Fitness Seller

Meer Tren of meer Test en waarom?

Emtoenez

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
86kg
Topic zegt et al...
Hoor zelf steeds weer wat anders..de een zegt meer tren de ander meer test omdat tren een aardige libidokiller schijnt te zijn?

Wil graag bnnkort beginnen aan een Test Tren kuur met dbol tabs als kickstart..
Wat zijn jullie ervaringen en in welke verhoudingen zou dit het beste uitpakken?
Heb nog geen gear maar zat te denken aan 2 ml test / 1 ml tren..
Als m'n research compleet is m'n shit binnen is zal ik ff logje maken.

---------- Toegevoegd om 11:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:52 ----------

Test-e / tren-e btw ^^

zit nu 500 test e 400 tren e 200 drost

ik hou test en tren meestal in evenwicht, geen last van libodo alleen van acne en (ookal geloofde ik het niet trendreams)

dbol kom ik te gezwollen van, en met tren en drost is dat een heel pak beter

Laatst bewerkt:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/eigen-ervaringen-gyno-oxymetholone-trenbolone-352323/ Lees dit topic aandacht door, dit is een heel goed stukje informatie wat IEDERE Trenbolone gebruiker zichzelf zou moeten maken.

Trenbolone verhoogd het libido, zal niet verlagen.

Tussen libido en potentie zit een verschil. Ik heb geen flauw idee hoe het zit met de potentie op Trenbolone, hier kom ik persoonlijk over 3-4 weken wel achter.
Je hoeft geen testosteron in te zetten om je libido te verbeteren bij trenbolone, als je om die reden zo hoog in testosteron zit zou ik de testosteron halveren.
Ik doe persoonlijk nu 500 mg Trenbolone Enanthaat per week en 300 mg Sustanon per week. Heb gister de eerste Trenbolone injectie gezet en heerlijk geslapen.

Van bijwerkingen mag ik (nog) niet spreken.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ok thanks voor de reply gap!
Dus om het even samen te vatten in lekentaal begrijp ik er het volgende uit..
Als je geil wordt zit je goed en zoniet en zelfs libido problemen tijdens de kuur heb je hoogstwaarschijnlijk een verhoogd prolactine gehalte..en beste is ook om de test en tren in verhouding te doen dus :)

Moet je tren apart zetten? Nee toch hoop ik xD

Als je geil wordt zit je goed en zoniet en zelfs libido problemen tijdens de kuur heb je hoogstwaarschijnlijk een verhoogd prolactine gehalte..en beste is ook om de test en tren in verhouding te doen dus :)

Nee dat hoeft niet

alle oliebasis gooi je gwn samen :)

Tegen een verhoogd prolactine gehalte valt op natuurlijke wijze wat te doen, namelijk een kruid als bijvoorbeeld macuna pruriens inzetten. Het kruid zit vol met Levo Dopa, L-Dopa zet om naar de neurotransmitter Dopamine en die heeft een ontzettend sterke werking tegen prolactine.

Ik heb de Trenbolone laatst wel apart gezet, maar ik zou dit aanvankelijk samen met de Sustanon en Nandrolone mixen. Misschien kunnen de meer ervaren leden van DBB hier een antwoord op geven.

Het zou mogelijk kunnen zijn dat de oplosmiddelen die zij gebruiken bij Trenbolone Enanthaat op één of andere manier reageert met die van Testosteron of iets dergelijks, dit zou de werking van het medicament kunnen doen minderen.

Gebruikelijk is de helft van wat men aan Trenbolone gebruikt als Testosteron in te zetten, zo doende heb ik 300 mg Sustanon en 500 mg Trenbolone, dit schijnt de nieuwe hype te wezen. De Testosteron verminderd zo de bijwerkingen van Trenbolone en geeft enige oestrogenen door aromatisering, allemaal positieve factoren.

Ik zat op test/tren 250/400 en ging als een kanarie.
Na 10 weken wel de tren laten vallen en doorgegaan op hoog test want het werd me bijna teveel:D
Gewoon samen gemixed.

Ik zit nu in week drie van me kuur. Ik bouw bijna alle roids op per twee weken.
Ik begon op
Test E 150mg/week, tren E 150mg/week, tren a 133mg/week, mast E 100mg/week, Proviron 175mg/week.
Laatste drie weken draai ik op dit
Test E 150mg/week, tren E 350mg/week, tren a 372mg/week, mast E 500mg/week, Proviron 175mg/week.

Neem ook 2x per week 0,25mg Dostinex om prolactine laag te houden, test hou ik ook laag de gehele kuur.

Tot nu tot 4,5kg in 18 dagen tijd. Sinds het uppen van de doseringen deze week slaap ik wel slechter en zweet ook al flink s'nachts. Gelukkig zet ik ook hgh waardoor ik nog een beetje slaap kan pakken.

---------- Toegevoegd om 13:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------

..owja.. en libido is gewoon normaal zoals in off periodes

Ik zit nu in week drie van me kuur. Ik bouw bijna alle roids op per twee weken.
Ik begon op
Test E 150mg/week, tren E 150mg/week, tren a 133mg/week, mast E 100mg/week, Proviron 175mg/week.
Laatste drie weken draai ik op dit
Test E 150mg/week, tren E 350mg/week, tren a 372mg/week, mast E 500mg/week, Proviron 175mg/week.

Neem ook 2x per week 0,25mg Dostinex om prolactine laag te houden, test hou ik ook laag de gehele kuur.

Tot nu tot 4,5kg in 18 dagen tijd. Sinds het uppen van de doseringen deze week slaap ik wel slechter en zweet ook al flink s'nachts. Gelukkig zet ik ook hgh waardoor ik nog een beetje slaap kan pakken.

---------- Toegevoegd om 13:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------

..owja.. en libido is gewoon normaal zoals in off periodes

pfoe, niet bang dat je te weinig oestrogeen overhoudt? Ook belangrijk.

@ TS, ik zou lekker 250 test en 400 tren pakken. Lagere test houdt de sides van tren een stuk draaglijker wordt vaak gezegd. Ik heb ook 250/400 gedaan en was een heerlijke kuur. Veel zweten maar dat was het ook.

pfoe, niet bang dat je te weinig oestrogeen overhoudt? Ook belangrijk.

@ TS, ik zou lekker 250 test en 400 tren pakken. Lagere test houdt de sides van tren een stuk draaglijker wordt vaak gezegd. Ik heb ook 250/400 gedaan en was een heerlijke kuur. Veel zweten maar dat was het ook.

Nee zeker niet, me test waardes zijn zowiesow hoger dan een normaal mens. Ga er wel vanuit dat de oestrogeen waardes licht stijgen op 150mg test/week. Mocht het toch anders zijn kan ik altijd de test verhogen. Ben wel gevoelig (geworden) voor gyno, dus hou de test liever laag snapje.

Nee zeker niet, me test waardes zijn zowiesow hoger dan een normaal mens. Ga er wel vanuit dat de oestrogeen waardes licht stijgen op 150mg test/week. Mocht het toch anders zijn kan ik altijd de test verhogen. Ben wel gevoelig (geworden) voor gyno, dus hou de test liever laag snapje.

Snap ik goed. Ik ben er half panisch voor geworden toen ik op 125 test en 200 mast een darmontsteking kreeg door te weinig oestrogeen :') Trust me, geen enkele hetero kerel wil voor zoiets naar de dokter :P

Snap ik goed. Ik ben er half panisch voor geworden toen ik op 125 test en 200 mast een darmontsteking kreeg door te weinig oestrogeen :') Trust me, geen enkele hetero kerel wil voor zoiets naar de dokter :P

:eek: ..shit hej..

Ik heb wel het nodige aromasin en letrozol nodig gehad met me eerste keer tren, gyno ging nog niet weg toen. Daarom nu ook Dostinex erbij. Maar ik vermoed dat ik door de letro extra snel omzet naar oestrogeen door upregulatie na letro gebruik. Toen ik een poos daarna test Bold deed kreeg ik binnen vier weken weer flink last van gyno. Werd wel griezelig droog vd letro:D
Daarom dat ik juist een beetje huiverig ben geworden voor veel aromatisering en te veel oestrogeen.

Ik merk zelf dat als je kuurt met 250 mg. test-e en 200 mg. primo of mast-e je, zoals Cools beweert, side´s zoals gyno, lethargie, libidoproblemen e.d kunt voorkomen.

Ik zit al een tijd te wijfelen om een 10- of 12-tal weekjes 125mg Test-E + 400mg Tren-E + heel misschien een druppeltje Mast-E te nemen (twijfel nog sterk over de Mast).

Mijn gedachte was: klein beetje Test = minder Tren sides en toch nog een basis Test-E (hoger dan endogene productie) waardoor minder kans op gyno en andere nare troep, maar als ik dit zo lees is 250 mg Test-E toch wel een vereiste in deze cocktail.

Whats' your take on this?

@ Cools: als jij meeleest, mag je uiterarad ook even inspringen (met je oestrogeen/...dilemma thread vol goede ideeen). :-)

Ps: Vorige keer 250 Mg Test-E + 300 mg Tren-E gedaan en dat beviel me heerlijk (zonder probs).

Grtz,

Cools is sowieso tegen Tren hehe. Ik zou persoonlijk altijd minimaal 250 test zetten. Nu ben ik er misschien wel een beetje te bang voor geworden maar ik wil niet weer zoiets haha.

ik kuur op 250mg en 600mg tren bam!

Ik moet nog steeds de eerste studie zien die genotoxiciteit aantoont van tren bij realistische concentraties.

Terug
Naar boven