MuscleMeat

Nieuws 'Meerderheid Nederlanders wil bouwstop moskeeën'

Niet alleen Moskee's, gewoon alle religeuzen uitbreidingen stop zetten. :)

Geen bouw en uitbreiding van Kerken en Moskeen of andere religeuze gebedshuizen.

Geen verdere uitbreiding van informatie in openbare bibliotheken, scholen en andere plaatsen afgezien van huiselijke sfeer.

Geen verdere onderwijzing binnen scholen die uit gemeenschapsgeld bestaan of welke informatievertrekking dan ook.

Evolutietheorie en wetenschappelijke fundamenten vormen basis voor onze samenleving.

Religie mag enkel in persoonlijke sfeer worden bedreven en beleefd. Kleding keuze hoort wel vrij te zijn, ook in openbare plekken.
Leuk allemaal en ook te begrijpen maar door dergelijke lessen te schrappen of er enige vorm van contact mee te vermijden beperk je de keuze van eigen mening waar iemand recht op heeft. Wil je dit zo graag dan zou ik eens in Rusland vragen wat hiervan de gevolgen waren tijdens het communisme.
-1000, iedereen mag geloven wat hij of zei wilt maar dan in eigen land.Beter is in de toekomst zeer weinig moskee's.Er word teveel geld ingepompt alleen door dat geloof.Belachelijk !
Mooi, dan ook alle Christenen en Atheïsten opfl*kkeren het land uit. Terug naar ons geloof in het sjamanisme!
Inderdaad, iedereen mag geloven wat hij/ zij wilt in hun eigen land. En toevallig is dat voor ons allemaal Nederland. Accepteer het nu maar dat Nederland een multicultureel land is.
Neem van mij aan dat dat binnen nu en 50 jaar ernstige rasoorlogen tot gevolg krijgt als dat niet veranderd.
Het komt mischien door de nieuwberichten op dit forum niet goed naar voren, maar de moslims integreren toch erg hard!

Zoals je ook al zegt, niet alleen op gebied van geloof maar ook met cultuur en normen bloeden er veel dingen dood.
Aan het einde van de dag lijven ze andere normen en waarden hanteren.

• Topic Starter Topic Starter
Neem van mij aan dat dat binnen nu en 50 jaar ernstige rasoorlogen tot gevolg krijgt als dat niet veranderd.
Je kan daarbij Frankrijk en de US als voorbeeld nemen. In Frankrijk heb je regelmatig kleine burgeroorlogen tussen politie en straattuig/bendes. In Amerika heb je hele wijken die zijn overgenomen door bendes waar politie machteloos tegenover staat.

Gewoon de 10-jaar regel toepassen dus: alles wat in de grote landen nu aan het gebeuren is krijgen wij binnen 10 jaar over ons.

Als de meerderheid van het volk dit wilt, moet de ons vertegenwoordigende regering dit ook willen.

Leuk allemaal en ook te begrijpen maar door dergelijke lessen te schrappen of er enige vorm van contact mee te vermijden beperk je de keuze van eigen mening waar iemand recht op heeft. Wil je dit zo graag dan zou ik eens in Rusland vragen wat hiervan de gevolgen waren tijdens het communisme.

Waar is mijn recht van 'vrij zijn van godsdienst' ?
Godsdienst heeft niks te zoeken in openbare plaatsen, lijkt me toch meer dan normaal dergelijk regel. **** religion (en sjamanisme als het ook daarbij hoort)

Dat ben ik niet met je eens. Dit probleem kan ophouden, en gaat ophouden. Alle Hollanders zijn toch ook niet hetzelfde? Tussen een Rotterdammer en een Fries zit toch ook een cultuur verschil? Vroeger waren het de protestanten en de katholieken tegen elkaar, en nu de (schein-) Moslims tegen de nationalisten. Wanneer groepen elkaar gaan accepteren, kan er iets moois ontstaan. Het leven op aarde is veelste kort om je met deze onzin bezig te houden.

Dat ben ik niet met je eens. Dit probleem kan ophouden, en gaat ophouden. Alle Hollanders zijn toch ook niet hetzelfde? Tussen een Rotterdammer en een Fries zit toch ook een cultuur verschil? Vroeger waren het de protestanten en de katholieken tegen elkaar, en nu de (schein-) Moslims tegen de nationalisten. Wanneer groepen elkaar gaan accepteren, kan er iets moois ontstaan. Het leven op aarde is veelste kort om je met deze onzin bezig te houden.

+1

Inderdaad, iedereen mag geloven wat hij/ zij wilt in hun eigen land. En toevallig is dat voor ons allemaal Nederland. Accepteer het nu maar dat Nederland een multicultureel land is.

Gaat verandering in komen, accepteer dat dan ook.

Waar is mijn recht van 'vrij zijn van godsdienst' ?
Godsdienst heeft niks te zoeken in openbare plaatsen, lijkt me toch meer dan normaal dergelijk regel. **** religion (en sjamanisme als het ook daarbij hoort)
Wanneer je een algemene les neemt waarin vanuit alle opzichten naar het ontstaan van de mens wordt gekeken heeft later een ieder zijn eigen keuze wat hij of zij voor invulling wil geven aan geloof in het leven.
Fijn dat wij het eens zijn. Er gaat verandering in komen. Vanaf nu gaan mensen lief doen tegen elkaar.
Taste the rainbow!

Niet alleen Moskee's, gewoon alle religeuzen uitbreidingen stop zetten. :)

Geen bouw en uitbreiding van Kerken en Moskeen of andere religeuze gebedshuizen.

Geen verdere uitbreiding van informatie in openbare bibliotheken, scholen en andere plaatsen afgezien van huiselijke sfeer.

Geen verdere onderwijzing binnen scholen die uit gemeenschapsgeld bestaan of welke informatievertrekking dan ook.

Evolutietheorie en wetenschappelijke fundamenten vormen basis voor onze samenleving.

Religie mag enkel in persoonlijke sfeer worden bedreven en beleefd. Kleding keuze hoort wel vrij te zijn, ook in openbare plekken.

En wat is die persoonlijke sfeer dan, waar houdt deze op? En waarom mag kleding wel? Mag ik ook flyers uitdelen voor een religieuze stroming? En alternatieve geneeswijzen? En welk wetenschappelijk vastomlijnd evolutionair mechanisme ga je aan de grondslag van onze ethiek zetten?

Ik ben wel tegen staatsfinanciering van religieuze shizzle. Hier in Twente is een debat gaande rond het oprichten van een school volgens evangelische normen. Brrrr. Maar dergelijke zaken zo weg willen bannen lijkt me hooguit een matige utopie.

In favor of religion siert je niet, BuilderB. Utopie of niet, ertegen vechten op zoveel mogelijk manieren (minder mooie kanten ook) bekom je op een best mogelijk terrein voor atheïsten. Het is geen volledige banning, het lijkt me het beste dat we gewoon zo ver mogelijk gaan.

Wanneer je een algemene les neemt waarin vanuit alle opzichten naar het ontstaan van de mens wordt gekeken heeft later een ieder zijn eigen keuze wat hij of zij voor invulling wil geven aan geloof in het leven.

Nah, das haast onmogelijk ook als je alle soorten religies erbij wilt pakken.
Mij lijkt het de beste om gewoon die theorie te leren dat het meest aannemelijke is. (ondersteund door bewijzen)

Uit religie vloeit zulk gestoord gedrag voort dat er grenzen moeten worden gesteld. Met name grootschalige saamhorigheid is een overdosis die leidt tot brainwashing die z'n weerga niet kent.

Flyers uitdelen? Nee. Want als iemand te lang met een kwaal doorloopt doet hij in grotere mate een beroep op de gezondheidszorg welke z'n fundering kent op gemeenschapsgeld.

Reken maar uit, we betalen tevens belasting om wapens aan te schaffen, maar de t*ring bende die daar uit voortvloeit is optioneel in de zin van goede doelen.

EricR zei:
Als iemand zijn geloof wil belijden is dat prima maar niet onder invloed van extremistische stromingen.

Helemaal mee eens. En die extremistische stromingen komen voort uit grootschalige 'verbroedering' aka mobilisatie. Samenzwering prikkeld het individu om z'n eigen grenzen op te heffen en in dienst te treden van de extremistische mentor.

Kortom, bij welk gebedshuis dan ook geldt een maximum van 100 participanten.

Rotte appels hou je altijd, maar onze wortels van de samenleving kunnen uit de grond worden gerukt door grootschalige mobilisatie, welke voorkomen dienen te worden en waar ons staatsbestuur verantwoordelijkheid voor dient te nemen.

nederland is een vrijland, waarom zou een moskee niet mogen :rolleyes:

Nederland is geen vrij land, wel een democratie met ruime marges in de keuze van je gedrag naar links en rechts.

Gaat niet om een Moskee.

Gaat om elk religeus gebedshuis dat maximaal uit 100 participanten per bezoek mag bestaan.

En een genootschap wordt alleen verstrekt indien als voor deze normen wordt getekend. Indien buiten het kader, genootschap intrekken.

Nederland is geen vrij land, wel een democratie met ruime marges in de keuze van je gedrag naar links en rechts.

Gaat niet om een Moskee.

Gaat om elk religeus gebedshuis dat maximaal uit 100 participanten per bezoek mag bestaan.

En een genootschap wordt alleen verstrekt indien als voor deze normen wordt getekend. Indien buiten het kader, genootschap intrekken.

katholieke kerken herbergen meestal toch wel meer dan 100 bezoekers......wat wil je daarmee gaan doen?
:D

Terug
Naar boven