Fitness Seller

MeDieViL's log ~ Keep me motivated!!

MeDieViL

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
560
Massa
40kg
Zo ben nog eens begonnen met trainen en hoop dat ik het deze keer volhoud, voel me nu ook meer gemotiveerd sinds ik een paar supplementen neem zoals piracetam etc en had daarstraks zelfs zin om te trainen. Vroeger had ik er allesbehalve zin in en hield het daarom ook nooit vol.

Mijn training van daarstraks:
Barbell Curls
Stang + 4 kg

Dumbbell Curl
3kg elke arm

Military Press
Stang + 4kg

Dumbbell Upright Row
2x4kg

Dumbbell Shoulder Press
2x4kg

Niets spectaculair;)

Gast, dit meen je niet:eek:...
Spoel die pep eens heel snel door de plee!

Je bent gewoon sniperx aan het nadoen eh? :p

je lult, 6100 posts en zulke gewichten. Grappemaker, iniedergeval succes met je ECHTE trainingen.

:d

Laatst bewerkt:
kom op kerel, dit kan en moet snel beter worden!

SePu heeft hem gehackt.

Nee serieus... Het zijn 50mm gewichten, right?

(mijn gewichten zijn ook dramatisch kerel, don't worry ;) Ben 2 weken geleden terug begonnen met Rippetoe texas method, maar euh, ik schaam me te hard om een log te openen, aangezien ik hier al 2 jaar zit :D)

Hmh..als dit de echte gewichten zijn dan moet er inderdaad nog wat bij..ben je juist begonnen of hoe zit het? Slecht verleden? Blessure's?...

Anyways..iedereen moet ergens beginnen, gewichten zullen heel snel omhoog gaan zolang je maar goed eet, traint en rust. Succes!:thumbs:

damn me zusje van 12 tilt nog meer gewichten dan jij man???

• Topic Starter Topic Starter
Hmh..als dit de echte gewichten zijn dan moet er inderdaad nog wat bij..ben je juist begonnen of hoe zit het? Slecht verleden? Blessure's?...

Anyways..iedereen moet ergens beginnen, gewichten zullen heel snel omhoog gaan zolang je maar goed eet, traint en rust. Succes!:thumbs:

Ik nam veel drugs daarom verdween mn spiermassa als sneeuw voor de zon, en de reden dat ik veel posts heb is omdat ik hier lang geleden registreerde voor info op te zoeken en sindsdien ben blijven plakken omdat het een goed forum is. Heb ook serieuze problemen met motivatie in alles maar dat is nu beter aan het worden.

Knap dat je met deze stats een log opent. Voor de rest veel werk aan de winkel. Ben benieuwd of je de motivatie kan behouden en flinke progressie kan boeken want zoals je zelf ook wel weet dit is brandhout.

Succes!

Ik nam veel drugs daarom verdween mn spiermassa als sneeuw voor de zon, en de reden dat ik veel posts heb is omdat ik hier lang geleden registreerde voor info op te zoeken en sindsdien ben blijven plakken omdat het een goed forum is. Heb ook serieuze problemen met motivatie in alles maar dat is nu beter aan het worden.

We zouden precies beter samen beginnen trainen... Als ik het zo lees :D

• Topic Starter Topic Starter
Knap dat je met deze stats een log opent. Voor de rest veel werk aan de winkel. Ben benieuwd of je de motivatie kan behouden en flinke progressie kan boeken want zoals je zelf ook wel weet dit is brandhout.

Succes!

Daarom opende ik ook een log om beter gemotiveerd te blijven, en kunnen jullie beoordelen of mn progressie goed is of veel beter kan.

Twijfelde ook of ik het met deze stats ging openen maar **** iedereen als ik er groter door word.:D

---------- Toegevoegd om 19:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------

We zouden precies beter samen beginnen trainen... Als ik het zo lees :D

hehe:D

ruim 4 en half jaar lid, zoveel posts en dan zulke gewichten? :roflol: wtf is dit je max?

Terug
Naar boven