat ik straks met 2 gedroogde rozijnen zit.
Over dat vocht wil ik gwn weten of er een max aan zit of dat je body bijna oneindig vocht gaat vasthouden, of denk hij van nu is het genoeg.

nee ze blijven niet doorkrimpen. Worden wel duidelijk kleiner maar niet verschrikkelijk klein ofzo.

vocht ligt aan je lichaam en eetpatroon. Oneindig kan natuurlijk niet. 10-20kg, maar geloof me elke kg vocht ga je op definitie, je kop en middel zien. En echt gezond is het ook niet.

Maar ziet er altijd wel dope uit:D

Terug
Naar boven