MuscleMeat

Medische keuring.

Worf

Oldskool member
Elite Member
Waardering
85
Bro's,

Binnekort voor de overstap naar een nieuwe baan moet ik nog een medische keuring ondergaan.

Ik vroeg me af of ze hierbij ook kunnen zien of je bezig bent met AAS? Ik weet 100% zeker dat ze urine testen maar weet dus niet op wat. Of ze ook bloed gaan prikken weet ik niet.

Ik weet dus niet op wat ze gaan zoeken natuurlijk maar ik weet wel dat er volgens mij ook indirecte aanwijzingen zijn op AAS gebruik zodat ze misschien verder gaan zoeken.

Maak ik me druk voor niks, of toch niet?

Oftewel: Beginnen met kuren, of wachten?

Greetz Worf!

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben nu militair. Ben nu bezig met de overstap naar de politie

urine, waarbij volgens mij wordt gekeken naar sporen van drugs...

yep je hoeft je nergens druk over te maken bro!! ze zullen je alleen maar testen op DRUGS!!! als je hierbij clean bent is er niks aan de hand

succes bij de flikken bro!!

Ik zou uit voorzichtigheid gewoon ff wachten.

Ik zou ook voor zekerheid gaan...

denk ook beter effe wachten verwacht eigelijk wel dat ze ook op as zullen testen.

als je nog niet bent begonnen zou ik voor de zekerheid even wachten.. mochten ze bloed prikken dan zijn je waarden een beetje in de war geschopt namelijk :P maar lijkt me onwaarschijnlijk dat ze op AAS testen

bij de politie wordt alleen op drugs getest, weet ik via mijn zus en agenten die ik ken

gewoon ff pis van iemand die op en top is in een condoom en die prik je dan lek tijdens het controle plasje ;) zo werkt dat nu eenmaal :D

dat van die drugs controle
bij de politie
als je al 2 jaar geen drugs hebt genomen kunnen ze dat alsnog zien?

Waneer ga je naar de keuring?

ik werd ook een tijdje geleden getest op drugs;
kwam die dokter met een verhaaltje aan; ja gebruik je doping?
dus ik zei; nee wat dan?
hij had een hoog concentratie eiwitten in m'n urine gevonden...(nee niet die ene eiwitten).
daaruit kunnen ze blijkbaar afleiden of je aan de as zit, (of hij loog maar wat en probeerde me uit de tent te lokken).
ik zei dat het door m'n hoge eiwit-inname kwam, dat ik een gedeelte uitpiste..

spiertje16 zei:
dat van die drugs controle
bij de politie
als je al 2 jaar geen drugs hebt genomen kunnen ze dat alsnog zien?

uit je urine zowiezo niet, als je het mij vraagt.

xtc is in minder dan een week niet meer in je urine op te sporen.

ik geloof dat met haarmonsters wel langer drugs aantoonbaar zijn, kon wel een jaar duren inderdaad, maar weet niet zeker hoe dat werkt.

Ik weet wel dat drugs kunnen ze tot 2 maanden in je urine vinden en in je bloed wel tot 6 maanden...

dan moeten ze natuurlijk wel goed zoeken...en dat doen ze ook wel;)

ik heb vroeger denk een jaar of 8 geleden op de politieschool gezeten maar bij werd geen urinecontrole gehouden toen ik aangenomen werd had ik zeker mzzl ofzo

detectijden drugs:

DOA Detectie window
Alcohol tot 1 dag
Amfetaminen (incl. MDMA, MDA) 1-3 dagen
Barbituraten 1-3 dagen
Benzodiazepinen 1-3 dagen
Cannabis tot 14 dagen
Cocaine 1-3 dagen
Codeine 1-2 dagen
Heroine (morfine) tot 1 dag
Methadon 1-3 dagen

hardgainers zei:
gewoon ff pis van iemand die op en top is in een condoom en die prik je dan lek tijdens het controle plasje ;) zo werkt dat nu eenmaal :D

Ja en dan haal je het condoom van je eikel en dan is er spontaan een schimmel gaan groeien die nooit meer te verwijderen is van je eikel. Maar je bent wel door de keuring heen gekomen :thumbs:.

eduardjanssen zei:
Ja en dan haal je het condoom van je eikel en dan is er spontaan een schimmel gaan groeien die nooit meer te verwijderen is van je eikel. Maar je bent wel door de keuring heen gekomen :thumbs:.

Héé!! verklap dat nu niet!!! dat is nou net de grap :mad:

Terug
Naar boven