XXL Nutrition

Dmha

Maar is wel een stimulant dat miljoenen gebruiken om hun (werk) dag mee door te komen.
Koffie maakt je hooguit wat wakkerder, iets wat een beetje beweging ook doet. Het biedt je geen energie die je eigenlijk niet hebt, of de ruimte om gemakkelijk over je eigen grenzen te gaan, zoals een stimulant dat wel kan.

'De dag door te komen' was niet handig verwoord.

• Topic Starter Topic Starter
Even een update.

De DMHA en Synephrine zijn eindelijk binnen! Ik vind het fijne stimulanten die niet te gek zijn! Ik ervaar geen crash wanneer het uitwerkt.
Tijdens de workout ervaar ik nog meer motivatie, je komt als het ware in een zone terecht waar je niet uit te halen bent. Het brengt je naar een hoger level. Voor buiten de gym vind ik het ook geschikt gezien je hiervan goeie concentratie krijgt. Ideaal tot nu toe. Alleen mijn eetlust blijft wel aanwezig. Dus ik vind het niet geschikt om je eetlust te onderdrukken wanneer men droog wilt trainen. Gelukkig is dat niet mijn doel. Mijn doel is gwn lekker trainen en door gaan!

Eria Jarensis is volgens mij tegenwoordig een beetje de legale vervanger van DMHA. Maar ik ga Synephrine ook eens proberen. Door jou....
Als ik het k&t vind, dan kom ik hier mijn geld terugvragen... Gewoon omdat het kan.

Even een update.

De DMHA en Synephrine zijn eindelijk binnen! Ik vind het fijne stimulanten die niet te gek zijn! Ik ervaar geen crash wanneer het uitwerkt.
Tijdens de workout ervaar ik nog meer motivatie, je komt als het ware in een zone terecht waar je niet uit te halen bent. Het brengt je naar een hoger level. Voor buiten de gym vind ik het ook geschikt gezien je hiervan goeie concentratie krijgt. Ideaal tot nu toe. Alleen mijn eetlust blijft wel aanwezig. Dus ik vind het niet geschikt om je eetlust te onderdrukken wanneer men droog wilt trainen. Gelukkig is dat niet mijn doel. Mijn doel is gwn lekker trainen en door gaan!
Voeg je beide supplementen aan een pre-workout toe?

Heey Knarkworst!

Dankjewel voor je reacties.
Ik doe vaak 100 mg dmha ( kigelia Africana) en 30mg synephrine in één capsule. Dit gebruik ik voornamelijk tijdens het trainen. Ik ben een beetje aan het experimenteren wat het beste voor mij werkt. Ik heb ook een keer alleen synephrine gebruikt ( +/- 50mg ) en dat werkte ook prima. Na mijn idee ook minder slopend voor je lichaam wanneer je het zonder dmha ( kigelia Africana)
gebruikt. Zweten doe je zeker met de synephrine op. De dmha zorgt toch voor een extra toevoeging als het gaat om de euforie tijdens de training.

Een afbeelding van wat ik voornamelijk gebruik. De creatine staat er niet bij maar die gebruik ik ook op dagelijkse basis. Zoal ook de cafeïne.

Van links naar rechts:
Vitamine B complex
Vitamine D

Kigelia Africana ( werkzame stof DMHA )
L theanine ( %40 )
HMB
Groene thee extract ( 95%)
Synephrine
Magnesium
Selenium zink

DMHA
T5

Ik gebruik dit op dagelijkse basis behalve de fatburners en uppers. Die gebruik ik misschien 1 a 2 keer in de week.
Ik vind de T5 ( efedrine ) het aller chillst tijdens de training. Vandaar dat ik die zeer zelden gebruik want ik wil niet dat het een gewoonte word om standaard fatburners / uppers te gebruiken tijdens een workout.

De Eria Jarensis en de ksm 66 staan ook nog op mijn verlanglijstje!

Bijlagen

• IMG_20240109_105507~2.jpg
    IMG_20240109_105507~2.jpg
    117,1 KB · Weergaven: 86
Laatst bewerkt:
Even een kleine update voor je. Net weer een fucking goeie gymsessie achter de rug. Mijn samenstelling in capsule voor vandaag was toch weer de DMHA 100mg met de synephrine 50mg en 200mg caffeine. Ik ervaar dat dit toch de ultieme samenstelling is voor mij.

200mg caffeine
100mg DMHA
50mg synephrine

Hmm netjes, goede samenvatting. Dank! Jij bent een goed proefkonijntje voor mij.

Afgelopen week maar eens wat ''exotisch'' getest.
Ik was wat aan het verlangen naar die goede oude tijd met de OG Jack3d & Crack.

Dus....

Angel Dust Pump

Met een behoorlijke lijst aan stims.
Inmiddels 3 keer gebruikt.
Positief verrast door deze PWO. Ik ben met 3/4 scoop begonnen om tolerantie te testen. (Full serving = 2 scoops) Dus minder dan de helft van de aanbevolen serving.

*Energie 10/10 - De hoeveelheid energie tijdens en na de workout was ongekend. Na de workout haalde mijn dochter mij over om nog op de trampoline te springen en ik had het gevoel dat ik dat nog wel uren kon volhouden.
*Focus 10/10 - Erg sterke focus. Licht euforisch en zelfverzekerd gevoel tijdens het sporten.
*Kracht 9/10 - Duidelijk kracht toenamen merkbaar.
*Pump 5/10 - Niets bijzonders. Doet de eer van zijn naam niet echt na, nu moet ik bekennen dat ik nog nooit een volle serving heb genomen.
*Smaak 9/10 - Crazy Lychee is in ieder geval erg lekker. Erg goed mixbaar nergens klontjes o.i.d.

Overig: Geen crash en slapen was voor mij ook geen probleem. Nu heb ik er bewust voor gekozen deze PWO te nemen op dagen dat ik voor 14:00 Sport. Dat helpt waarschijnlijk wel. Tijdens de 3 workouts een bijzonder stabiele (zelfs lagere) hartslag dan normaal. In de avond bloeddroek gecontroleerd en telkens rond de 120/70 dus gewoon... netjes. (Toch wel even belangrijk om te controleren tijdens deze Highstim PWO's.

20250307_115556.jpg
20250307_115548.jpg

Bijlagen

• 20250307_115556.jpg
    20250307_115556.jpg
    100,7 KB · Weergaven: 23
Terug
Naar boven