XXL Nutrition

Meer groeien

Zirko

Novice
Waardering
0
Hoe Meer Groeien

Ondertussen ben ik een kuurtje bezig van ongeveer 3 maanden met 2ml deca (200mg/ml) en 2ml testo (250mg/ml) per week.
Toch wil ik sneller en/of meer massa bijkomen, iemand tips?

Laatst bewerkt:
Dus als ik het goed lees ben je een kuur bezig van 12weken 400mg deca en 500mg test.

Hoe lang ben je reeds bezig met je kuur,wat ben je al bijgekomen,is je voeding optimaal,je moet ook geen wonderen verwachten op te korte tijd.

greetz

• Topic Starter Topic Starter
Ondertussen ben ik een kuurtje bezig van ongeveer 3 maanden met 2ml deca (200mg/ml) en 2ml testo (250mg/ml) per week.
Toch wil ik sneller en/of meer massa bijkomen, iemand tips?

Dus als ik het goed lees ben je een kuur bezig van 12weken 400mg deca en 500mg test.

Hoe lang ben je reeds bezig met je kuur,wat ben je al bijgekomen,is je voeding optimaal,je moet ook geen wonderen verwachten op te korte tijd.

greetz

Ik ben drie maanden bezig met deze kuur en ben ongeveer een 7 a 10 kilo bijgekomen (in deze drie maanden)
Ik ga gewoon verder met 2+2 per week maar vraag me af of ik nog wat anders kan doen om sneller en/of meer resultaat te krijgen
Idd je mag geen wonderen verwachten maar ik kan toch informeren niet? :lick:

Hoelang wil je doorgaan met deze kuur dan?

Geen idee eigenlijk, m'n broer doet het op die manier al enkele jaren...
Ik weet niet of het de juiste manier is maar hij boekt wel resultaat ;)

Je broer zit als ik het goed begrijp dus al enkele jaren op 500/400 :D?
Dat geloof ik dat die resultaat boekt maar echt slim is het niet!

Aangezien je ondertussen 3 maand bezig bent raad ik je aan ff te stoppen. Goeie nakuur te doen, eventueel wat ondersteunende supps te kopen voor beter herstel en dan na een tijdje een nieuw kuurtje doen.

Je broer zit als ik het goed begrijp dus al enkele jaren op 500/400 :D?
Dat geloof ik dat die resultaat boekt maar echt slim is het niet!

Aangezien je ondertussen 3 maand bezig bent raad ik je aan ff te stoppen. Goeie nakuur te doen, eventueel wat ondersteunende supps te kopen voor beter herstel en dan na een tijdje een nieuw kuurtje doen.

Idd, ondertussen is hij wel geminderd met testo.
Omdat ik in de voorbeeldkuren het gebruik van verschillende producten zag begon ik te twijfelen of testo en deca alleen voldoende is.
Ik ben aan het denken om nog oxymethelone bij te nemen om meer resultaat te boeken.
Welke ondersteunde supps stel je voor? ik gebruik nu hi-vites, pure whey shake en creatine
En welke nakuur stel je voor?

Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat ik eerst nog ff wil doorgaan en meer bijkomen/groeien ;)

hey man, na een week of tien zitten je receptoren zo goed als vol en zal je niet of althans mondjesmaat nog wat massa aankomen. wel is het zo dat als je nog net iets langer doorgaat je je massa beter vast kan houden omdat je lichaam langer de tijd hebt om eraan te wennen. mijn advies zou zijn. stop na week 12 en ga vanaf week 15 aan een nakuur (wk 15 t/m 18 20 mg nolva + 50 mg clomid elke dag). laat de oxy voor wat het is. ten eerste ga je daar veel vocht van vasthouden met het oog op de zomer en daarnaast gaat het gewoonweg niet veel waarde meer toevoegen. laat over een maand of vier a vijf je bloed checken en als alles ok is dan kan je weer een nieuwe kuur overwegen.

Als je door wilt gaan kan je als laatste troef proviron erbij doen,zodat je SHBG gebonden wordt,zodat je vrije test weer stijgt.Slaat dat niet echt aan,dan stoppen,nakuren en minimaal Time on = Time off aanhouden

meer eten

Als je door wilt gaan kan je als laatste troef proviron erbij doen,zodat je SHBG gebonden wordt,zodat je vrije test weer stijgt.Slaat dat niet echt aan,dan stoppen,nakuren en minimaal Time on = Time off aanhouden

welke dosering zou je dan aanbevelen?

50mg ED

Ik heb je raad opgevolgd en poviron besteld en aan het innemen natuurlijk
Zijn er bijwerkingen aan verbonden? Ik heb namelijk last van jeuk over heel m'n lichaam, maar ik ben er nog niet uit waaraan het kan liggen; dus eerste gok poviron ;)

Ik heb je raad opgevolgd en poviron besteld en aan het innemen natuurlijk
Zijn er bijwerkingen aan verbonden? Ik heb namelijk last van jeuk over heel m'n lichaam, maar ik ben er nog niet uit waaraan het kan liggen; dus eerste gok poviron ;)

Neem eens een douche.

Misschien omdat je poviron hebt gekocht in plaats van proviron?

7 a 10 kg bijgekomen in drie maanden en je vindt dat je niet hard genoeg gaat. wat had je dan in gedachte voor je begon?

Kerel je zweet meer en je vel wordt vettiger <- jeuk <- douche.

Of je hebt last van hooikoorts.

Terug
Naar boven