- Waardering
- 4.832
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 13%
Dag bodybuilders, ik heb een probleem met mijn rug en dat is dat er echt barweinig wijdte in zit. Kracht zit er naar mijn mening wel genoeg in, ik kan makkelijk 8 wide grip pull ups, lat pulldowns doe ik met 65 kilo en pulldowns op een pulldown apparaat doe ik met 80 a 85 kilo. Dit klinkt misschien voor de meeste hier als niks maar ik train nu 5 maanden.
Ik zie vaak mensen met een minder sterke rug maar meer wijdte, dit kan ook visueel zijn omdat mijn body fat momenteel best hoog ligt. Ook zie ik vaak bij een latspread een mooie ronding bovenaan de lattisimus oftewel bij de teres major.
Ik heb dit echter helemaal niet.
De vraag is dus in hoeverre beïnvloed mijn hoge body fat mijn rug bij bijvoorbeeld een latspread (heb ook echt een brede bekken) en wat is een goede oefening om een grotere teres major te ontwikkelen.
Groetjes wesley
Ik zie vaak mensen met een minder sterke rug maar meer wijdte, dit kan ook visueel zijn omdat mijn body fat momenteel best hoog ligt. Ook zie ik vaak bij een latspread een mooie ronding bovenaan de lattisimus oftewel bij de teres major.
Ik heb dit echter helemaal niet.
De vraag is dus in hoeverre beïnvloed mijn hoge body fat mijn rug bij bijvoorbeeld een latspread (heb ook echt een brede bekken) en wat is een goede oefening om een grotere teres major te ontwikkelen.
Groetjes wesley