Fitness Seller

meerwaarde deca

DVF40

Cool Novice
Waardering
13
Bij een kuurtje van 500 test 10 weken,geeft deca op 200 dan een gunstige meerwaarde of is deze dosis te weinig om effectief te zijn?

T zal altijd helpen zeker omdat je al 500 test zet.

Al denk ik dat 250 test 400 deca een betere optie is.

Geeft zeker meerwaarde 200 deca erbij. 250 test en 400 deca zou ik niet doen als je nog wat afleiding tijdens je kuur wilt hebben.

nvm

Laatst bewerkt:
Die deca zal je zeker helpen, je zal meer gewrichtsvloeistof hebben.
Hier door kun je zwaarder trainen, minder kans op blessures en deca is gewoon een uitstekende massabouwer.

Zeker weten! Goede massabouwer en zoals S zegt minder kans op blessures wat toch sneller kan komen tijdens een kuur :)

250/400 kan prima. Geen last van libido gehad, heb het halverwege nog geuppt naar 250/700, niks aan de hand. Exacte beschrijving waarom kan ik zo even niet vinden maar het wordt vaak gedaan aldus buitenlandse fora.

250/400 kan prima. Geen last van libido gehad, heb het halverwege nog geuppt naar 250/700, niks aan de hand. Exacte beschrijving waarom kan ik zo even niet vinden maar het wordt vaak gedaan aldus buitenlandse fora.

Nou ik ken der een paar die dat ook deden naar aanleiding van buitenlandse fora, maar mijn maatjes waren er niet happy mee, maar ieder ze ding.

maatje van me zat op 500 test e/600 deca hij ging als een tiet.

Geeft zeker een meerwaarde bro

• Topic Starter Topic Starter
Ok bedankt,het zal dus test 500 en deca 200 worden :-)

Terug
Naar boven