AndroidHealthClinic

Meer groeien

hey jongens en meisjes

ik had eens een vraagje en hoop dat iemand me kan helpen met een eerlijk antwoord.
ik ben een loper, ik loop wedstrijden, niet van het soort waar je telkens dopingcontrole krijgt.
nu ben ik al een tijdje aan het denken om wat doping te pakken voor meer uithouding en meer kracht.
nu ik ben niet echt thuis in dat wereldje en weet dus niet wat je kan nemen voor te lopen en waar het te halen hoeft niet te duur te zijn als het ook even kan groetjes

ecay stack misschien...... loop je lekker op en je verbrand ook nog eens wat extra...s..

volgens mij gaat dit logje hier niet over...

het gaat over sneller en beter GROEIEN, niet harder LOPEN

meer eten post je voedingsschemaeens ? voeding kan altijd beter ;)

7 a 10 kg??? in 3 maanden...

ik kom van 500mg test-e ew al 6kg aan in 6 weken...doe iets aan je vreten jongen

@ Zirko: Ben erg benieuwd naar je startgewicht voordat je deze kuur startte? En met welk vetpercentage?

Weer een voorbeeld van iemand die maar wat aanklooit, en denkt met een spuit erin ben je gelijk groot (zeker voor de zomer groot willen zijn het liefst zoals arnold :heart: )

• Topic Starter Topic Starter
Weer een voorbeeld van iemand die maar wat aanklooit, en denkt met een spuit erin ben je gelijk groot (zeker voor de zomer groot willen zijn het liefst zoals arnold :heart: )

Ik kom op dit forum om informatie in te winnen, commentaar als de jou kan ik missen als kiespijn. Iemand afzeiken kan iedereen.

7 a 10 kg??? in 3 maanden...

ik kom van 500mg test-e ew al 6kg aan in 6 weken...doe iets aan je vreten jongen

wat wil je daar nu mee zeggen? hoeveel heb je dan gewonnen na 3 maanden? als jij 6 kg in 6 weken wint, is het omdat je misschien veel aanleg hebt om vocht vast te houden of ook een stuk vetter wordt. maar geen 6kg spieren in 6 weken. no way.

wat wil je daar nu mee zeggen? hoeveel heb je dan gewonnen na 3 maanden? als jij 6 kg in 6 weken wint, is het omdat je misschien veel aanleg hebt om vocht vast te houden of ook een stuk vetter wordt. maar geen 6kg spieren in 6 weken. no way.

Ik spreek toch niet over 6 weken? ik kan enkel zeggen wat ik merk, dus 10kg gewicht bijgekomen en vet verminderd (echt geen idee hoeveel, maar ik zie het wel)

Ik kom op dit forum om informatie in te winnen, commentaar als de jou kan ik missen als kiespijn. Iemand afzeiken kan iedereen.

Je bent het wel met mij eens dat dit ligt aan je voeding en dat je niet 20 kilo zwaarder zal worden in een kuur.
Verder vind ik het raar dat je niet eerst informatie opdoet "voordat" je aan een kuur begint.
Je geeft zelf aan dat je broer dit al een lange tijd gebruikt en je geeft de indruk dat je langer door wilt gaan met je kuur dan 12 weken aangezien je niet veel zwaarder bent geworden dan 10 kilo, waar de meeste mensen al dik te vrede moeten zijn.

Ik denk dat als je zou stoppen gedurende 3 maanden daarna met een goed voedingsschema opnieuw begint je veel meer uit je roids kan halen dan als je nu door zou gaan.

Dus het is niet bedoeld als belediging maar je met de neus op de feiten drukken dat dit niet zo in z'n werk gaat.

Je bent het wel met mij eens dat dit ligt aan je voeding en dat je niet 20 kilo zwaarder zal worden in een kuur.
Verder vind ik het raar dat je niet eerst informatie opdoet "voordat" je aan een kuur begint.
Je geeft zelf aan dat je broer dit al een lange tijd gebruikt en je geeft de indruk dat je langer door wilt gaan met je kuur dan 12 weken aangezien je niet veel zwaarder bent geworden dan 10 kilo, waar de meeste mensen al dik te vrede moeten zijn.

Ik denk dat als je zou stoppen gedurende 3 maanden daarna met een goed voedingsschema opnieuw begint je veel meer uit je roids kan halen dan als je nu door zou gaan.

Dus het is niet bedoeld als belediging maar je met de neus op de feiten drukken dat dit niet zo in z'n werk gaat.

Hey dude,
Ik zie dat je het niet als belediging bedoelde dus trek ik m'n woorden terug.
Ik ben wrs naief geweest en gehoopt dat m'n groei zou blijven stijgen.
Ik ga de raad opvolgen van hier op het forum en een tijdje off gaan en m'n voedingsschemalaten nakijken. (Ik heb er eentje van Apex Fitness.)

Allen nog bedankt voor de reacties!!!

Terug
Naar boven