XXL Nutrition

Meer vet verliezen

Zn dieet posten zonder te berekenen wat ie nodig heeft is compleet zinloos. Hij gebruikt wel de juiste voedingsmiddelen (idd beetje eentonig maar ja) maar sowieso is elke 2 uur eten wel vrij vlot. Ik zou dat sowieso opschuiven naar elke 3 uur (is in t begin prima) en strakker gaan afmeten in grammen wat je eet. Dit zie ik nu nergens dus het zou zomaar een enorme berg per maaltijd kunnen zijn.

Ik denk dat je te hoog zit, ZEKER als je niet of nauwelijks sport. Maar hey, ga t eerst maar eens uitrekenen dan lullen we verder.

het zal vrij weinig verschil maken of je nou om de 2 of 3 uur eet..

Aan het eind van de dag eet je dan dus wel een maaltijd minder. Tis natuurlijk wél de bedoeling dat je niet compenseert dan he. Dus minder eten.

op die manier.. dus minder eten.. maakt verder niet uit of dit om de 2/3 uur is.
kcals zakken is je advies. got it ;)

• Topic Starter Topic Starter
148hv8o.jpg

Update, alles loopt lekker.
Juist fitness zal stoppen, eind mei, eigennaars stoppen ermee jammrgenoeg, maarjah nieuwe zoeken e verder trainen (nooit opgeven!)

op die manier.. dus minder eten.. maakt verder niet uit of dit om de 2/3 uur is.
kcals zakken is je advies. got it ;)

Het blijkt uit meerdere studies dat aankomen of afvallen echt een kwestie van kcals is. Dus of je nu big macs eet, of helemaal clean, als je boven je macros komt zul je aankomen en als je eronder blijft val je af. Uiteraard zul je van een clean dieet veel GEZONDER aankomen of afvallen, maar dat kun je voor dit verhaal wel even buiten beschouwing laten.

In beginsel is het dus een kwestie van onder je onderhoud gaan eten ja. Maar wat zn onderhoud is heeft hij niet berekend, dus blijft verder alles compleet giswerk. MAAK DIE BEREKENING.

Het blijkt uit meerdere studies dat aankomen of afvallen echt een kwestie van kcals is. Dus of je nu big macs eet, of helemaal clean, als je boven je macros komt zul je aankomen en als je eronder blijft val je af. Uiteraard zul je van een clean dieet veel GEZONDER aankomen of afvallen, maar dat kun je voor dit verhaal wel even buiten beschouwing laten.

In beginsel is het dus een kwestie van onder je onderhoud gaan eten ja. Maar wat zn onderhoud is heeft hij niet berekend, dus blijft verder alles compleet giswerk. MAAK DIE BEREKENING.

no shit sherlock

Terug
Naar boven