- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Daar kan je niet heel gek mee doen. Want teveel is kut (misselijk, opgejaagd) en er treedt erg snel gewenning op.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar kan je niet heel gek mee doen. Want teveel is kut (misselijk, opgejaagd) en er treedt erg snel gewenning op.
Maar is wel een stimulant dat miljoenen gebruiken om hun (werk) dag mee door te komen.Daar kan je niet heel gek mee doen. Want teveel is kut (misselijk, opgejaagd) en er treedt erg snel gewenning op.
Koffie maakt je hooguit wat wakkerder, iets wat een beetje beweging ook doet. Het biedt je geen energie die je eigenlijk niet hebt, of de ruimte om gemakkelijk over je eigen grenzen te gaan, zoals een stimulant dat wel kan.Maar is wel een stimulant dat miljoenen gebruiken om hun (werk) dag mee door te komen.
Voeg je beide supplementen aan een pre-workout toe?Even een update.
De DMHA en Synephrine zijn eindelijk binnen! Ik vind het fijne stimulanten die niet te gek zijn! Ik ervaar geen crash wanneer het uitwerkt.
Tijdens de workout ervaar ik nog meer motivatie, je komt als het ware in een zone terecht waar je niet uit te halen bent. Het brengt je naar een hoger level. Voor buiten de gym vind ik het ook geschikt gezien je hiervan goeie concentratie krijgt. Ideaal tot nu toe. Alleen mijn eetlust blijft wel aanwezig. Dus ik vind het niet geschikt om je eetlust te onderdrukken wanneer men droog wilt trainen. Gelukkig is dat niet mijn doel. Mijn doel is gwn lekker trainen en door gaan!
Voeg je beide supplementen aan een pre-workout toe?
Heey Knarkworst!Voeg je beide supplementen aan een pre-workout toe?
Even een kleine update voor je. Net weer een fucking goeie gymsessie achter de rug. Mijn samenstelling in capsule voor vandaag was toch weer de DMHA 100mg met de synephrine 50mg en 200mg caffeine. Ik ervaar dat dit toch de ultieme samenstelling is voor mij.Voeg je beide supplementen aan een pre-workout toe?