XXL Nutrition

Review MDY Carboplex

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Snelle koolhydratenWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Carbo Plex is een instant koolhydratenmix die uit enkel (Fructose) en meervoudige (maltodextrine) koolhydraten bestaat. Deze hoogwaardige mix zorgt snel voor een langdurige energie boost, die goed van pas komt tijdens zware inspanning. Carbo Plex zorgt er voor dat je bloedsuikerspiegel geen schommelingen maakt zodat je je altijd fit en alert voelt, hierdoor kun je veel betere prestaties leveren Carbo Plex is de ideale mix voor het laden en het aanvullen van je glycogeenvoorraden. Daarnaast veroorzaakt de frisse citroensmaak in Carbo Plex geen irritatie tijdens je training. Carbo Plex wordt makkelijk opgenomen.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 4 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Lemon fresh, smaakt erg goedWelke dosis heb je gebruikt? 50 gram (2 schepjes) per dagWaar heb je het supplement gekocht? Body & Fitshop AmersfoortWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaalt? 12 euroZou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Smaakt goed, lost goed op en is goedkoop.
Mijn review over dit supplement
Ik had al eens Vitargo geprobeerd maar vond dat niet te zuipen, dus ik was op zoek naar iets wat daar op lijkt.
Carboplex is een koolhydratendrank wat supermakkelijk wegdrinkt en wat je moet mixen met water en niet met vruchtensap zoals dat op de verpakking staat.
Gewoon een flesje met de helft vullen met water en 2 a 3 schepjes poeder erin en schudden maar.
Ik gebruikte het tijdens het trainen en de smaak lemon fresh is zeer lekker.

MDY-Carboplex.jpg

mooi! bedankt voor je review :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Voor dat geld valt het wel mee hoor!

Smaakt inderdaad goed, en prima voor gebruik tijdens de training

• Topic Starter Topic Starter
Ikke?:D

Wanneer kan je carboplex het beste innemen als je het na je training wilt gebruiken?

Direct na je training of moet je 20 a 30 minuten wachten?

Terug
Naar boven