MuscleMeat

Medische keuring.

eduardjanssen zei:
Ja en dan haal je het condoom van je eikel en dan is er spontaan een schimmel gaan groeien die nooit meer te verwijderen is van je eikel. Maar je bent wel door de keuring heen gekomen :thumbs:.

Meneer ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws!!!!

Het slechte nieuws is u heeft Aids!!

Maar het goeie nieuws is ...........

ohnee eigelijk is het alleen maar slecht nieuws :D :D

maar nog ff zonder grappen, zo zijn veel atleten door de dopingcontrole gekomen. t

Dacht toch echt dat het testen op drugs een uiterst kostbare zaak was die niet mag plaatsvinden zonder toestemming van de gesteste persoon. Helaas gaan er erg veel cowboy en indianen verhalen over rond.

Ik denk dat het goed mogelijk is dat AAS gebruikers bepaalde dingen in hun bloed/urine hebben die opvallen en waarna men achterdochtig kan worden. Anders eens informeren bij een of andere instelling.

hardgainers zei:
maar nog ff zonder grappen, zo zijn veel atleten door de dopingcontrole gekomen. t

Ik heb over een week of 4/5 ook een urinetest. Ik word nl. beroepsmilitair(luchtmobiele brigade) en dan moet ik ook in een potje piesen. Het probleem is dat ik er wel van hou om een blowtje te roken en ik val geheit door de mand als ze mij contoleren op drugs. Zijn er ander manieren om zo'n test te omzeilen?

zo niet hoe werkt het met een " condoom "? Want als je het via een condoom doet dan is de urine toch koud hoe moet je dat verklaren?

Ik ben vandaag al gestopt maar in sommige gevallen is THC tot wel 11 weken na je laatste joint nog na te traceren.

mensen die tips hebben graag over de PM i.v.m. " meekijkers "

Deli

soft drugs is iig 3 weken ;)

Deli Oguz zei:
Ik heb over een week of 4/5 ook een urinetest. Ik word nl. beroepsmilitair(luchtmobiele brigade) en dan moet ik ook in een potje piesen. Het probleem is dat ik er wel van hou om een blowtje te roken en ik val geheit door de mand als ze mij contoleren op drugs. Zijn er ander manieren om zo'n test te omzeilen?
zo niet hoe werkt het met een " condoom "? Want als je het via een condoom doet dan is de urine toch koud hoe moet je dat verklaren?
Ik ben vandaag al gestopt maar in sommige gevallen is THC tot wel 11 weken na je laatste joint nog na te traceren.
Deli

Jongeman, maak je toch geen zorgen. In het leger doet men niet anders dan blowen, slikken en snuiven.

Deli Oguz zei:
Deli
Nou daar hoef je in iedergeval niet bang voor te zijn.

Hier testen ze of je genoeg eiwitten en ijzers binnen krijgt, daardoor kunnen ze zien of je geen nier of lever aandoening hebt.

gurumaster zei:
Nou daar hoef je in iedergeval niet bang voor te zijn.
Hier testen ze of je genoeg eiwitten en ijzers binnen krijgt, daardoor kunnen ze zien of je geen nier of lever aandoening hebt.

Dus die urinetest is helemaal niet voor drugs?

Deli

Bij de landmacht niet, bij politie weet ik het niet zeker.

Ze zijn het wel vanplan om het te gaan invoeren maar dat zal ergens volgend jaar worden.

Nee, ze kijken daar niet of je drugs gebeurt.. Anders hadden er een paar wel problemen gehad die ik ken.. en ze zijn ook gewoon door dus..
Maar AAS gebruiken in de landmacht ken dat dan ?

Bij de politie wordt er enkel getest op drugs (via urine), en niet op as. Dus geen zorgen maken.

2 Januari drugstest alle defensieonderdelen.. dat je t ff weet :p Ik moet zelf ook uitkijken dus daarom ff uitgezocht..

Terug
Naar boven