MuscleMeat

Meer Tren of meer Test en waarom?

Over 20 jaar gaan we allemaal dood door Tren. Kuren dus jongens!

Lijkt mij sterk. Ga alsjeblieft niet zo in het leven staan, gaat je niet blij maken. :p

Er zijn mensen die hun hele leven sigaretten roken en er nooit last van krijgen in hun leven en dat is van iets waar wel keihard van bewezen is kankerverwekkend/giftig te wezen.

Laatst bewerkt:

Nier perse :p

Maar ik zal mezelf als voorbeeld nemen. Door mijn gebruik van aas en hgh werken mijn leverenzymen minder goed. Maar geen schade aan levercellen zelf dus.

Ik kon dus vroeger nemen wat ik wou en nu mag ik bepaalde medicatie niet meer nemen. Dit omdat mijn leverenzymen (ALAT, ASAT en gamma-gt dan) gevaarlijk snel stijgen. Ook vind er plots een sterke remming van galzuuraanmaak plaats.

Verklaring hiervan is dat door schade en verandering van werking in deze enzymen mijn systeem gevoeliger is geworden.

Alcohol mag ik dus ook niet meer ;)

Een mooi voorbeeld van invloed op deze enzymen is het aromatase enzym. Met het ouder worden versneld de werking van dit enzym en krijg je dus meer oestrogeen en lager testosteron.

Verschillende factoren hebben invloed op de werking van dit enzym. Zonlicht en vitamine D is een factor.

Maar aas gebruik zorgt dus ook voor een versnelling van dit enzym. Mensen die kuren zitten dan na een tijd dus ook met een lager testosteron en hoger oestrogeen.

Natuurlijk zijn er ook mensen met minder gevoelige LH receptoren.

En aan de andere kant gaan de cytochroom p450 enzymen in de lever minder goed werken bij mannen. Meer richting een vrouwlijke werking. Ook aas en vooral hgh doen dit.

The Effect of Ageing on Cytochrome P450 Enzymes: Consequences for Drug Biotransformation in the Elderly
http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j...SGPgPpgQfwkVZgqA9F0kzdQ&bvm=bv.53217764,d.ZGU

Sexually Dimorphic Regulation of Hepatic Isoforms of Human Cytochrome P450 by Growth Hormone
http://jpet.aspetjournals.org/content/316/1/87.full.pdf

En zoals je ziet heeft zelfs nolvadex hier effect op.

Tamoxifen Alters Hepatic Cytochrome P450 Enzyme Expression and Circulating Growth Hormone Levels in Intact Male Rats
http://www.pharmagateway.net/ArticlePage.aspx?DOI=10.1023/B:PHAM.0000041458.81836.c4

Laatst bewerkt:
Ik maakte een geintje heren :p Cools, wat ik me overigens afvraag. Wat is het risico van TRT, dus gewoon simpelweg op 125a150 mg Test EW blijven zitten? Daar dit eigenlijk een dosis is die de normale testlevels vervangen?

Ik maakte een geintje heren :p Cools, wat ik me overigens afvraag. Wat is het risico van TRT, dus gewoon simpelweg op 125a150 mg Test EW blijven zitten? Daar dit eigenlijk een dosis is die de normale testlevels vervangen?

Was duidelijk :p Maar nam de kans om uitgebreid te reageren.

Zolang je normale testlevels vervangt zou er geen probleem moeten zijn. Maar je mag wel niet vergeten dat je normale pathways verstoort.

Dit zou wel negatieve effecten kunnen hebben. Beste is altijd je eigen aanmaak te stimuleren in principe.

Zal geen probleem geven op natuurlijk Testosteron niveau.

Was duidelijk :p Maar nam de kans om uitgebreid te reageren.

Zolang je normale testlevels vervangt zou er geen probleem moeten zijn. Maar je mag wel niet vergeten dat je normale pathways verstoort.

Dit zou wel negatieve effecten kunnen hebben. Beste is altijd je eigen aanmaak te stimuleren in principe.

hehe waardeer ik ook, kan altijd van pas komen. Ik snap dat je eigen aanmaak altijd beter is. Ik zit sterk met de gedachte een langere tijd on te gaan en de kans dat het daarna niet meer goed op gang komt is natuurlijk aanwezig ( ik heb het er niet voor over om een jaar met lage test rond te lopen met een k*thumeur en alle massa weer te verliezen in de hoop dat ik daarna weer een redelijk testlevel heb :P )

hehe waardeer ik ook, kan altijd van pas komen. Ik snap dat je eigen aanmaak altijd beter is. Ik zit sterk met de gedachte een langere tijd on te gaan en de kans dat het daarna niet meer goed op gang komt is natuurlijk aanwezig ( ik heb het er niet voor over om een jaar met lage test rond te lopen met een k*thumeur en alle massa weer te verliezen in de hoop dat ik daarna weer een redelijk testlevel heb :P )

Geloof mij maar dat je eigen endocriene systeem altijd wel opstart met gebruik van de juiste PCT medicamenten. Zonder PCT middelen voorspeld de literatuur dat er herstel optreed binnen één jaar.

Geloof mij maar dat je eigen endocriene systeem altijd wel opstart met gebruik van de juiste PCT medicamenten. Zonder PCT middelen voorspeld de literatuur dat er herstel optreed binnen één jaar

Ja dat zeg ik dus, ik wil nog niet eerst een half jaar of een jaar of whatever rondlopen met lage testlevels en wat daarbij komt kijken en een flink deel massa weer inleveren. Dan blijf ik wa op trt tot ik 60 ben en ga ik er daarna off. Word ik een grumpy opa.

Ja dat zeg ik dus, ik wil nog niet eerst een half jaar of een jaar of whatever rondlopen met lage testlevels en wat daarbij komt kijken en een flink deel massa weer inleveren. Dan blijf ik wa op trt tot ik 60 ben en ga ik er daarna off. Word ik een grumpy opa.

Het is een keuze die je maakt, persoonlijk denk ik er (nog) niet zo over. Zou het wel jammer vinden om spiermassa te verliezen, maar wetende dat spiergeheugen blijft hou je er ten allestijden wat goeds aan over.

De spiermassa die je verliest is waarschijnlijk spiermassa die je toch niet kon behouden door middel van een natuurlijk endocriene systeem, mits je spiermassa blijft verliezen terwijl je endocriene systeem hersteld is, training en voeding in orde is

Het is een keuze die je maakt, persoonlijk denk ik er (nog) niet zo over. Zou het wel jammer vinden om spiermassa te verliezen, maar wetende dat spiergeheugen blijft hou je er ten allestijden wat goeds aan over.

De spiermassa die je verliest is waarschijnlijk spiermassa die je toch niet kon behouden door middel van een natuurlijk endocriene systeem, mits je spiermassa blijft verliezen terwijl je endocriene systeem hersteld is, training en voeding in orde is

Ik ga er van uit dat mijn doelen niet te behalen en ook niet te behouden zijn op natuurlijke wijze. Inderdaad een keuze die je maakt.

Waarom doe je niet meerdere korte kuren per jaar met veiligere middelen?

Zo zorg je ervoor dat je eigen test terug kan opstarten tussen de kuren in. Ga je later zeker geen spijt van hebben ;)

Waarom doe je niet meerdere korte kuren per jaar met veiligere middelen?

Zo zorg je ervoor dat je eigen test terug kan opstarten tussen de kuren in. Ga je later zeker geen spijt van hebben ;)

Test/primo moet ik inderdaad nog een keer proberen, puur omdat ik wil weten of het ook werkt op mensen die al zwaardere kuren hebben gehad en al wat zwaarder zijn.

Er zijn mogelijk interacties met de progesteron, prolactine, oestrogeen en glucocorticoid receptor.

Prolactine en oestrogeenreceptor heb ik nog geen onderzoek van gezien, maar het is mogelijk gezien de structuur.

Deca hecht trouwens ook aan de oestrogeen en progesteron receptor. Dus de kans dat tren aan de oestrogeenreceptor hecht is er.

Maar de vraag is dan of het een agonist of antagonist is. Trenbolone zou een lichte agonist voor de glucocoticoid receptor zijn. Andere receptoren zijn nog onzeker.
Hoezo zou het aan de prolactine receptor binden gezien de structuur? Ik kan het me eerlijk gezegd geeneens voorstellen.

Nandrolon heeft een extreem zwakke affiniteit voor zowel de ERa als ERb, prog receptor heeft het wel enige affiniteit voor.

Toch vraag ik me nog steeds af wat nu beter is. Even niet alleen gezondheidsaspect in acht nemen, maar ook bijvoorbeeld de verstandhouding met je vriendin, je werk etc. Dat gejojo met je hormonen daar word je zelf ook een soort van manisch depressieve vrouw van 49 van die in de overgang zit.

Ik ben nu euhm een maand of 7 on. Okay ik ben niet de aardigste over het algemeen als ik on ben. Maar het is wel steady zeg maar. Geen rare schommelingen etc.

Verder denk ik dat als je niet heel het jaar door aan de tren zit, niet te achterlijk doet met doseringen en regelmatig bloed laat trekken het best enigszins verantwoord gedaan kan worden.

Jaja ik weet het, ik zit het weer goed te praten voor mezelf :o

Toch vraag ik me nog steeds af wat nu beter is. Even niet alleen gezondheidsaspect in acht nemen, maar ook bijvoorbeeld de verstandhouding met je vriendin, je werk etc. Dat gejojo met je hormonen daar word je zelf ook een soort van manisch depressieve vrouw van 49 van die in de overgang zit.

Ik ben nu euhm een maand of 7 on. Okay ik ben niet de aardigste over het algemeen als ik on ben. Maar het is wel steady zeg maar. Geen rare schommelingen etc.

Verder denk ik dat als je niet heel het jaar door aan de tren zit, niet te achterlijk doet met doseringen en regelmatig bloed laat trekken het best enigszins verantwoord gedaan kan worden.

Niet kuren :)

Hoezo zou het aan de prolactine receptor binden gezien de structuur? Ik kan het me eerlijk gezegd geeneens voorstellen.

Nandrolon heeft een extreem zwakke affiniteit voor zowel de ERa als ERb, prog receptor heeft het wel enige affiniteit voor.

Is hgh dat aan de prolactinereceptor kan hechten bedoel ik :p Aas kan inderdaad niet.

Nadrolone zijn affiniteit is inderdaad zwak, maar de activiteit kan dan weer hoog genoeg zijn. Hechting aan de progesteronreceptor kan ook de activiteit van de oestrogeenreceptor weer verhogen.

Deze combi samen met de omzetting van nandrolone naar oestrogeen kan de sterke onderdrukking van eigen aanmaak en dus oestrogene bijwerkingen verklaren.

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------

Veilig kuren ;) Is beter voor je mentale gezondheid.

Korte kuren met veilige middelen. Balans tussen androgeen en oestrogeen in rekening houden en geen middelen die aan andere receptoren kunnen hechten.

Heel eerlijk, ik zit net 2 dagen aan de Trenbolone Enanthaat. Heb in de eerste week (3 dagen terug) 1000 mg gezet (frontload), zal de aankomende weken 500 mg zetten. http://forum.dutchbodybuilding.com/...enolon-sustanon-nandrolone-trenbolone-349976/

Ik maak mij niet zorgen om de gezondheidsrisico's, denk namelijk dat drugs als cocaïne, amfetamine, alcohol etc. veel ongezonder zijn dan AAS. Andere jonge mensen gebruiken drugs, ik momenteel niet en loop dus niet die risico's.

Het is een keuze die iemand maakt.

Met die veilige optie mis je alle genot die een dame als Trenbolone je kan brengen. :o

Terug
Naar boven