AndroidHealthClinic

Meer veiligheidsproblemen gevonden in Firefox dan in IE

Ik heb idd best veel shit met FF.

• Topic Starter Topic Starter
Enigste voordeel aan ff is tabbed browsing imo.. verder is t nix beters dan IE 6.0

Dat tabbed browsing mis ik genees echt maar ik wacht wel op 7.0 :) ipv een buggy FF

Ik ben zelf ook weer voor 100 % overgestapt naar IE...

Logisch toch, iedereen legt het af tegen Microsoft. Ik heb ook nooit begrepen waarom de meeste nerds zo anti MS zijn. Zullen wel een identiteitsprobleempje hebben.

Meer lekken kan, maar als alle lekken van zowel IE als FF exploited zijn tref je via de IE lekken toch veel meer mensen als bij FF. :)

Verder vind ik zelf FF iets sneller en tabbed browsing roeleerd. IE7 zal echter ook tabbed browsing hebben.

Kijken welke ik dan ga gebruiken. :)

• Topic Starter Topic Starter
ik heb totaal geen last van de 'traagheid' van IE.. kep een tijdje FF gebruikt.. ergede me kapot aan dat gezeik op sommige sites.. bijv. rabobank.nl; wanneer je wilt internetbankieren krijg je constant een melding: IE 5.0 of hoger is aanbevolen :mad:

Of dat sommige gif plaatjes raar uitzien (bijv. de karma balk hier op DBB) etc etc.

Zitten eerst alle gasten op GoT te schreeuwen dat IE k*t is...

Sommige gasten daar zijn 100% anti-microsoft maar ze draaien wel allemaal op windows, i-netten met IE en gebruiken dagelijks msn... nee Microsoft is bad :coffeepc:

Iedereen geeft af op M$, maar toch maken ze verdomd goeie software. Wat wil je ook met zoveel geld.

Ik blijf werken met FireFox, Explorer blijft een k*tpakket.

Mr.Mike zei:
Ik blijf werken met FireFox, Explorer blijft een k*tpakket.
Waarom? Nog lang niet alle sites ondersteunen Firefox volledig, bovendien heeft het niet veel te bieden t.o.v. IE.

Frenkpie zei:
ik heb totaal geen last van de 'traagheid' van IE.. kep een tijdje FF gebruikt.. ergede me kapot aan dat gezeik op sommige sites.. bijv. rabobank.nl; wanneer je wilt internetbankieren krijg je constant een melding: IE 5.0 of hoger is aanbevolen :mad:

Of dat sommige gif plaatjes raar uitzien (bijv. de karma balk hier op DBB) etc etc.

Yeps, sites die niet op de W3C standaard gebasseerd zijn. ;)

benchMarc zei:
Iedereen geeft af op M$, maar toch maken ze verdomd goeie software. Wat wil je ook met zoveel geld.

Idd.

Een Windows 2003 AD netwerk met XP clients = :thumbup:

Metal_Wolf zei:
Waarom? Nog lang niet alle sites ondersteunen Firefox volledig, bovendien heeft het niet veel te bieden t.o.v. IE.
FireFox loopt bij mij dus echt stukken beter, pagina's worden veel sneller weergegeven en ik heb dus echt geen last van banners en shit itt Explorer.

Wil gewoon een kant en klaar pakket hebben, zonder allemaal anti-banner shit nodig te hebben en weet ik veel te installeren. Met alleen FireFox ben ik tevreden, met Explorer had ik altijd weer van die progs nodig.

Mja, zal wel aan mij liggen.

Metal_Wolf zei:

"Nog lang niet alle sites ondersteunen de W3C standaard volledig"

Mr.Mike zei:
FireFox loopt bij mij dus echt stukken beter, pagina's worden veel sneller weergegeven en ik heb dus echt geen last van banners en shit itt Explorer.

Wil gewoon een kant en klaar pakket hebben, zonder allemaal anti-banner shit nodig te hebben en weet ik veel te installeren. Met alleen FireFox ben ik tevreden, met Explorer had ik altijd weer van die progs nodig.

Mja, zal wel aan mij liggen.

Hier ben ik het wel mee eens. Ik ben dan ook naast bb nog parttime PC n00b.

Beide browsers gebruiken de engine Mozilla. Wellicht dat deze wat brak is. ???

Ik zit, en blijf, nog steeds 100% op FF, het werkt lekker, en ik heb dankzij mijn hardware firewall toch al zo goed als geen last van ongeregeldheden.

Firefox kan je zelf nog sneller maken, ie niet.

Gebruik het liefste Opera omdat die onthoudt waar je was en zo nodig 20 tabbladen opnieuw laadt. Dat krijg je noch in FF noch in IE voor elkaar.
IE is een ramp met de tabbladen, dat lukt in elk gval bij FF wel, maar zoals ik al zei: log je uit, dan ben je nog alles kwijt.
En inderdaad: vaak kan ik dus alleen internetbankieren met IE en niet met FF.

Helaas kan je dus met Opera heel vaak een website of forum niet goed bezoeken. Er zijn het minste sites voor aangepast. Zoals bijv ook het collegaforum bee en ef. (flauw hoor omdat it met *** te bewerken!)

Terug
Naar boven