Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Waarom? Nog lang niet alle sites ondersteunen Firefox volledig, bovendien heeft het niet veel te bieden t.o.v. IE.Mr.Mike zei:Ik blijf werken met FireFox, Explorer blijft een k*tpakket.
Frenkpie zei:ik heb totaal geen last van de 'traagheid' van IE.. kep een tijdje FF gebruikt.. ergede me kapot aan dat gezeik op sommige sites.. bijv. rabobank.nl; wanneer je wilt internetbankieren krijg je constant een melding: IE 5.0 of hoger is aanbevolen
Of dat sommige gif plaatjes raar uitzien (bijv. de karma balk hier op DBB) etc etc.

benchMarc zei:Iedereen geeft af op M$, maar toch maken ze verdomd goeie software. Wat wil je ook met zoveel geld.
FireFox loopt bij mij dus echt stukken beter, pagina's worden veel sneller weergegeven en ik heb dus echt geen last van banners en shit itt Explorer.Metal_Wolf zei:Waarom? Nog lang niet alle sites ondersteunen Firefox volledig, bovendien heeft het niet veel te bieden t.o.v. IE.
Metal_Wolf zei:Waarom? Nog lang niet alle sites ondersteunen Firefox volledig, bovendien heeft het niet veel te bieden t.o.v. IE.
Mr.Mike zei:FireFox loopt bij mij dus echt stukken beter, pagina's worden veel sneller weergegeven en ik heb dus echt geen last van banners en shit itt Explorer.
Wil gewoon een kant en klaar pakket hebben, zonder allemaal anti-banner shit nodig te hebben en weet ik veel te installeren. Met alleen FireFox ben ik tevreden, met Explorer had ik altijd weer van die progs nodig.
Mja, zal wel aan mij liggen.
Kan wel, als je verstand van pc's hebta1s zei: