MuscleMeat

Maximuscle producten

zandhaas

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
18%
Hallo.

Ik ben aan het twijfelen om nieuwe producten te gaan gebruiken. In onze sportschool wordt producten van maximuscle gepromoot. Heb iemand hier enige ervaring mee?

Gr,

Geen ervaring met maximuscle, maar nooit op de sportschool kopen. Dat is veel te duur.

Kijk eens bij de boardsponsors. Vergelijk dan ook eens andere producten, kijk vooral naar de eigen merken. Je zal zien dat je betere kwaliteit voor een lagere prijs kan krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
Nee ik koop het ook niet op de sportschool. Ik koop het bij 'de tuinen' of op maximuscle.nl. Ik weet dat deze producten best wel overpriced zijn. Maar het gaat er mij meer om of het goed werkende producten zijn.

Lol... sportschool niet steunen, giergaarden :p

Idd op de sportschool verkopen ze alles zeker 10% duurder :D

Maar is er dan niemand op dit forum die producten van maximuscle heeft gebruikt?

Maar is er dan niemand op dit forum die producten van maximuscle heeft gebruikt?

We hebben een tijdje terug diverse staaltjes van Maximuscle ontvangen.
Prima kwaliteit maar voor ons geen onderscheidende redenen ten opzichte van andere merken om dit aan het assortiment toe te voegen.

Heb er ooit een pot whey van gewonnen, was er wel tevreden over.

Is een prima merk, herinner mij nog dat ze één van de beste all-in-ones op de markt hebben. Gewoon in je sportschool kopen, steunen die handel.

Ik heb niet veel verstand van supplementen, voeding, en alles wat bij krachttraining komt kijken. Nu zag ik de producten van maximuscle en ik dacht all in one is wel handig voor mij. Geen gepruts met allemaal verschillende dingen. Gewoon een of twee bussen en dan is je voeding compleet. Ik weet dat je hierbij ook voor het merk betaald, maar ik wil alleen weten of deze producten werken. Trouwens in deze product zit ook creatine. Ik kan hierbij dus niet werken met een oplaadfase etc? Is het niet verkeerd dat ik het(creatine) dan 'jarenlang' achter elkaar gebruikt?

Ik heb niet veel verstand van supplementen, voeding, en alles wat bij krachttraining komt kijken. Nu zag ik de producten van maximuscle en ik dacht all in one is wel handig voor mij. Geen gepruts met allemaal verschillende dingen. Gewoon een of twee bussen en dan is je voeding compleet. Ik weet dat je hierbij ook voor het merk betaald, maar ik wil alleen weten of deze producten werken. Trouwens in deze product zit ook creatine. Ik kan hierbij dus niet werken met een oplaadfase etc? Is het niet verkeerd dat ik het(creatine) dan 'jarenlang' achter elkaar gebruikt?

Je hebt geen verstand van training en voeding en toch wil je supplementen gebruiken?

Reden?

Ik heb niet veel verstand van supplementen, voeding, en alles wat bij krachttraining komt kijken. Nu zag ik de producten van maximuscle en ik dacht all in one is wel handig voor mij. Geen gepruts met allemaal verschillende dingen. Gewoon een of twee bussen en dan is je voeding compleet.

Ten eerste is het geen gepruts, maar een kwestie van aanwennen / gewoonte.
Ten tweede zou ik eerst eens een paar stickies en andere posts lezen voor je iets gaat bestellen/kopen.
Ten derde vind ik dat niet lui kunt zijn qua voeding (of supplementen) als je daadwerkelijk aan "krachttraining" wilt gaan doen. Kwestie van mentaliteit.

Niet lullig bedoeld, just my 2 cents.

Meng 1,5 lepel (60 g) Cyclone® van Maximuscle met 350 tot 400 ml water. Roer het met een vork of meng het in een Maximuscle-shaker. Drink het binnen 5 minuten op. Neem dagelijks 3 lepels: 's morgens 1,5 lepel en nog eens 1,5 lepel na de training of 's middags.

Maximuscle is te dure troep uit de UK! Lekker laten staan en iets nemen dat normaal te betalen is!

Ik heb veel stickies gelezen over eiwitten/creatine en alles wat bij voeding kom kijken. Maar het moeilijke eraan is. De een zegt dat dit goed is en de ander zegt weer wat anders. Ik koop gewoon producten van maximuscle en ik laat mijn vorderingen wel weten;)

Terug
Naar boven