- Waardering
- 109
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo vandaag weer even getrained, met 3 vrienden op 1 powerrack. Die wilde heel graag bankdrukken dus heb ik stiekem een beetje gesmokkeld met men schema.
BP:
20x30
15x40
10x45
5x50
8x50 Rep PR
MP: Ging al iets beter als vorige keer, betere techniek. Nog steeds vind ik dit echt een zware oefening. Daar is niets mis mee natuurlijk.
10x20
3x5x25
BOR:
10x30
3x12x41
Commentaar: Met ze 4e trainen vind ik zelf niet echt ideaal, wel leuk natuurlijk. Maar je moet telkens wachten etc. Toch stom eigenlijk dat ik niet gesquat heb, bankdrukken ging daarintegen wel lekker.
Zou ik nu (+- 2 uur na training), nog steeds even een lekkere squatsessie ertegen aan gooien? Of kan ik het nu beter laten voor wat het is?
Laten voor wat het is!! Na een uur trainen begin je zoveel stresshormoon aan te maken dat je lichaam niet meer op standje "spieren opbouwen" gaat maar op standje "zichzelf redden" Daarom proberen om altijd max een uur te trainen!
Idd je hebt toch goed getraind man, pr op de bench. Netjes!
Laten voor wat het is!! Na een uur trainen begin je zoveel stresshormoon aan te maken dat je lichaam niet meer op standje "spieren opbouwen" gaat maar op standje "zichzelf redden" Daarom proberen om altijd max een uur te trainen!
Oke,, dan trainen ze ook nog niet zo lang ?
De meesten die net beginnen, banken rond de 40.
probeer een hoger volume te draaien op chins. doe desnoods 10sets van 3 reps.
. Ik zal om de zoveel tijd men progressie posten denk ik.