XXL Nutrition

Mayweather vs Mcgregor

Bezoekers in dit topic

Wie zou een kick boks wedstrijd winnen? Ik hou niet echt kickboksen maar dat lijkt me wel leuk om te kijken. Voor beiden uit hun comforzone..
 
Wordt gewoon een bokswedstrijd en ik geef beide mannen geen ongelijk. Als ik 9 cijfers kan verdienen doe ik het ook. Ik zie niet in wat daar schandalig aan is. Daarnaast kun je alleen 9 cijfers verdienen als héél veel mensen het daadwerkelijk willen zien. Iedereen wint.

Maar de bron (Sun) zit er kennelijk weer eens naast. Zowel Floyd als Dana ontkennen het.
 
Wie zou een kick boks wedstrijd winnen? Ik hou niet echt kickboksen maar dat lijkt me wel leuk om te kijken. Voor beiden uit hun comforzone..
Alles dat je kan verzinnen buiten boksen sloopt Conor hem. En heel heel heel nasty ook. Gaat echt vervelend zijn om te zien. Vergeet niet dat Conor sowieso ongeveer 20-30 lbs zwaarder rondloopt en groter is.

Maar boksen.... Ain't gonna happen voor Conor. Het gaat sowieso een bokswedstrijd worden, zoveel is duidelijk. Ik krijg alleen een May-Pac dejavu... die partij heeft ook 7-8 jaar geduurd om te maken. Alleen nu is Floyd 41, maar geloof niks voor er handtekeningen gezet zijn. Ik laat me geen tweede keer gek maken om de week Floyd...
 
broodje aap verhaal dus...
 
Al heeft Mcgreggor goede boxing skills voor een UFC vechter, zijn dekking is toch anders dan een echte geschoolde bokser. Mayweather is bijna niet te raken en wint zijn laatste wedstrijden gewoon op snelle puntjes scoren.
Maarja voor zoveel geld wil ik ook wel met eender wie eens een rondje in de ring staan en de rest van je leven binnen zijn.
 
Wie zou een kick boks wedstrijd winnen? Ik hou niet echt kickboksen maar dat lijkt me wel leuk om te kijken. Voor beiden uit hun comforzone..

Denk dat Conor zich niet zoveel uit zijn comfortzone voelt als ze gaan kickboksen.
 
Wie zou een kick boks wedstrijd winnen? Ik hou niet echt kickboksen maar dat lijkt me wel leuk om te kijken. Voor beiden uit hun comforzone..

Voor beiden? Voor mayweather wel. Voor Mcgregor al veel minder.
 
het word zeker een bokswedstrijd en connor zal moeten cutten in gewicht en dan zal floyd weer een voordeel hebben zoals dat hij had bij cotto en canelo.
maar floyd wint zeker, heeft veel meer ring ervaring dan connor dus die maakt connor super belachelijk en krijgt er dan nog eens wat dollars extra bij
 
Mayweather: Ik ga speciaal voor McGregor weer boksen

Bokser Floyd Mayweather komt terug op zijn besluit om met pensioen te gaan, speciaal om te gaan vechten tegen Conor McGregor.

Mahyweather kondigde vandaag in Engeland aan dat hij zijn bokshandschoenen weer uit de kast haalt. ,,Speciaal om tegen Conor te vechten. Ik wil geen excuses meer horen. Teken gewoon dat papiertje zodat je in juni tegen me kan vechten'', richtte de Amerikaan tot de Ier McGregor.

Op 12 september 2015 vocht Mayweather zijn laatste gevecht. Daarna ging hij met pensioen, al gonsde het de laatste tijd al van de geruchten rondom een gevecht tussen grootmachten Mayweather en McGregor. Met de aankondiging van eerstgenoemde lijkt dat duel er nu echt te komen.

bron: algemeen dagblad
 
voor 100 miljoen zou ik ook wel met een van hun op de vuist gaan :roflol:

1x pleurishard KO geslagen worden en met pensioen.
 
Daarna ook een ufc match wel zo eerlijk
 
voor 100 miljoen zou ik ook wel met een van hun op de vuist gaan :roflol:

1x pleurishard KO geslagen worden en met pensioen.

Hopelijk slaan ze je niet lam ofzo :)
 
Neen waarom? Wie daagt wie uit?

Ik begrijp niet goed waarom Mcgregor het in een bokskamp probeert. Daar is hij kansloos.

Nu ja, ik begrijp het wel: voor het grote geld natuurlijk. De sportieve afgang neemt hij er wel bij...
 
Doet me nog even denken aan de partij die ook bijna door ging, Tyson tegen Sapp. Waarom dat is afgeketst is mij een raadsel, beiden konden het geld wel gebruiken. Sapp zat nog net even in de hype na resultaten tegen Hoost.
 
DANA WHITE: “IK DENK DAT HET GAAT GEBEUREN.”

UFC-president Dana White was gister te gast bij de populaire talkshow host Conan O’Brien. Hierin sprak hij over het mogelijk gevecht tussen UFC-lichtgewicht kampioen Conor McGregor en boks legende Floyd Mayweather. White is van mening dat het gevecht gaat gebeurenTijdens het interview laat White weten dat een moeilijke deal zal worden, maar dat het gevecht wel zal gebeuren

”Ik denk dat het gaat gebeuren. Het zal wel een moeilijke deal worden want er zitten natuurlijk veel ego’s tussen dus dat maakt het lastiger. Aan de andere kant, het gaat hier om zoveel geld dat het niet kon voorstellen dat het niet door gaat.”


Mayweather gaf eerder aan dat hij alleen voor Conor McGregor uit zijn pensioen is gestapt. Daarnaast wil de boks legende 100 miljoen voor het gevecht, en laat hij weten dat de Ier genoegen moet nemen met minder. Hier lijkt ‘The Notorious’ vooralsnog niet mee akkoord te gaan. Ook is het de vraag of de athletic commission een legendarische 49-0 boksers wil koppelen aan een amateur bokser, ook al is hij de UFC-lichtgewicht kampioen.

Volgens White is het grote geld dat in een mogelijke match-up zit waarschijnlijk alle deuren zal openen voor een confrontatie. Als de twee atleten daadwerkelijk de ring instappen, dan denkt White dat McGregor meer kans heeft dan menig mensen denken.

”Conor McGregor is groot. Hij is 28 jaar oud en hij zit in de piek van zijn carriere. Floyd is 40 jaar en hij heeft altijd moeite gehad met southpaws, Conor is een southpaw. Conor slaat hard en als hij mensen raakt, dan gaan ze neer. Floyd zal hem zeker niet knockout slaan, dat is één ding dat zeker is. Ik zeg niet dat Conor deze bokspartij gaat winnen, maar het zal zeker interessant zijn.”

Mayweather vs. McGregor wordt nu al gezien als de grootste PPV-evenement dat er ooit opgezet zal worden in de vechtsport wereld.

bron: EPIC MMA
 
McGregor wil 'wereld versteld laten staan' bij gevecht tegen Mayweather

Conor McGregor gaat "de wereld versteld laten staan" als zijn gevecht met de ongeslagen bokskampioen Floyd Mayweather er eindelijk komt.

McGregor deed zijn uitspraken in Madison Square Garden in New York, waar hij aanwezig was om zijn landgenoot Michael Conlan aan te moedigen bij diens profdebuut.

Er wordt al maanden gespeculeerd over een gevecht tussen de Ierse kampioen in de UFC en de 40-jarige Mayweather. De Amerikaan was gestopt, maar heeft de handschoenen onlangs weer opgepakt.

Volgens McGregor is een overeenkomst tussen beide vechtsportgrootheden een kwestie van tijd. Hij is er zeker van dat hij gaat winnen, meldt de BBC zaterdag.

4apx3ezaa2a0_std320.jpg
Zie ook: Mayweather stelt pensioen uit voor gevecht met uitdager McGregor

Gevaarlijk
"Niemand weet wat er gaat komen, maar ik ga het boksen overnemen. Geloof me maar. Ik ben 28, lang, heb de reikwijdte en ik ben gevaarlijk met beide handen. Ik ga Floyd afstoppen en dan moeten jullie allemaal je woorden inslikken. Jullie zullen versteld staan."

De verwachting is dat beide mannen elkaar in juni in Las Vegas in de ring treffen. McGregor heeft verschillende wereldtitels in de UFC op zijn naam zijn staan, terwijl Mayweather alle 49 profbokspartijen won die hij vocht.

bron: nu.nl
 
Aan zelfvertrouwen geen gebrek lol.
 
Back
Naar boven