Fitness Seller

Mee eters tijdens kuur en vette huid

Door mast wel iets meer acne idd. Maar het valt mij tot nu toe reuze mee.. Maar ben ook 3 dagen in het buitenland geweest (zonnig land) en alles is weer een stuk minder.

als je stopt met mast word het een tijdje erger achteraf had het zelf

Tren en acne is pas een erge combinatie. Door de mentale bijwerking van Tren is de acne veel erger in je hoofd en kan je er niet van af blijven.

Dingen die helpen IME: gezicht goed reinigen (niet té vaak en zonder zeep), zink tabs, biergist tabs, roa gebruiken, veel drinken en niet eraan zitten.

ROA zou ik als laatste optie pas doen, is namelijk niet zonder sides.
Bij de apotheek kan je een creme halen, benzylperoxidecreme. Die dood overigens ook de bacterie waarover ze het in het eerste stuk hebben op Ergogenics. Vitamine B5 werkt ook goed, maar heeft wat tijd nodig. Dit zorgt er voor dat je minder talg aanmaakt waardoor je minder snel puisten krijgt. Talg houdt je huid namelijk gezond en weerbaar tegen ziekten. Werkt beide goed.
Zelf koop ik het als poeder, pak ik in de ochtend een halve eetlepel en in de avond wederom een halve lepel. Smaakt niet lekker, dus spoel ik het direct weg na het in mijn mond zit. Ik geef toe, het is smerig, maar het went. ;)

Check op Ergogenics de volgende bronnen over acne, misschien kan je daar wat mee.

http://www.ergogenics.org/acne-archief.html

Succes kerel!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven