Fitness Seller

Nieuws 'Meerderheid Nederlanders wil bouwstop moskeeën'

• Topic Starter Topic Starter
Je moet ook realistisch blijven, gebedshuizen kan je niet verbieden volgens de grondwet, maar wat je wel kan is extra wetten invoeren

- maximum grootte, richtlijnen bouwsT
- maximum aantal per gemeente/stad
- subsidies stoppen

en dat is wat er zeker moet gaan gebeuren imo.

Je moet ook realistisch blijven, gebedshuizen kan je niet verbieden volgens de grondwet, maar wat je wel kan is extra wetten invoeren

- maximum grootte, richtlijnen bouwsT
- maximum aantal per gemeente/stad
- subsidies stoppen

en dat is wat er zeker moet gaan gebeuren imo.

Daarbij vind ik ook dat moslims belasting moeten betalen als ze willen dat de moskee's blijven.

Meerderheid zegt imo niet veel, morgen is het weer iets anders.
Over het geloof ga ik geen uitspraken doen.

Maar alle subsidies in welke vorm dan ook moeten gestopt worden.

De bouw stopt toch niet ook al wil heel Nederland het ( de autochtonen )
Nederland zit vol met opgekropte gevoelen maar we mogen die niet uiten omdat we dan ''racisten'' zijn. Ik heb heel wat mooie wijken naar de klote zien gaan door dat tuig.

Ooh, vertel eens hoeveel moskeeën er betaald zijn door de Nederlandse staat?
De meeste moskeeen worden betaald door fondsen.

wat een stemmingmakerij!
Als een moskee erkend wordt door de Belgische overheid, dan kan die subsidies krijgen. Als dit in Nederland niet zo is, mijn excuses dan. Echter heb ik toch al anders gelezen, als ik het mij goed herinner...

Pfff... als je de bouw van Moskeën wilt stoppen heb je een grondwetswijziging nodig, dus 3/4 deel van de volksvertegenwordiging. De helft van de bevolking is niet genoeg. En niet alles wat de bevolking wil, is een goed plan. Ook zal de meerderheid van de bevolking de belasting flink willen verlagen, maar dat is ook niet zo verstandig.
De Islam is ook mijn godsdienst niet, maar laat iedereen nu alsjeblieft geloven wat hij/ zij wilt.

Pfff... als je de bouw van Moskeën wilt stoppen heb je een grondwetswijziging nodig, dus 3/4 deel van de volksvertegenwordiging. De helft van de bevolking is niet genoeg. En niet alles wat de bevolking wil, is een goed plan. Ook zal de meerderheid van de bevolking de belasting flink willen verlagen, maar dat is ook niet zo verstandig.
De Islam is ook mijn godsdienst niet, maar laat iedereen nu alsjeblieft geloven wat hij/ zij wilt.

-1000, iedereen mag geloven wat hij of zei wilt maar dan in eigen land.Beter is in de toekomst zeer weinig moskee's.Er word teveel geld ingepompt alleen door dat geloof.Belachelijk !

Veel van de fondsen die naar moskeeen vloeien komen uit salafistische hoek, alleen daarom al moet er een verbod komen op het bouwen van grote moskeeen. Als iemand zijn geloof wil belijden is dat prima maar niet onder invloed van extremistische stromingen.

Veel van de fondsen die naar moskeeen vloeien komen uit salafistische hoek, alleen daarom al moet er een verbod komen op het bouwen van grote moskeeen. Als iemand zijn geloof wil belijden is dat prima maar niet onder invloed van extremistische stromingen.
Ja ik herinner me nog wel die hele kwestie bij jullie van die grote moskee daar, toen bleek plots een extremist erachter te zitten. Lekker bezig dan....

De meerderheid wil wel meer. De minderheid heeft het toch voor het zeggen....

-1000, iedereen mag geloven wat hij of zei wilt maar dan in eigen land.Beter is in de toekomst zeer weinig moskee's.Er word teveel geld ingepompt alleen door dat geloof.Belachelijk !

Inderdaad, iedereen mag geloven wat hij/ zij wilt in hun eigen land. En toevallig is dat voor ons allemaal Nederland. Accepteer het nu maar dat Nederland een multicultureel land is.

als wij burgers al in de meerderheid zijn is dat al een goed!

alleen doen wij nog te weinig om het tegen te gaan.
wij nederlandse burgers hadden allang onze handen uit de mouwen moeten steken en de handen in elkaar moeten slaan.

het is gewoon heel simpel, we moeten gewoon zelf gaan staken net als bijv de busschauffers.

alleen dan wij, wat voor werk we ook doen, we moeten er mee stoppen, en niet meer naar het werk gaan.

laat de regering dan maar lekker uit hun vel springen wat ze dan moeten moeten doen, want het zou natuurlijk een ramp worden als meer dan de helft van de nederlanders niet meer op hun werk komt.

als we dan vertellen wat we willen, dan word het dus ook zo gedaan omdat de regering geen keuze heeft.

en is nederlands in no-time weer het oude land van vroeger geworden.!

Ik hou mn mond maar weer aangezien het al snel racisme is...

Ben al weer weg..

als wij burgers al in de meerderheid zijn is dat al een goed!

alleen doen wij nog te weinig om het tegen te gaan.
wij nederlandse burgers hadden allang onze handen uit de mouwen moeten steken en de handen in elkaar moeten slaan.

het is gewoon heel simpel, we moeten gewoon zelf gaan staken net als bijv de busschauffers.

alleen dan wij, wat voor werk we ook doen, we moeten er mee stoppen, en niet meer naar het werk gaan.

laat de regering dan maar lekker uit hun vel springen wat ze dan moeten moeten doen, want het zou natuurlijk een ramp worden als meer dan de helft van de nederlanders niet meer op hun werk komt.

als we dan vertellen wat we willen, dan word het dus ook zo gedaan omdat de regering geen keuze heeft.

en is nederlands in no-time weer het oude land van vroeger geworden.!

Hier vind je dus geen 'meerderheid' voor.

Over 20 jaar gaat nog maar 10% van de Moslims naar de moskee.
Ook die gaan dan weer langzaam gesloopt worden net als de kerken nu.

Er is geen enkele moslim in mijn kennissenkring die er naar toe gaat. Hun kinderen straks dus ook niet. Dan houd het vanzelf wel een keer op.

Over 20 jaar gaat nog maar 10% van de Moslims naar de moskee.
Ook die gaan dan weer langzaam gesloopt worden net als de kerken nu.

Er is geen enkele moslim in mijn kennissenkring die er naar toe gaat. Hun kinderen straks dus ook niet. Dan houd het vanzelf wel een keer op.

Het komt mischien door de nieuwberichten op dit forum niet goed naar voren, maar de moslims integreren toch erg hard!

Zoals je ook al zegt, niet alleen op gebied van geloof maar ook met cultuur en normen bloeden er veel dingen dood.

Terug
Naar boven