Fitness Seller

meet in Valkenswaard

Peiling Peiling datum meet

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Jacky: Johan.. let jij een beetje op Bassie.. niet dat ie dadelijk alles onder kotst

(ofzoiets) :roflol:

Ik en Bassiej hebben diepgaande gesprekken gevoerd :p

Hij verstond je alleen niet :D

:roflol: hahaha of je gaat nog even plat van het lachen.

Nee had mezelf redelijk onder controle.. Daarom ook geen bier meer daarbij teveel gegeten ging het wel redelijk. :D

het ergste is eigenlijk dat ik bijna niemand verstond , zeker niet toen we in de b&n waren ! jacky heeft veel tegen me gezegd maar kheb er weinig van verstaan ! :p

Ik plak altijd wat bijmekaar. Vraag jezelf dit af

1. Waar gaat het over?
2. weet je het zeker?
3.Kijk begrijpend
4. Knik ja
5.Nee toch niet vraag het na.

Werk zo de lijst af werkt voor mij. :D Meestal en anders dan los ik het op door te blijven vragen en word het dan nog niks tsjah type het dan morgen even uit :roflol:

Vage is dat het tot nu toe altijd goed bij mij is gegaan:D En dat ik zelfs het nog goed verstaan heb.

haha , bij mij komt het ook meestal wel goed ... :p

jongens, foto's komen morgen, krijg er elke keer maar 1-2 van me telefoon af, duurt een tijd voor ik het elke keer weer met elkaar in contact krijg. software is klote ^^

Het is goed dat seph en mhr, naar Flodder hadden gekeken anders verstond ik ze niet:D

hahaha taalproblemen tussen belgen en nederlanders, jullie mogen al blij zijn dat we vlamingen zijn en geen frans praten :roflol:

Bij deze:

Hoe begon het voor mij, ja eigenlijk best wel raar haha:cool:
Door wat communicatie fouten thuis, met vriendin en der moeder, zou ik eerst niet komen, omdat de muts dacht dat het in valkenburg zou zijn:D, wat ik dus achteraf helemaal niet gehoord had van der, maar toen ik der moeder sprak ik eff een moment had van wtf..het scheelt ook maar 1 uur extra rijden zouden we daar na toe moeten, maar goed, valkenswaard zou geen probleem zijn toch, dus ik dacht bij me zelf dit meen je niet..
Op dit moment was het een uurtje of uhh half 6:D.. Dus zeiden ze van nou kan je niet eff bellen of je nog kan komen dan, ik zeg tjahhh ik weet niet, ik zeg ga eerst wel eff naar huis..
Dus ik race hem naar me huis toe:p, in de hoop dat nog iemand online was:D
En ja hoor, Jacky was nog online Yess..
2 plaatsen extra zal vast geen probleem zijn.. het was inmiddels 10 voor 6, en om 7 uur begon het..:p
Jacky zegt hoe laat kan je der wezen, ik zeg nou van uit rotterdam is het meestal 1 uurtje naar eindhoven, en dan nog een stukkie verder, afijn ik kwam uit op 130 kilometer rijden, gemiddelde snelheid was 150, met uitschieters naar de 200:D, maar ik was op tijd sterker nog:p, kwam der nog tegelijk aan met sinlath en bassiej die de weg niet echt wisten, en uiteraard was iedereen der eerder als Emile:D haha.

Vervolgens, ik kwam binnen in die Wok toko, damnn wat is het druk, wat een mensen, waar zitten die gasten, ohww wacht ik zocht hele brede mensen:D, stond ik gewoon voor Jacky, het is dat die een opvallend Knal roze shirt droeg:D, En tegen me aan begon te praten, van ga zitten dit en dat, uiteraard maar eff een voorstel rondje gedaan, denk zeg der achteraf maar eff bij welke naam ik op het forum heb, anders heb je nog geen Beeld bij wie het nou is.

Maarja na die lange reis ik moest eigenlijk ****ing nog pissen, dus denk ga dat eerst eff doen, dus kom terug Staat iedereen al in de rij met een bord in een hand met een homp vlees der op:D..
Nou laat ik dan ook maar beginnen:cool:
Eerste bord kipfilet, met ketjap saus, vervolgens, had jacky me een goede tip gegeven, om op die grote plaat je eten te laten maken..
Dus de volgende ronde, wij naar die plaat toe, ja doe maar een stukkie zalm..
Niet te zuinig, heel me bord vol:D lekker hoor!!
Denk dit gaat lekker zo, ik ga nog een keer:D
En Jacky dacht er precies het zelfde over.. dus stonden nog eff bij de ouwehoeren voor die plaat..
Begint ineens die chinees te lullen, tegen me.. van zoo jij doet zeker trainen.. ik zo uhh ken je het zien:D.. yeahh:cool: haha, Dus Jacky zo ja dat vleees is goed voor ons:D..
Dus die chinees zegt: Ja zitten eiwitten in he.. hij zegt gebruiken jullie nou ook van die eiwit pillen..:D ik dacht dat ik niet meer bij kwam haha..
Hij zegt ik zag der zijn nog meer van die brede gasten hierzo he een hele tafel!!
ik zeg ja we komen jullie jaar voorraad leeg eten:D.. dus kijk maar uit:cool:
hij had het vlees wel goed gemaakt, smaakte lekker!!
me 3de bord was naar binnen en was tijd voor het toetje!!
Nou laten we dan maar gewoon een Groot bord pakken, die kleine schaaltjes, gaat zo weinig in he..:D
Hup vol scheppen maar, flinke bollen chocolade, en vergeet de slagroom niet, alleen hoe werrd die slagroom automaat?? waar zit die ****ing knop?!..
Stonden we met ze 3 die knop te zoeken, zou die leeg zijn?
Dus we hadden de hoop al opgegeven, druk ik perongeluk tegen de voorkant aan.. komt me der toch een berg uit:D
Moooii dat maakt het toetje wel af hehe!!
Ze zaten me aan te kijken, van hoe krijgt die het weg, maar had hulp van me vriendin die ook aardig mee snoepte;)

RichardV.. die had het trouwens ook slim bekende:D
Bier bestellen voor iemand.. in de hoek die der niet eens is:D
Richard: ja die voor stoel ook een biertje.. hij komt zo:D
had die gewoon 2 bier staan telkens!!
ging der goed in he;) haha.

Na wat kletsen en na drinken en foto's, werd het tijd om weg te wezen uit die tent
en te zorgen dat die calorien der weer een beetje af gedanst konden worden, of door sommige weer bij gedronken konden worden;)

Dus ik stap de auto in, met seph en mhr achterin, en begin te rijden, maar waar de **** is iedereen toch??
Ja dan maar even bellen:D
uhhh Jacky waar zijn jullie?
Ja waren jullie niet bij ons?
ja waren.. maar waar moeten we heen dan..
Jacky.. als jij de tomtom was:D, dan had ik je niet gekocht haha!

maar goed we waren der gekomen
en het werd tijd voor, B&N..
een prachtig moment, toen we die tent binnen liepen, ik heb nog nooit een uitsmijter zo moeilijk zien kijken..
Volgens mij ging dit door ze hoofd: Dit is niet mijn avond!!:D

Nou we gingen maar gelijk bij de eerste de beste hangtafel staan en voor ik het wist, stond iedereen met een flesje bier in ze handen:D stelletje zuiplappen!! haha..
Ondanks de muziek, en het bier wat ik helaas niet kon nuttig, zag ik iedereen toch aardig los gaan!!!
er werden wat foto's geschoten, wat blue steel Looks van Jonko kwamen voor bij:D
Nog verhalen met jacky gewisseld, was allemaal perfect!! was gelukkig blij dat ik al weg was toen Jacky de wc ging bezoeken:D!!
ik wist wel dat jij stond te schijten Jacky!!;)

Vond het een prachtige avond en had het wel naar me zin;)
Me meissie had het ook naar der zin, en ziet het de volgende keer in rotterdam ook wel zitten!!

Heb niet met iedereen gesproken, maar vond het wel tof om in iedergeval een paar mensen nog eff een babbeltje mee te hebben gemaakt, en de volgende keer beter toch;)
het leuke is dat, je nu ook makkelijk via het forum met elkaar praat, omdat je nu een beetje weet wie der achter die avater en forum naam zit;)`

Foto's ik heb der volgens mij, maar een paar gemaakt, eff kijken of die gelukt zijn, volgt later wel..

ik vind het nu wel oke geweest ik ga maffen:D, als iets me te binne schieten komt het dan wel weer!!

thanx nog Jacky en Anusska!! en de rest voor de gezelligheid;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.037
Ik plak altijd wat bijmekaar. Vraag jezelf dit af

1. Waar gaat het over?
2. weet je het zeker?
3.Kijk begrijpend
4. Knik ja
5.Nee toch niet vraag het na.

Werk zo de lijst af werkt voor mij. :D Meestal en anders dan los ik het op door te blijven vragen en word het dan nog niks tsjah type het dan morgen even uit :roflol:

Vage is dat het tot nu toe altijd goed bij mij is gegaan:D En dat ik zelfs het nog goed verstaan heb.

hahaha lijkt mijn lijstje wel enne MHR ik had je van te voren al gewaarschuwd voor dit..

De eerste paar pics :D

Zo vader zo zoon:

2cwo9oh.jpg

Kale represent:

w6qxck.jpg

Ries bringing tha house down:

i5u98i.jpg

Een rare kerol aan de overkant die met me aan et flirten was:

2q1uov5.jpg

BAM! Tripple BLUE STEEL :sd::

21kw6mf.jpg

Het hotste koppel die dag: