Fitness Seller

advies gevraagd. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

als je je geld wilt verspillen doe je maar,je moet ten eerste al topkwliteit primo vinden en dat is al heel moeilijjk,ik heb hem . Maar dan nog moet je op 600 zetten,ik spreek uit 20 jaren ervaring
Ja na 20 jaar gebruiken zul je groter zijn en een hogere dosis nodig hebben.
Tijdens een cut gaat die 200 mg extra primo het verschil ook niet maken.
Ik ga er bij mijn advies wel vanuit dat de primo correct gedoseerd is, want anders gaan die kuuradviezen natuurlijk nergens over.
 
als je je geld wilt verspillen doe je maar,je moet ten eerste al topkwliteit primo vinden en dat is al heel moeilijjk,ik heb hem . Maar dan nog moet je op 600 zetten,ik spreek uit 20 jaren ervaring

20 jaar ervaring en nog zoveel bullshit praten...
 
je doet maar,ik weet wel beter,ik geef maar mijn persoonlijk advies :)
 
Idd primo geeft vollere look en bij mast heb je meer "platte spieren".
Heb je zelf verder nog last gehad van sides zoals acne?

Hoor van veel mensen die gevoelig zijn voor acne dat ze mast vermijden en primo nemen.
Zou wellicht ook nog een meespelende factor kunnen zijn.

MrDroeftoeter wanneer zou jij iemand adviseren van 250 test / 400 primo te uppen naar 250 test / 600 primo?
Als je wilt cutten dan is het doel om zo veel mogelijk spiermassa te behouden, hoog doseren heeft dan geen toegevoegde waarde.
Je kan ook makkelijk cutten op 250 test en 200 mast.
150 test en 10mg mk-677 werkt ook.
 
Ja na 20 jaar gebruiken zul je groter zijn en een hogere dosis nodig hebben.
Tijdens een cut gaat die 200 mg extra primo het verschil ook niet maken.
Ik ga er bij mijn advies wel vanuit dat de primo correct gedoseerd is, want anders gaan die kuuradviezen natuurlijk nergens over.

+1
Zelf heb ik geen 20 jaar ervaring en zullen, bij wijze, minimale dosissen hun werk nog prima doen. Verwacht ook niet dat 200mg extra mij meer zal doen behouden. Denk alleen dat de acne beroerder zal worden.
 
+1
Zelf heb ik geen 20 jaar ervaring en zullen, bij wijze, minimale dosissen hun werk nog prima doen. Verwacht ook niet dat 200mg extra mij meer zal doen behouden. Denk alleen dat de acne beroerder zal worden.
Als het doel puur en alleen spierbehoud is gaat dat met 250mg test ook prima lukken.
 
Geen enkel mens is t zelfde, doses uppen kan altijd nog.

Zou gewoon verder gaan met het gene waarvan jij weet dat t werkt kwa dosering.

Suc6
 
Als het doel puur en alleen spierbehoud is gaat dat met 250mg test ook prima lukken.

Thanks! Wel zonde om hiervoor me eigen productie plat te leggen. Wil er dan toch meer uithalen.
 
ik zou nog wachten met tren, dat bewaren voor vijfde kuur ofzo.

hoe hoog waren je doseringen van je kuurtjes?

Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen mening maar ik heb tren ook in me tweede kuur gedaan. Sindsdien is het eigenlijk een vast onderdeel :D gewoon rustig doseren en kom erachter wat het voor jou doet.
 
als je je geld wilt verspillen doe je maar,je moet ten eerste al topkwliteit primo vinden en dat is al heel moeilijjk,ik heb hem . Maar dan nog moet je op 600 zetten,ik spreek uit 20 jaren ervaring

true
 
ja op 400mg maar na 3x met tren kuren deed primo niks :roflol:
Het deed niks voor gains of gewoon voor het gevoel van ON zijn? Primo is milder, maar mits dieet en training goed zijn ga je daar prima op gainen zonder sides.
 
Het deed niks voor gains of gewoon voor het gevoel van ON zijn? Primo is milder, maar mits dieet en training goed zijn ga je daar prima op gainen zonder sides.

gevoel van on zijn inderdaad voelde echt geen verschil geen kracht niks.
 
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen mening maar ik heb tren ook in me tweede kuur gedaan. Sindsdien is het eigenlijk een vast onderdeel :D gewoon rustig doseren en kom erachter wat het voor jou doet.

Mocht dit de keus worden dan zal ik het inderdaad laag doseren. Blijft toch de vraag hoe ik erop reageer. De vorige kuren kon ik mentaal prima handelen en heeft mijn omgeving er vrij weinig van gemerkt, op de gains na dan haha. Maar Tren is toch andere koek. De keus zou dan ook naar Tren A gaan omdat het sneller uit me lichaam zal zijn mocht ik verkeerd erop gaan.
 
Mocht dit de keus worden dan zal ik het inderdaad laag doseren. Blijft toch de vraag hoe ik erop reageer. De vorige kuren kon ik mentaal prima handelen en heeft mijn omgeving er vrij weinig van gemerkt, op de gains na dan haha. Maar Tren is toch andere koek. De keus zou dan ook naar Tren A gaan omdat het sneller uit me lichaam zal zijn mocht ik verkeerd erop gaan.
Succes met je acne alvast dan. Zal met tren niet beter worden.
 
Back
Naar boven